Cumu personalizà a pagina iniziale in Google Chrome

Unu di i cartulari più massicciati in Windows 7, chì occupa un spaziu di u discu putente , hè a directory di sistema "WinSxS". In più, hà una tendenza à una crescita costante. Dunque, parechji utilizatori sò tentati à pulì sta directory per rendà stà u discu dur. Vedemu chì i dati sò conservati in "WinSxS" è sì hè pussibule di pulì sta cartulina senza conseguenze negative per u sistema.

Vede ancu: Pulizia di u "Windows" directory da spazzatura in Windows 7

Metodi di pulizia "WinSxS"

"WinSxS" - Questu hè a directory di sistema, chì u cuntenutu di cui in Windows 7 si trova in u seguitu via:

C: Windows WinSxS

U cartulare nominatu conserva e versioni di tutte l'aggiornamenti di i vari cumpunenti di Windows, è sti aggiornamenti sò sempre assimilati, ciò chì porta à un aumento regolari di a so dimensione. Cù vari difetti di sistema cun un cuntenutu "WinSxS" i rollbacks à u statu stabile di u OS sò fattu. Allora, hè categoricamente impossibile cancellà o puliscia questu cartulare, cume à u minu fallimentu finisci cu un sistema mortu. Ma pudete pulisce alcuni componenti in u cartulare specificatu, ancu s'è Microsoft cunsulta di fà quellu solu cum'è ultima risorsa, s'ellu ci hè una critica sfarente di u spaziu discu. Cusì, cunsiglii prima di fà tutte e procedure chì sò descritte dopu, fà una copia di backup di u sistema operativo è salvà lu in un supportu separatu.

Installate l'aggiornu KB2852386

Dunque, si deve notà chì, à tempu contru à u sistema operativu di Windows 8 è più tardi, u G7 nant'à u primu scopu ùn avia micca un strumentu integratu per pulisce a cartella. "WinSxS", è l'usu di l'eliminazione manuali, cum'è di sopra dettu, hè inaccettabile. Ma, per fortuna, l'aggiornu KB2852386 hè statu successivamente publicatu, chì cuntene un patch per l'utilità Cleanmgr è aiuta à risolve u prublema. Allora, primu di tuttu avete bisognu di assicurà chì questu aggiornamentu hè installatu nantu à u vostru PC o installar lu in caso di assenza.

  1. Cliccate "Start". Entra "Pannello di cuntrollu".
  2. Cliccate "Sistema è Sicurezza".
  3. Andà à "Windows Update Center".
  4. In la parte inferiore sinistra di a finestra chì si vede, cliccate nantu à l'iscrizzione "Aggiornamenti installati".
  5. A finestra s'hè aperta cù un elencu di l'aggiornamenti installati in u computer. Avemu bisognu di truvà l'aggiornamentu KB2852386 in a sezione "Microsoft Windows" sta lista.
  6. Ma u prublema hè chì ci pudessu esse parechje elementi di a lista, è cusì rischja di passà un prugrammu chjude di tempu Per facilità a missione, metti u cursore in u campu di ricerca situatu à a destra di a barra di indirizzu di a finestra attuale. Mette a espressione seguente:

    KB2852386

    Dopu à quì, solu l'elemento cù u còdice sopra spartitu deve restà annantu à a lista. Se vene, allora tuttu hè in ordine, l'aggiornamentu necessariu hè installatu è pudete procedere immediatamente à i modi per scurdà a cartella "WinSxS".

    Se l'elemento ùn hè micca visualizatu in a finestra attuale, quessa significa chì, per uttene i scopi stabiliti in stu articulu, seguite a procedura di aggiornamentu.

  7. Ritornu à Update Center. Questu pò esse fattu subitu se agitatu esattamente secondu l'algitimu descrittu sopra, cliccendu à a freccia rivolta à sinistra in cima à a finestra attuale à a sinistra di a barra di indirizzu.
  8. Per assicurà chì l'aggiornamentu richiudente vede u vostru computer, cliccate nantu à a didicazione "Ricerca di l'aggiornamenti" à a parte sinistra di a finestra. Ciò hè impurtante impurtante se ùn includite micca l'aggiornamenti auto.
  9. U sistema hà da cercà l'aggiornamenti chì ùn sò micca installati nantu à u vostru PC.
  10. Dopu avà completatu a procedura, cliccate nantu à a didicazione "Aggiornamenti impurtanti dispunibili".
  11. Un elencu di l'aggiornamenti impurtanti chì ùn sò micca installati in u vostru PC. Pudete sceglie quelli chì installà verificendu e caselli à a sinistra di i nomi. Verificate a casella accantu à u nome "Aggiorna per Windows 7 (KB2852386)". Next, cliccate "OK".
  12. Di ritornu à a finestra Update Centercliccate "Installazione Aggiornamenti".
  13. U prucedimentu di l'installazione di l'aggiornamenti selezionati daru inizio.
  14. Dopu à a fine, ripartite u PC. Avà avete u strumentu necessariu per pulì u catalogu "WinSxS".

Dopu guardamu vari modi per pulisce u cartulare "WinSxS" cù l'utilità Cleanmgr.

Lezione: Installazione di l'aggiornamenti di Windows 7 manualmente

Metodo 1: "Linea di comando"

A procedura chì avemu bisognu pò esse eseguita aduprendu "Linea di cumannu"à traversu chì hè lanciatu l'utilità Cleanmgr.

  1. Cliccate "Start". Cliccate "Tutti i prugrammi".
  2. Andate in a cartula "Standard".
  3. Trova in a lista "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à u nome di u cliccu tutt'àPKM). Sceglite una opzione "Run as administrator".
  4. Attivà "Linea di cumannu". Battete u cumandatu chì seguitu:

    Cleanmgr

    Cliccate Enter.

  5. A finestra s'hè aperta induve sò invitati à sceglie u discu in u quale a pulizia sarà effettuata. A sezione predefinita deve esse C. Lasciate se u vostru sistema operativu hà un layout standard. Se per una qualchì ragione hè installatu in un altru discu, selezziunu. Cliccate "OK".
  6. Dopu tuttu, l'utilità prevene a quantità di spaziu chì si pò chiaru quandu si esegue l'operazione rispettabile. Pò dighjà qualchì tempu, cusì abbità.
  7. A lista di l'oggetti di sistema da pulisce apre. À mezu à elli, assicuratevi di truvà una posizione "Pulizia Aggiornamenti di Windows" (Nò "File di aghjurnamentu di Backup Package") è metti un segno à fiancu. Questu articulu hè responsabile di a pulizia di a cartella. "WinSxS". Di fronte à u restu di l'articuli, pone i banderi à a vostra discrezione. Pudete rimuovere tutti l'altri segni se ùn volete micca pulì qualsiasi altra cosa, o segnà quelli chì componenti induve volenu sguassà u "spazzatura". Dopu à chì cliccate "OK".

    Attentu! In a finestra "Pulizia di dischi" punto "Pulizia Aggiornamenti di Windows" pò esse manca. Ciò significa chì ùn ci sò micca elementi in u cartulare "WinSxS" chì puderebbe esse eliminatu senza conseguenze negative per u sistema.

  8. Una finestra di dialogu chjode dumandante chì vo vulete veramente desiderà cancellà i componenti scelti. Cunsultà cliccendu "Elimina i file".
  9. Dopu, l'utilità Cleanmgr ripulisce u cartulare. "WinSxS" da i schedari inutili è dopu u si fermerà automaticamente.

Lezione: Attivendu a "Linia di comando" in Windows 7

Metudu 2: GUI di Windows

Tutti i utilizatori ùn sò micca cunfortevuli a pratiche di l'utilità "Linea di cumandamentu". A maiò parte di l'utenti preferisce fà ciò cù l'interfaccia grafica di u sistema operativo. Questu hè prubabile per l'utensu Cleanmgr. Stu metudu, naturalmente, hè più comprensibile per un utilizatore simplici, ma, cum'è si vedi, ci vole un tempu più lungu.

  1. Cliccate "Start" è andate nantu à l'iscrizzione "Computer".
  2. In a finestra aperta "Esploratore" In a lista di i dischi rigidi, truvate u nomu di a partizione in cui hè installatu u OS di Windows. Nantu à a maggior parte di i casi, si tratta di un discu. C. Cliccate nantu à sta PKM. Sceglite "Pruprietà".
  3. In a finestra chì si vede, cliccate "Pulizia di dischi".
  4. Si eseguirà esattamente a stessa procedura per valutà u spaziu pulitu, chì hà vistu quandu usavanu u metodo precedente.
  5. In a finestra aperta ùn fate micca attenzione à a lista d'elementi da pulisce, è cliccate "Cancellà i File di Sistema".
  6. Sarà rivalutatu di u spaziu libaru nantu à u drive, ma tenendu in considerazione l'elementi di u sistema.
  7. Dopu à quì, esattamente a stessa finestra si aprirà. "Pulizia di dischi"chì hà osservatu in Metudu 1. Dopu avete bisognu di fà tutte e azzioni chì eranu descritte in ellu, cumincendu cù paragrafo 7.

Metru 3: Pulizia automatica "WinSxS"

In Windows 8 hè pussibule di persunalizà a pianificazione per pulisce a cartella "WinSxS" attraverso "Task Scheduler". Purtroppu, sta funzione ùn hè micca dispunibile in Windows 7. Tuttavia, pudete ancu pianificà una pulizia periodica cù e stesse "Linea di cumandamentu", ancu senza calze di flessibilità.

  1. Attiva "Linea di cumandamentu" cun i diritti amministrativi cù u listessu metudu chì era descrittu in Metudu 1 di stu manuale. Inserite l'espressione seguente:

    :: winsxs directory cleanup options
    REG ADD "HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Explorer VolumeCaches Update Cleanup" / v StateFlags0088 / t REG_DWORD / d 2 / f
    :: i parametri per a pulizia di l'oggetti temporanei
    REG ADD "HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Explorer VolumeCaches Temporary Files" / v StateFlags0088 / t REG_DWORD / d 2 / f
    :: generazione di attività pianificata "CleanupWinSxS"
    schtasks / Create / TN CleanupWinSxS / RL Highest / SC month / TR "cleanmgr / sagerun: 88"

    Cliccate Enter.

  2. Avà avà pianificatu una procedura mensile di pulizia di cartelle. "WinSxS" cù l'utilità Cleanmgr. U compitu sarà eseguitu automaticamente 1 volta per mese in u 1u ghjornu senza a participazione diretta di l'utente.

Comu pudete vede, in Windows 7, pudete cancellà a cartella "WinSxS" cumu passà "Linea di cumandamentu", è attraverso l'interfaccia grafica di u SO. Pudete ancu, inserendu cumandi, pianificà u lancio periodicu di sta procedura. Ma in tutti i casi sopra elencati, l'operazione sarà fattu cù l'utilità Cleanmgr, un aghjunghju speciale à chì, s'ellu ùn hè micca dispunibile in u PC, deve esse installatu cù l'algitimu standard di l'aggiornu di Windows. Hè assai impurtante di ricurdà qualchissia utilizatore: pulizia a cartella "WinSxS" manualmente, eliminendu file o utilizanu prugrammi di terze parti hè strettamente proibito.