Rimuova a tavula cù tutti i cuntenuti in u documentu MS Word

Una di e funzioni principali di Google Disk hè di salvà vari tipi di dati in nuvule, sia per e scopi persunali (per esempiu, backup), sia per l'azzurruvazione rapida è pratica (cum'è una sorta di serviziu di spartimentu). In qualcunu di sti casi, quasi ogni utilizatore di u serviziu pò da prima o dopu da affrontà cù a necessità di scaricà ciò chì era in precedenza scaricatu in u memoria di nube. In u nostru articulu di oghje avemu descrivemu cumu si faci.

Scaricate i file da u discu

Ovviamente, scaricendu da Google Drive, l'utenti significanu micca solu di mandà i file da u so storage in nube, ma dinò da qualchì altru, à chì sò stati ditturati l'accessu o semplicemente datu un ligame. U travagliu pò ancu esse cumplicatu da u fattu chì u serviziu in avemu in considerazione è a so applicazione clientela sò cross-platform, cioè, hè adupratu nantu à diversi dispositivi è in diversi sistemi, induve ci sò differenze tangibili in u rendimentu di azzioni apparentemente simili. Hà per quessa, in più, diremu ancu di tutte e opzioni possibili per fà sta procedura.

Computer

Se aduprate attivamente Google Disk, pudete cunnosce chì in i computer è in i portatarii pudete accedere micca solu via u situ ufficiale, ma ancu cù l'aiutu di un'applicazione privativa. In u primu casu, download di dati hè pussibule sia da u so propriu memoria nube, sia da ogni altra, è in u secondu - solu da a soia. Considerà entrambe queste opzioni.

Navigatore

Tuttu u navigatore pò esse adupratu per travaglià cù Google Drive nant'à u web, ma in u nostru esempiu utilizeremo u Chrome relatatu. Per scaricà qualunque file da u vostru repository, seguite sti passi:

  1. Prima di tutti, assicuratevi chì sì autorizati in u account Google, i dati da u discu chì avete intenzione di scaricà. In casu di prublemi, leghje u nostru articulu nantu à stu tema.

    Leggi ancu: Cumu accede à u vostru contu nantu à Google Drive
  2. Naviga da a cartula di l'archiviu, u lima o i file da i quali volete scaricà nant'à u vostru computer. Questu hè fattu cum'è in a norma "Esploratore"integrata in tutte e versioni di Windows - l'apertura hè fatta dopu cliccendu dopu cliccendu dopu cliccà u bottinu di sinistra (LMB).
  3. Avendu truvatu l'elemento necessariu, fate un clic destro nantu ad ellu (cliccate à ditturà) è sceglite l'elemento in u menù contestuale "Download".

    In a finestra di navigatore, specificate u cartulare per a so posizione, specificate u nome, se hè necessariu, è cliccate nantu à u bottinu "Salvà".

    Nota: U scaricamentu pò esse fattu micca solu in u menù contestuale, ma ancu cù una di l'attrezzi presenti in a barra di strumenti di cima - un bottinu in forma di un punto verticale, chjamatu "Altre sezioni". Cliccendu nant'à, vedi un articulu simile. "Download", ma prima ci vole à sceglie u lima o cartulare desiderata cun un clic.

    Se avete bisognu di carregà più di un file da una cartella specifica, selezziunate tutti, prima cliccanu nantu à u pulsante sinistro di u mouse à l'altru, è tandu premendu a chjave "CTRL" in a tastiera, per tuttu u restu. Per andà à scaricà, chjama u menù contestuale nantu à qualsiasi di l'altri selezziunati o aduprà u pulsu designatu in precedenza nantu à a barra di strumenti.

    Nota: Se avete scaricatu parechji file, saranu prima impacchjati in un ZIP-archiviu (quessa succede direttamente nantu à u situ di u Disk) è solu dopu ch'elli saranu scaricati.

    I cartulari scarissabili diventanu ancu automaticamente archivi.

  4. Quandu u scaricatu hè finitu, u schedariu o i schedari da u nube di conservazione di Google saranu salvati in u cartulare chì avete specificatu nantu à u discu di u PC. S'ellu ci hè un prublemu bisognu, si utilizanu e istruzioni di sopra, pudete scaricà altri file.

  5. Dunque, cù u scaricamentu di file da u vostru Google Drive, avemu pensatu fuori, avà da passà à qualchì altru. È per questo, tuttu avete bisognu hè di avè un link direttu à u file (o i luggeri, cartelle) creati da u pruprietario di dati.

  1. Seguitate u ligame per u file in Google Disk o copia è incolla in a barra di indirizzu di u navigatore, allora cliccate "ENTER".
  2. Se u ligame dà à veru l'accessu à i dati, pudete navigà in i file contenuti in essu (s'ellu hè una cartulina o un archiviu ZIP) è iniziate subitu à scaricà.

    A visione hè fatta cum'è per u vostru discu o in "Esploratore" (dopu cliccate per aprire u cartulare è / o un schedariu).

    Nantu à a pressione di un bottinu "Download" u navigatore standard si aprite automaticamente, duvete dì specificà a cartella da salvà, se hè necessaria, specificate u nome volutu per u file è cliccate "Salvà".
  3. Sò altramentu cumpresi di scaricà i file da Google Drive, se avete un link à elli. Inoltre, pudete salvà i dati nantu à u link in u vostru nuvellu, perchè ghjè previsto un pulsante corrispondente.

  4. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule per scaricà i schedari da u memoria cloud nant'à un computer. Quandu si cunsulta cù u vostru profilu, per ragioni ovule, ci sò assai più opportunità.

Applicazione

Google Drive esiste in a forma di un'applicazione PC, è pò esse adupratu ancu per scaricà schedari. Tuttavia, pudete fà solu ancu cù i vostri dati chì prima si sò carichi in u cloud, ma ùn hè ancu sincronizzato cù u computer (per esempiu, per via di u fattu chì a funzione di sincronizazione ùn hè micca attivata per alcuna di i cartulari o di u so cuntenutu). Dunque, u cuntenutu di u salvataggio in nube pò esse copiatu in u discu duru, o in parte o in tuttu.

Nota: Tutti i schedari è i cartulari chì vedete in u vostru directory di Google Drive in u vostru PC sò già carichi, cioè, sò pigliati simultaneamente in u nube è nantu à u dispositivo di archiviazione fisica.

  1. Fighjate Google Drive (l'applicazione clientella hè chjamata Backup and Sync From Google) s'ellu ùn hà statu lanciatu prima. Pudete truvà u menù. "Start".

    Fate un clic destro sull'icona di l'applicazione in a vigna di sistema, poi cliccate nantu à u pulsante in forma di ellissi verticale per richiamà u menu. Sceglite da a lista chì si apre. "Impostazioni".
  2. In a barra laterale, andate in tab Google Drive. Quì, s'è marcate l'elemento cù un marcatore "Sincrona solu queste cartelle", pudete selezziunate i cartulari cui cuntenuti sò scaricati in u computer.

    Questu hè fattu impostendu i caselli in caselle appropriati, è per "aprite" a cartella chì avete bisognu cliccà nantu à a freccia puntata à destra à a fine. Sfortunatamente, a capacità di selezziunate i schedari specifichi da scaricà manca, pudete sincronizà solu cartulari interi cù tuttu u so cuntenutu.
  3. Dopu avà completatu i cunfusioni necessarii, cliccate "OK" per chjappà a finestra di l'applicazione.

    Quandu a sincronizazione hè completa, i cartulari chì avete sceltu saranu aghjunti à a cartella di Google Drive di u vostru computer, è puderete accede à tutti i file in i quali utilizza i cartulari di sistema. "Esploratore".
  4. Avemu guardatu cumu scaricà i schedari, i cartulari è ancu archivi interi cun dati da Google Disk in PC. Comu pudete vede, questu pò esse fattu micca solu in u navigatore, ma ancu in l'applicazione privativa. Tuttavia, in u secondu casu, pudete interagisce cun u vostru account.

Smartphones è tablet

Come a maiò parte di l'applicazioni è i servizii di Google, u discu hè dispunibule da aduprà nantu à i dispositivi mobili in esecuzione Android è iOS, induve hè presentatu cum'è una applicazione separata. Cun duie, pudete scaricà in u memoria interna cumu i vostri prublemi, è quelli chì sò stati accordati l'accessu publicu da l'altri utilizatori. Fighjà una veduta più stretta à cumu hè fattu.

Android

In parechji smartfoni è compresse cù Android, l'applicazione di Dischi hè dighjà stata messu in opera, ma s'ellu ùn ci hè nimu, vi piacè cuntattà u Market di Play per installatu.

Scaricate Google Drive da Google Play Store

  1. Aduprendu u ligame di sopra, installate l'applicazione clientela nantu à u vostru dispositivo mobile è lancia u.
  2. Verificate e funzioni di storage di nube mobili cù u scorrimentu da e tre schermi di benvenuta. S'ellu hè necessariu, chì hè improbabile, accede à u vostru contu di Google, i schedari di u discu di cui avete intenzione di scaricà.

    Vede ancu: cume accede à Google Drive in Android
  3. Navigate à a cartella da u quale pianu di caricare i file in u memoria interna. Cliccate nantu à i tre punti verticali à a destra di u nome di l'elemento, è selezziunu "Download" in u menù di e opzioni dispunibili.


    A differenza di un PC, in i dispositivi mobili pudete interagisce solu cù i singoli schedari, tutta a cartella ùn pò esse scaricata. Ma s'ellu ci vole à scaricà parechji elementi in una volta, selezziunu u primu tenendu u vostru dittale nantu à ellu, e poi marca u restu toccendu u schermu. In stu casu, l'elemento "Download" Ùn serà micca solu in u menù generale, ma ancu nantu à u pannellu chì compare in u fondu.

    Sì ancu necessariu, dà permessa à l'applicazione di accede à e foto, multimedia è file. U scaricamentu si principia automaticamente, chì sarà segnalatu da u sottu pertinente in a zona inferiore di a finestra principale.

  4. U cumplimentu di u download pò esse trovu in a notificazione in u persiana. U schedariu hè in la cartella "Downloads", chì pudete ottene da qualchì gestore di file.
  5. Optional: Se vulete, pudete mette dispunibule i file da u nube offline - in questu casu, continueranu à esse conservati nantu à u Disk, ma pudete apri micca senza una cunnessione internet. Questu hè fattu in u listessu menù per mezu chì u download hè effettuatu - basta sceglite u schedariu o i file, e cù sceglite a casella Accessu in linea.

    In questo modu, pudete scaricà singuli i file da u vostru discu propiu è solu cun un'applicazione privativa. Considerà cumu scaricà u ligame versu un file o cartulare da un altru storage, ma guardu in avanti, avemu a notà chì in stu casu hè sempre più faciule.

  1. Seguite u ligame o copia u travagliu è appicilate in a barra di indirizzu di u vostru navigatore mobile, cliccate nant'à "ENTER" in a tastiera virtuale.
  2. Pudete scaricà subitu u schedariu per u quale hè pussutu furnisce un bottinu rispettivu. Se vedi l'iscrizzione "Errore. Impossibile carregà u schedariu per a previsione", cum'è a nostra esempio, ùn fate micca attenzione - u fattu hè un formattu largu o senza supportu.
  3. Nantu à a pressione di un bottinu "Download" Apparirà una finestra chì vi chiede di sceglie un'applicazione per effettuà sta procedura. In stu casu, avete bisognu di toccà u nome di u navigatore chì aduprà attualmente. Se avete bisognu di cunfirmazione, cliccate "Sì" in a finestra cù una domanda.
  4. Subitu dopu à ciò, u scaricamentu di u lima cumincerà, i prugressi di chì pudete osservà in u pannellu di notificazioni.
  5. À a fine di a procedura, cum'è in u casu di u Disk personale Google, u schedariu sarà messu in a cartella "Downloads", per andà à chì pudete usà qualsiasi gestore di file convenienti.

iOS

Copiare i schedari da u salvataggio in nube in questu à a memoria di l'iPhone, è più specificamente à i cartulari di sandbox di l'applicazioni iOS, hè fattu cù u clientu ufficiali di Google Drive, dispunibule per installazione da l'App Store di Apple.

Scaricate Google Drive per iOS da Apple App Store

  1. Installate Google Drive cliccendu nantu à u ligame di sopra, è aprite l'applicazione.
  2. Pulsante tocca "Login" in a prima schermata di u clientela è accede à u serviziu cù i dati di Google account. S'ellu ci hè qualchì difficoltà ind'è l'entrata, aduprate e raccomandazioni da u materiale chì si trova à u ligame chì seguite.

    Leggi ancu: Loging in Google Drive account with iPhone

  3. Aprite u cartulare nantu à u discu, u cuntenutu di cui vulete scaricà in a memoria di u dispositivo iOS. Vicinu à u nomu di ogni lima ci hè una maghjina di trè punti, nantu chì avete bisognu di toccà per aprite un menu di azzioni possibili.
  4. Scorri nantu à a lista di opzioni, truvà l'oggetto "Aprite cù" e tocca. Dopu, aspettate u cumplimentu di a preparazione per l'esportazione versu u dispositivu di archiviazione di u dispositivo mobile (a durata di a prucedura dipende da u tipu di scaricamentu è da u so volume). Cusì, a zona di selezzione di l'applicazione apparirà in seguitu, in a cartella di cui u file sarà messu.
  5. Altre azzioni sò duie varianti:
    • In a lista di sopra, tocca l'icona di u strumentu per chì u file di download hè destinatu. Questu lancerà l'applicazione selezionata è aprirà ciò chì avete (già) scaricatu da Google Disk.
    • Selezziunu "Salvà a" File È poi specificà a cartella di l'applicazione chì pò travaglia cù i dati scaricati da u "nube" in u schermu di l'utile lanciatu "Files" da Apple, pensatu per gestisce u cuntenutu di a memoria iOS-device. Per finalizà a operazione, cliccate "Add".

  6. Optional. In più di effettuà i passi sopra ripusuti, chì portanu à scaricà dati da u storage cloud à una applicazione specifica, pudete aduprà a funzione per salvà i file in a memoria di un dispositivo iOS. Accessu in linea. Questu hè spicile bè s'ellu ci hè parechje schedari copiati nant'à u dispusitu, perchè a funzione di carica batch in l'applicazione Google Drive per iOS ùn hè micca furnita.

    • Andate in u cartulare in Google Drive, longu preme u nome, selezziunu u schedariu. Dopu, in tapas brevi, selezziunate l'altru cuntenutu di a cartella ch'è vo vulete salvà l'accessu da un dispositiu Apple, sì ùn sò micca cunnessi à Internet. Dopu à a cumpleta a selezzione, cliccate nantu à i trè punti in cima à u schermu à a destra.
    • Tra l'altri in u menù sottu, selezziunu "Abilita l'accessu offline". Dopu un pocu di ghjornu, sottu à i nomi di i lima apparirà marca, chì indica a so dispunibilità da u dispositivo in qualunque tempu.

Se avete bisognu di scaricà u schedariu ùn da micca à "u to" Google Disk, ma dopu à u ligame fornitu da u serviziu per spartite l'accessore à l'usu di u cuntenutu di u repository, in l'ambiente iOS avemu da ricurrà à aduprà una applicazione di terze parti. U più spicile unu di i managatori di file, equipavu cù a funzione di scaricà dati da a rete. In u nostru esempiu, questu hè u popularu "Esploratore" per i dispositivi da Apple - Documenti.

Scaricate i Documenti da Readdle da a App App di Apple

I passi chì seguanu vennu applicati solu à i link à i singoli file (ùn ci hè micca a pussibilità di scaricà a cartella nantu à l'apparentu iOS)! Avete ancu bisognu di tene in contu u furmatu di u carregatu - u metodo ùn hè micca applicabile per certi categorie di dati!

  1. Copiate u ligame per u file da Google Disk da u strumentu cun chì avete ricevutu (e-mail, messaggiu immediato, navigatore, ecc.). Per fà quessa, premete longu sull'indirizzu per aprite u menu di l'azione è selezziunate "Copia u link".
  2. Lanciate Documenti è andate in u built-in "Esploratore" navigatore web da toccà Bussula in u angulu inghjettu di a schermata principale di l'applicazione.
  3. Preme in u campu "Vai à l'indirizzu" chjamà u pulsante Incollatocca è poi tocca "Vai" in a tastiera virtuale.
  4. Tocca u pulsante "Download" in cima di a pagina web chì si apre. Se u schedariu hè carattarizatu da un grande volumu, allora vi verrà portatu à a pagina cun una notificazione nantu à l'impussibilità di verificà cun un virus - cliccate quì. "Scaricate comunque". Nant'à u prossimu schermu "Salvà u File" se necessariu, cambiate u nome di u file è sceglite a strada di destinazione. Dopu, tocca "Fatti".
  5. Risponde à aspettà chì u download sia finitu - pudete vede u prucessu toccà l'icona "Downloads" in fondo à u schermu. U schedariu risultatu hè trovu in u cartulare specificatu in u passu sopra, chì pò truvà andendu "Documenti" file manager.
  6. Comu pudete vede, a capacità di scaricà u cuntenutu di Google Drive à dispositivi mobili hè un pocu limitata (in particulare in u casu di iOS), paragunatu à risolve u prublema in un computer. In listessu tempu, avendu amparatu tecniche generalmente semplici, hè possibile salvà quasi tutti i file da u salvataggio in nube in a memoria di un smartphone o tablet.

Conclusione

Ora sapete esattamente cumu scaricà singuli i file da Google Drive è ancu cartulari interi, archivi. Questu pò esse fattu nantu à assolutamente qualsiasi dispositivu, sia un computer, un laptop, un smartphone o un tablet, è l'unicu prerequisitu hè l'accessu à Internet è direttamente à u situ di conservazione di u cloud o da un'applicazione privativa, ancu se in u casu di IOS, pò esse necessariu aduprà strumenti di terze parti. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.