Un utente attento pò prarevà u swapfile.sys file di sistema nascatu situatu nantu à a partizione cù Windows 10 (8) nantu à u discu duru, di solitu cun pagfile.sys è hiberfil.sys.
In sta guida simpatica, hè quì ciò chì u file swapfile.sys hè annantu à u discu C in Windows 10 è cume si smarrisce, se necessario. Nota: se sì interessatu dinò per i schedari pagefile.sys è hiberfil.sys, e informazioni nantu à esse sò dispunibule in u schedariu di paging di Windows è in Windows 10 hibernazione, rispettivamente.
U scopu di u file swapfile.sys
U schedariu swapfile.sys apparve in Windows 8 è rimane in Windows 10, rappresentendu un altru schedariu di paginazione (oltre à pagefile.sys), ma servendu esclusivamente per e applicazioni da u App Store (UWP).
Puderete vede u discu sulu girendu nantu à a visualizzazione di i file nascosti è di sistema in Explorer e di solitu ùn occupa micca più spaziu nantu à u discu.
U swapfile.sys scrive i dati di l'applicazione da u magazinu (questu riguardu i "novu" applicazioni di Windows 10, anzianu chjamate applicazioni Metro, oghje UWP) chì ùn sò micca necessarie, ma pò esse subitu necessarii (per esempiu, quandu cambia tra , aprite l'applicazione da u tile live in u menu Start), è funziona diversamente da u solitu file di paging di Windows, rappresentendu una sorta di meccanismo di ibernazione per e applicazioni.
Come rimuovere swapfile.sys
Come annunziatu sopra, stu file ùn occupa micca troppu spaziu nantu à u discu è hè piuttostu utile, tuttavia, se hè necessariu, pò esse sempre eliminatu.
Purtroppu, questu pò esse fattu solu cù a disabilitazione di u luggeru di paging - i.e. in più di swapfile.sys, pagefile.sys sarà ancu cancellatu, chì ùn hè micca sempre una bona idea (per più dettagli, vede u lima di scambiu di Windows citata sopra). Se sì sicuru chì vulete fà sta, i passi sò:
- In a ricerca nantu à a barra di applicazioni di Windows 10, cuminciate a digità "Performance" è aprite l'elemento "Personalize u rendimentu è e prestazioni di u sistema."
- Sulla scheda Avanzate, sottu Memoria virtuale, cliccate Modifica.
- Deselezziunate "Scegliete automaticamente dimensione di lugaghja di paging" è cliccate "Senza file di paginazione".
- Cliccate "Set".
- Fate un clic nantu à OK, OK dinò, è dopu riavvi u computer (fighjula appena un riavvicinamentu, micca chjaramente e dopu a accende - in Windows 10 ne importa).
Dopu u reiniziu, u schedariu swapfile.sys sarà eliminatu da l'unità C (da a partizione di sistema di u discu duru o SSD). Sì avete bisognu di rinvighi questu schedariu, pudete torna automaticamente o manualmente determinà a dimensione di u schedariu di paging di Windows.