Programmi per cambià u furmatu di musica


Cambia u formatu di musica - transcoding (converting) a file musical.
L'obiettivi di cambià u formatu di musica sò diversi: da riduce a dimensione di u lima à l'adattazione di u furmatu à diversi dispositivi di riproduzione.

I prugrammi per cambià u furmatu di musica sò chjamati cunvertitori è, ancu di più, si trasformano direttamente, si pò fà ancu altre attività, per esempio, digitalizà CD di musica.
Considerà pochi di tali prugrammi.

DVDVideoSoft Free Studio

DVDVideoSoft Free Studio - una grande collezione di prugrammi. Oltre à un software per cunvertisce a musica, include i prugrammi per scaricà, registrà è edità i file multimediali.

Scaricate DVDVideoSoft Free Studio

Freemake Audio Converter

Unu di i cunvertitori più facili. Tuttu u prucessu accade cù pressione di un doppiu di bottoni. U prugramma hè cumplettamente libellu, cù una quantità minima di marketing.
Permette di combinà tutti i file di l'album in una sola pista grande.

Scaricare Freemake Audio Converter

Convertilla

Un altru cunvertitore più simplici. Supporta un gran numeru di formati, distribuiti gratuitamente.
Convertilla hà a funzione di cunvertà i file per un dispositivo specificu, chì ti permette di cambià u formatu di musica senza andà nè a regolazione.

Scaricate Convertilla

Format Factory

Format Factory oltre à audio funziona ancu cù i file video. Hà a funzione di adattà multimedia per i dispositivi mobili, è hè capace di creà animazioni GIF da i clip di film.

Scaricare Format Factory

Super

Stu prugramma per cunvertisce a musica hè un cunvertitore semplice, ma à tempu funzionale. Una caratteristica distintiva hè u numeru impurtante di a cunfusioni di conversione di file.

Scaricate u Super

Convertitore Audio Totale

Un putente prugramma per u travagliu cù audio è video. Atrolla u sonu da i file mp4, converte i CD di musica in formati digitali.

Scaricà Total Audio Converter

EZ CD Audio Converter

Twin Audio Total Audio Converter, chì hà una funzionalità più larga.

EZ CD Audio Converter i download da Internet è cambia metadati di canzoni, cambia arti d'arte di album è singuli file, livella u volumu di tracce. Inoltre, supporta più formati è hà una configurazione più flessibile.

Scaricate EZ CD Audio Converter

Lezione: Cumu cambià u furmatu di musica in u prugramma EZ CD Audio Converter

A scelta di prugrammi per cambià formati musicali hè assai grande. Oghje avemu scontru solu una piccula parte di elli. Tra questi sò utilità semplici cù appena una coppia di pulsanti è un minimale di impostazioni; ci sò dinò combinhe multifunzionali chì ti permettenu di travaglià cù video è ancu digità i CD di musica. A scelta hè a toia.