Risolutà i prublemi cù i soni in Windows 10


Flash Player hè un software popolari installatu nantu à i computer di molti utenti. Questu plugin hè necessariu per ghjucà di u cuntenutu Flash in i navigatori, chì si spartenu nant'à Internet. Purtroppu, questu lettore ùn hè micca senza prublemi, perchè oghje guarderemu perchè Flash Player ùn ghjunghja micca automaticamente.

Di norma, se sì in u casu davanti à u fattu chì ogni volta prima di ghjucà u cuntenutu avete da permessu per u plugin di Flash Player di travaglià, allora u prublema si trova in l'impostazioni di u vostru navigatore.

Mettendu Flash Player per cuminciare automaticamente per Google Chrome

Inizià cù u navigatore mudernu più popularu.

Per installà Adobe Flash Player in u navigatore web Google Chrome, hè necessariu aprire a finestra di plugin in u schermu. Per fà quessa, cù a barra di indirizzu di u vostru navigatore web, andate à u seguente URL:

chrome: // plugins /

Una volta in u menù per travaglià cù i plugins installati in Google Chrome, trova l'Adobe Flash Player in a lista, assicura chì un bottinu hè apparutu vicinu à u plug-in "Disable", e cusì chì u plug-in di navigatore hè attivu, è à fiancu à esse, selezziunate a casella accanto à "Funziona sempre". Dopu avè fattu sta piccola configurazione, a finestra di cuntrollu di i plugins pò esse chiusa.

Mettendu Flash Player per cumincià automaticamente per Mozilla Firefox

Ora vedemu cumu Flash Player hè configuratu in Flame Fox.

Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u navigatore è in a finestra chì si vede, andate "Add-ons".

In u riquadro di sinistra di a finestra resultante, avete bisognu di andà à la tabulazione "Plugins". Cercate Shockwave Flash in a lista di plugins installati, è dopu cunfirmà chì u statu hè impostatu à a destra di stu plug-in. "Include sempre". Se in u vostru casu hè statu messu in ballu un altru statutu, piazzate u desideratu è dopu chiuderone a finestra per travaglià cù i plugins.

Mettendu Flash Player per cuminciare automaticamente per Opera

Com'è u casu cun altri navigatori, per configurà u lance di Flash Player, avemu bisognu di entrà in u menu di a gestione di i plugins. Per fà quessa, in u navigatore Opera hè necessariu passà per u ligame chì seguita:

chrome: // plugins /

Un elencu di i plugins installati per u vostru navigatore web apparirà nantu à u schermu. Truvate Adobe Flash Player in a lista è assicuratevi chì u statu sia visualizatu accantu à stu plugin. "Disable"induve chì u plug-in hè attivu.

Ma l'impostazione di Flash Player in Opera ùn hè ancu micca cumpleta. Cliccate nantu à u pulsante di menu in u angulu di sinistra di u navigatore è andate in a sezione in a lista chì compare. "Impostazioni".

A parte sinistra di a finestra, andate in tab "Siti"è dopu truvà u blocu in a finestra mostra "Plugins" è assicuratevi chì avete verificatu "Eseguite automaticamente i plugins in casi importanti (raccomandati)". Se Flash Player ùn vuole micca iniziare automaticamente quandu l'elemento hè messu, selezziunate a casella "Eseguite tutti i cuntenuti di u plugin".

Impostà u lance automatica di Flash Player per Yandex Browser

Cume chì u navigatore Chromium era a basa per u Navigatore Yandex, i plugins sò gestiti in stu navigatore web listessu cum'è Google Chrome. È per configurà Adobe Flash Player, avete bisognu di andà à u navigatore à u seguente link:

chrome: // plugins /

Una volta in a pagina per u travagliu di plugins, truvà in a lista di Adobe Flash Player, assicuratevi chì u bottinu hè cumparatu à fiancu. "Disable"è dopu a ponu l'uccellu vicinu à "Funziona sempre".

Sì sì un utilizatore di qualchi altri navigatori, ma ancu sfacciati cù u fattu chì Adobe Flash Player ùn inizia micca automaticamente, allora scrivetici in i commenti u nomu di u vostru browser web, è pruvemu à aiutà.