Inserite un testu in una cella cù una formula in Microsoft Excel

Spessu, quandu si lavora in Excel, ci hè una necessità di inserisce un testu spiegativo à fiancu à u risultatu di u calculu di una formula, ciò chì facilita a cunniscenza di questi dati. Benintesa, pudete sceglie una colonna separata per spiegazioni, ma micca in tutti i casi l'aggiunta di elementi supplementari hè raziunale. Tuttavia, in Excel ci sò modi per mette a formula è u testu in una cella unita. Vedemu chì cum'è ciò si pò fà cù l'aiutu di i vari opzioni.

Pratica di inserimentu di testu vicinu à a formula

Se provate à inserisce u testu in a stessa cella cù a funzione, allora à quellu tentatu Excel mostrerà un messagiu d'errore in a formula è ùn vi permetterà micca di fà un inseme. Ma ci hè dui modi per inserisce u testu accantu à l'espressione di formula. U primu hè di aduprà u signorand, è u secondu hè di aduprà a funzione A catena.

Metudu 1: Utenu Ampersand

U modu più faciule per risolve u prublema è aduprà u simbulu di signa e&). Stu segnu produce una separazione logica di i dati chì a formula cuntene da l'espressione di testu. Vedemu chì pudete applicà stu metudu in pratica.

Avemu una tavula in cui e duie colonne indicanu i costi fissi è variabili di l'impresa. A terza colonna cuntene una semplice formula addizione, chì li riassume e li produce in tuttu. Avemu bisognu di aghjunghje a parola spiegazione dopu a formula in a stessa cella, induve a quantità totale di spese hè visualizzata. "rubli".

  1. Attiva la cella chì cuntene l'espressione di a formula. Per fà quellu, o dopu cliccate nantu à u dopu cù u bottinu sinu di u mouse, o selezziunate e cliccate nantu à u tastu di funzione. F2. Pudete ancu semplicemente selezziunà a cella, è poi mette u cursore in a barra di formula.
  2. Subitu dopu a formula, metti un signu di signu e (&). Poi, in cunte ci scrivemu a parola "rubli". In questu casu, e virgule ùn sò micca visualizzate in a cella dopu u numaru mostratu da a formula. Servenu solu cum'è puntatore à u prugramma chì si tratta di testu. Per fà vede u risultu in a cella, cliccate nantu à u bottinu Enter in a tastiera.
  3. Comu pudete vede, dopu à sta azzione, dopu à u numeru chì a formula mostra, ci hè una iscrizzione spiegazione "rubli". Ma questu opzione hà unu scunfettu visibile: u spiegazione di u numeru è di u testu hè fintu senza spaziu.

    Sò ancu, se provemu à mette un spaziu manualmente, ùn funzionerà micca. Appena u bottinu hè pressatu Enter, u risultatu hè torna "attaccatu".

  4. Ma ci hè una via per scattru a situazione attuale. Ancu una volta, attiva a cella chì cuntene a formula è e espressioni di testu. Subitu dopu à u simbolo commerciale, aprite e virguli, piazzate u spaziu cliccendu nantu à a chjave corrispondente nantu à a tastiera, è chjate e virgulette. Dopu à quessa, metti à u segnu di signu è di novu (&). Dopu cliccate nantu à Enter.
  5. Comu pudete vede, avà u risultatu di u calculu di a formula è l'espressione di u testu sò separati da un spaziu.

Naturalmente, tutte queste azzioni ùn necessariamente. Semu dimustuvamu chì, cù l'introduzione di solitu senza un secondu commerciale e cità cù un spaziu, a formula è i dati di testu si fonderanu. Pudete cuntenite u spaziu currettu ancu quandu esegue u second paragrafo di stu manuale.

Quandu scrive u testu prima di a formula, seguità a sintassi seguente. Subitu dopu u segnu "=", aprite e virgule è scrivite u testu. Dopu à, chjude e quotazioni. Avemu messu un signu signu. Poi, in casu chì avete bisognu à inserisce un spaziu, apri citazioni, mette un spaziu è chjamate. Cliccate nantu à u bottinu Enter.

Per a scrittura di testu cù una funzione, anzianu cun a formula di solitu, tutte e azzioni sò esattamente uguale cume sò state spiegate sopra.

U testu pò esse specificatu ancu cumu un link à a cella in cui hè situata. In questu casu, l'algitimu di l'azione reste uguale, solu ùn avete micca bisognu di piglià e coordinate di a cella in e virgulette.

Metudu 2: Utilizendu a funzione CLUTCH

Pudete ancu aduprà a funzione per inserisce testu cù u risultatu di una formula. A catena. Questu operatore hà per scopu di cunghjunghje i valori presentati in parechji elementi di un stratu in una cella. Appartene à a categoria di funzioni di testu. A so sintassi hè cumpratta:

= CLUTCH (text1; text2; ...)

Questu operatore pò avè un totalu di 1 finu à 255 di argumenti. Ognunu di elli rappresenta un testu (inclusi numeri è tutti l'altri caratteri), o referenze di e cellule chì u cuntenenu.

Vedemu chì funziunà sta funzione in pratica. Per esempiu, pigliemu a listessa tavola, basta aghjunghje una colonna in più à esse. "Costi Totali" cun una cella piena.

  1. Selezzi a cella di colonna vuota. "Costi Totali". Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione"situatu à a sinistra di a barra di formula.
  2. L'attivazione hè fatta Maestri di funzioni. Move a categoria "Text". Dopu, selezziunu u nome "CLICK" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. A finestra di l'argumentu di l'operatore hè lanciata. A catena. Questa finestra hè fatta di campi sottu u nome "Text". U so numaru ghjunghje 255, ma per u nostru esempiu avemu bisognu di trè campi. In u primu, metterà u testu, in u secondu, un link à a cella chì cuntene a formula, è in u terzu accademu torna u testu.

    Piazzà u cursore in u campu "Text1". Scrivemu a parola quandu "Totale". Pudete scrive espressioni di testu senza virguli, da chì u prugramma li mette in opera.

    Poi vai à u campu "Text2". Avemu messa u cursore quì. Avemu bisognu di specificà quì u valore chì a formula mostra, chì significa chì Duvemu dà un ligame à a cella chì u cuntene. Questu pò esse fattu semplicemente inserendu l'indirizzu manualmente, ma hè megliu per mette u cursore in u campu è cliccate nantu à a cella chì cuntene a formula nant'à u schede. L'indirizzu apparirà automaticamente in a finestra di argumenti.

    In u campu "Text3" inserite a parola "rubles".

    Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".

  4. U risultatu hè messu in una cellula preselezionata, ma, cum'è si pò vede, cum'è a metà precedente, tutti i valori sò scritti assai senza spazi.
  5. Per risolve u prublema, selezziunemu torna a cellula chì cuntene l'operatore A catena è andate à a barra di formula. Ci dopu à ogni argumentu, cioè, dopu à ogni puntuuncia aghjunghemu a seguente espressione:

    " ";

    Ci vole esse un spaziu trà e virgule. In generali, l'espressione seguente deve apparse in a linea di funzione:

    = CLUTCH ("totale"; ""; D2; ""; "rubli")

    Cliccate nantu à u bottinu ENTER. Avà i nostri valori sò separati da spazi.

  6. Se vulete, pudete nascondà a prima colonna "Costi Totali" cun a formula originale, affinch'ellu ùn occupi micca troppu spaziu nantu à u stratu. Basta rimuoverà micca travaglia, perchè viulerà a funzione A catena, ma hè pussibule da rimuovere l'elemento. Fate un clic col bottinu sinu di u mouse nantu à u pannellu di coordinate di a colonna chì deve esse nascosta. Dopu à quessa, tutta a colonna hè evidenziata. Cliccate nantu à a selezzione cun un cliccavu destro di u mouse. Lancia u menù contestuale. Sceglite un articulu in essa "Nascondi".
  7. Dopu à chì, cum'è si pò vede, a colonna inutile hè nascosta, ma i dati in a cella induve a situazione hè situata A catena apparisce correttamente.

Vede ancu: Funzione CLUTCH in Excel
Cumu occuperà e colonne in Excel

Dunque, si pò dì chì esistenu dui modi per entrà a formula è u testu in una cella: cù l'aiutu di una signa e una funzione A catena. A prima opzione hè più simplici è più pratice per parechji utilizatori. Ma, per quessa, in certe circostanze, per esempio quandu trattate formule cumplette, hè megliu ad aduprà l'operatore A catena.