Occhi stanchi quandu travaglianu in computer, dìmi cumu per evità u travagliu di travagliu?

Ciao

Malgradu u fattu chì u seculu XXI hè venutu - l'età di a tecnulugia di l'infurmazione, è senza un computer è micca quì micca quì, ùn si pò fermà dietro tuttu. Finu à a so, oculisti raccomandavanu di stà senza più d'ora un'ora à u PC à a TV. Naturalmente, capiscu chì sò guidati da a scienza, etc., ma per molte persone chì anu occupatu a prufessione di u PC, hè quasi impussibile di cumincià sta raccomandazione (prugrammatori, contabili, webmaster, disegnatori, etc.). Chì avaranu tempu à fà in 1 ora, quandu u ghjornu u travagliu hè almeno 8?

In questu articulu scriveraghju qualchi raccomandazioni nantu à cumu per evità u travagliu di u travagliu di u travagliu di l'ochju Tuttu ciò chì sarà scrittu in seguitu hè solu a mo opinione (è ùn sò micca un espertu in sta zona!).

Attentu! Ùn sò micca un duttore, è onestamente, ùn aghju micca veramente volu scrive un articulu nantu à questu sughjettu, ma ci sò parechje domande quì. Prima di vene à mè o à chiunque, se avete occhi assai stanchi quandu travaglià à un computer, andate à un specialista di l'ochju per consultazione. Forse ti mandaraghju occhiali, gocce o altra cosa ...

U più grande errore di molti ...

A mo parè (sì, aghju notatu quì da me) chì u più grande sbagliu di molte persone hè chì ùn si fermassi micca chì si travalla nantu à un PC. Quì, per esempiu, avete bisognu di risolve un prublema - quì una persona si mette assassine cù lei per 2-3-4 ore finu chì decide. È solu dopu andate à u pranzu, o tè, fate una pausa, etc.

Allora ùn pudete micca fà! Hè una cosa chì state guardendu un film, rilassatu è sedendu in 3-5 metri annantu à u sofà da u TV (monitor). Occhi, ancu stesi, sò luntanu di esse cum'è programmazione o contu di dati, inserisci formule in Excel. In stu casu, a carica di l'ochji aumenta assai volte! Di sicuru, l'ochji cumincianu à stà assai più veloce.

Chì hè a via per fà?

Ié, solu ogni 40-60 minuti. quandu travagliavanu à u computer, fate una pausa di 10-15 minuti. (almeno 5!). Hè 40 minuti passavanu, si alzò, camminò, guardò per a finestra - passavanu 10 minuti, poi si lavò. In sta manera, l'ochji ùn saranu micca così stanchi.

Cumu seguitu sta volta?

Ci hè capace chì quandu si travaglia è sò passioni di qualcosa, ùn hè micca sempre pussibule di tracciare u tempu o di identificà lu. Ma aduò ci sò centinaia di prugrammi per una missione simile: vari sveglie, timer, etc. EyeDefender.

EyeDefender

Status: Free

Link: //www.softportal.com/software-7603-eyedefender.html

Un prugramma libaru chì funziunate in tutte e versioni di Windows, chì u scopu principale hè di vede un splash screen à un certu intervallu di tempu. L'intervallo di tempu hè stabilitu manualmente, aghju raccomandazione di fà u valore à 45min.-60min. (cum'è prifese). Quandu u passu di u tempu passa - u prugramma vi mostrerà i "fiori", micca quantu l'applicazione vo sì. In generale, l'utile hè assai simplici è ancu l'utenti novici ùn avè alcuna difficoltà à capisce u scopu.

Facendu tali intervalli di riposu trà l'intervalli di travagliu, aiutate i vostri ochji rilassati è distrutti (è micca solu). In generale, una seduta lunga in un locu site ùn influenzia micca altri organi ...

Quì, per effettu, avete bisognu di scansu un istintu - cumu a "schermata" apparve, chì signala chì u tempu era finitu - qualunque cosa fate, smetti u travagliu (cioè salvate i dati è fate una pausa). Parechji in u primu fà questu, è poi abituatu à u risparmicu di u schermu è u fine, cuntinuendu à travaglià.

Cumu relaxu i vostri occhi in sta pausa 10-15min:

  • Hè megliu à usciri o andà a finestra è guardà a distanza. Poi, dopu 20-30 secondi. traduce un sguardo à qualchì fiore in a finestra (o un vechju marchio in a finestra, qualchì goccia, ecc.), cioè. micca più di mezu metru. Poi torna sguardi in a distanza, è cusì più volte. Quandu cerchi in a distanza, pruvate à cuntà quanti brani sò nantu à un arburu o quantu antenne sò in a casa di fronte (o altra cosa ...). À propositu, cun questu esercitiu, u musculu di l'ochju hè binu formatu, parechji anu sbarrazzatu ancu di occhiali;
  • Coppia assai più spessa (questu hè ancu applicatu à u tempu duve si sta sedendu à u PC). Quand'ellu lampa - a superficie di l'occulu hè inumidita (probabilmente, avete mai sentitu parlà di "sindromu di l'occhi asciutto");
  • Fate i muvimenti circolari cù i vostri ochji (i.e., guardate in lussu, a destra, a sinistra, in diravu), pudete ancu farli cu l'occhi chjusi;
  • À propositu, aiuta ancu à tonificà è riduce a fatigue in generale, un modu simpicu hè di lavà a faccia cù acqua calda;
  • Raccomandate gocce o speciali. occhiali (ci sò punti publicitarie quì cù "buca" o cun un cristallu speciale) - ùn a vola. Per esse sinceri, ùn mi ne aduprà sè, è un spezialistu chì tene in considerazione a vostra reazione è a causa di a fatigue deve dà una cunfida (bene, per esempio, ci hè un'allergia).

Pochi paroli nantu à l'impostazione di u monitor

Fighjate ancu attenzione à l'impostazione di luminosità, u contrastu, a risoluzione è altri momenti di u vostru monitor. Sò tutti in valori ottimali? Prestu attenzione particulare à a lucentezza: se u monitor hè troppu luminu, l'ochji cumincianu à stancarsi assai prestu.

Se avete un monitor CRT (Sò tali grandi, grassi. Eranu pupulari 10-15 anni fa, ancu se sò aduprate da certi attività) - fatti attenzione à a frequenza di scansione (Cusì, quantu volte per secunna a foto lampa). In ogni casu, a frequenza ùn deve micca cusì 85 Hz. In caso contrariu l'occhi cumincianu à stancarsi velocemente da un tremitu constante (soprattuttu se ci hè un fondu biancu).

Monitor CRT classicu

A frequenza di spazzata, By the Way, pò esse visualizata in l'impostazioni di u so driver di scheda video.qualchì volta si tratta di frequenza d'aggiornu).

Spinta di frequenza

Un paio di articuli nantu à a messa in u monitor

  1. A pruposta di a cunfigurazione di a luminosità pò leggere quì:
  2. A propositu di cambià a risoluzione di u monitor:
  3. Adattendu u monitor in modo chì l'ochji ùn si stancenu:

PS

L'ultima cosa chì vogliu cunsiglii. E paure sò, naturalmente, boni. Ma organisci, almenu una volta à a settimana, un ghjornu in digiu - so.e. In generale, ùn siede micca à u computer per un ghjornu. Fate un viaghju à u cottage, andate à i vostri amichi, pulizia a casa, etc.

Forse questu articulu puderà sembra à qualcunu una cunfusione è micca abbastanza logica, ma forse qualcunu aiuta. Sò cuntento se almenu per quellu chì serà utile. Tuttu u megliu!