Fucinà u ghjocu Truckers 2 in Windows 7

U famosu simulatoru di i camioneri 2 hè statu liberatu in u 2001. U jocu hà guadagnatu immediatamente i cori di parechji gamers è guadagnatu una grande basa di fan. Per diciassette anni hà cambiatu assai, ancu i sistemi operativi installati nantu à i computer. Purtroppu, Truckers 2 funziona correttamente solu cù Windows XP è versioni sottu, tuttavia ci sò modi per lanciari in Windows 7. Eccu ciò chì u nostru articulu di ghjornu sarà dedicatu.

Fate u jocu Truckers 2 in Windows 7

Per u funziunamentu normale di una applicazione obsoleta nantu à un novu OS, hè necessariu cambià alcune impostazioni di u sistema è setene certi parametri di u ghjocu. Questu hè fattu abbastanza facilmente, ghjustu bisognu seguitu e istruzioni sottu, è in ordine di micca cunfusione, avemu rupperatu in fasi.

Passu 1: Modifichi a quantità di risorse consumate

Se abbassi manualmente a barra di risorse consumata da u sistema, questu aiuterà i Truckers 2 à funzionà nantu à u vostru computer. Prima di fà sta impostazione, vale a considerazione chì i cambiamenti influenzeranu tutti l'altri prucessi, chì daveranu à una diminuzione di prestazioni o di l'impussibilità di eseguire prugrammi singuli. Dopu à a fine di u ghjocu, avemu da fassi raccomandazione di fà sta torna i valori di lanciu standard. Questa pratica hè fatta cù l'utilità integrata.

  1. Fighjate a combinazione di tasti Win + Rdi lanciare una finestra Run. Entrate in u campumsconfig.exeè poi cliccate nantu à "OK".
  2. Move a tabulazione "Download"induve avete bisognu di sceglie un bottinu "Opzioni avanzate".
  3. Verificate a casella "Numero di processori" è mette u valore à 2. Fate u listessu cun "Massima Memoria"da dumandà 2048 e uscite da stu menu.
  4. Applica i cambiamenti è ripartite u PC.

Ora u OS esiste cun i parametri chì avete bisognu, pudete andà in sicuru à a fase successiva.

Passu 2: Crea una lima BAT

Un file BAT hè un inseme di cumandamenti sequenziali inseriti da un utente o un sistema. Avete bisognu di creà un tale script in modo chì l'applicazione inizià currettamente. Quandu hè in posu, si esce da l'Explorer, è quandu u simulatore hè disinseritu, u status tornerà à u precedente.

  1. Aprite u cartulare radice cù u ghjocu, fate un clic destro nantu à un spaziu vacante è crea un documentu di testu.
  2. Incolla i seguenti script in
  3. taskkill / f / IM explorer.exe

    king.exe

    inizià c: Windows Explorer.exe

  4. Tramite u menu popup "File" truvà u pulsante "Salvà cum'è".
  5. Nome di u lima Game.batdove Game - u nomu di u lugaghju eseguibile di u lanceru di u ghjocu chì hè conservatu in a cartella radice. Campo "File Type" dighjunà "Tutti i File"cum'è in a screenshot sottu. Salvà u documentu in a stessa directory.

Tutti l'altri lanciari Truckers 2 fanu solu attraverso a creata Game.batsolu in stu modu a script sarà attivata.

Passu 3: Cambia l'impostazioni di ghjocu

Pudete cambià l'impostazioni grafiche di un'applicazione senza prima lanciatu da un file di configurazione particulare. Sta procedimentu ci vole à fà dopu.

  1. In a radice di u cartulare cù u simulatore truvate TRUCK.INI è aprite da u Notepad.
  2. In u screenshot sottu, e linee di interesse sò marcate. Compare i so valori cù u vostru è cambiate quelli chì sò differenti.
  3. xres = 800
    yres = 600
    fullscreen = off
    cres = 1
    d3d = off
    sound = on
    joystick = on
    bordin = on
    numdev = 1

  4. Salvà e cambiamenti, cliccendu nantu à u bottinu pertinente.

Ora l'utili grafichi sò impostati per fà funzionà normalmente in Windows 7, l'ultimu passu finale rimane.

Passu 4: Abilitassi Modu di compatibilità

Modu di compatibilità aiuta ad aprite i prugrammi cù certi cumplimenti per versioni anziane di Windows OS, ciò chì li permette di funziunà bè. Hè attivatu per mezu di e pruprietà di u file eseguibile:

  1. Individuà a cartella in a radice Game.execliccate nant'à un clic destro è selezziunate "Pruprietà".
  2. Move a sezione "Compatibilità".
  3. Mette un marcatore vicinu "Run u prugramma in modalità compatibilità" è in u menu popup, selezziunu "Windows XP (Service Pack 2)". Prima di uscisce cliccate "Applicà".

Questu cumpleta u prucessu di definisce i Truckers 2 in Windows 7, pudete eseguire in modo sicuru u simulatore in a Game.bat creata in precedenza. Cumu, le istruzioni di sopra aiutatu à trattà u compitu, è u problema cù l'iniziu di l'applicazione hè statu risolto.