Se cercate u prugramu più simplici è più faciule per generà una sola chiave seriale di a dimensione necessaria aduprendu certi tipi di caratteri, allora li raccomandiamo di fà attenti à KeyGen. Questu ghjornu libaru ùn praticheghja micca spaziu nantu à u computer, hè comprensibile à aduprà è hà solu e funzioni più basiche. Fighjà una veduta più stretta.
Durata di a chiave
U prugramma ti permette di definisce manualmente u valore desideratu di a lunghezza di u còdice, questu hè fattu in una linea dedicata. A chjave generata sarà visualizata sottu e sarà dispunibule per a copia è l'usu ulteriore.
A selezzione di u casu
In KeyGen, pudete tù sceglite di aduprà solu e lettere maiuscole o chjucate. Tuttavia, ci hè un inconveniente, perchè l'inclusione di soli caratteri pochi hè dispunibule, i tappi ùn ponu micca esse disattivu, per questo, stu prugramma ùn funziona per certi utenti. Questa funzione hè attivata o disattivata aghjunghendu o unchisciendu a linea rispettiva.
Addizione di caratteri speciali
Alcuni codici seriali richiedenu l'usu di caratteri speciali, per esempio, i linci, i caratteri di sottu e altri. Per impostazione predefinita, questi caratteri sò impassibili, è sò inclusi, per analogia cù l'elemento precedente, marcendu a casella accantu à a linea.
Virtues
- KeyGen hè liberu;
- Facile à aduprà;
- Generazione di codici rapide.
Inconvenienti
- A mancanza di una lingua bionda;
- U prugramma ùn hè più supportatu da u sviluppatore;
- Alcune impostazioni necessarie manca;
- A creazione di più chiavi ùn hè micca dispunibile subitu
KeyGen hè un prugramma abbastanza controversu, ùn funzionerà micca per certi utenti per a so funzionalità limitata è a mancanza di impostazioni necessarie per a generazione di codici. Tuttavia, hè pussibule di aduprà si vogliu creà una chiave semplice di a lunghezza desiderata aduprendu certi simboli.
Share l'articolo in reti sociali: