Cumu mettere una password in un cartulare [Windows: XP, 7, 8, 10]

Ciao Parechji utilizatori di l'urdinatore, prima o dopu, affighjenu à u fattu chì certi di i dati cù i quali lavoranu, duveranu esse nascosti da l'ochji curiosi.

Pudete, naturalmente, conservà questi dati solu in un drive flash chì solu vo aduprà, o pudete piazzà una password in una cartella.

Ci hè dozzine di modi per nascite è blocca una cartella di u vostru urdinatore da occhi curiosi. In st'articulu vogliu cunsiderà certi di i migliori (a mo modesta opinione). I modi, à l'incurzat, sò veri per tutti i sistemi operativi di Windows moderni: XP, 7, 8.

1) Cumu mettere una password in un cartulare cù Anvide Lock Folder

Questu metudu hè più aduvatu se spessu bisognu di travaglià in un computer cù una cartella chiusa o file. Se no, allora hè prubabilmente megliu ad aduprà altri metodi (veda sottu).

Anvide Lock Folder (cunnessione à u situ ufficiale) hè un prugramma speciale disignatu per mettere una password in una cartella di a vostra scelta. À propiu sì, u cartulare ùn sarà micca solu protettatu cun password, ma dinò nascatu - so.e. Nisunu mancu pò ghjunghje a so esistenza! L'utile, per cagione, ùn hà bisognu di esse installatu è occupa assai pocu spaziu di u discu dur.

Dopu avè scaricatu, sfruttate l'archive in unzipiu è scorri u schedariu eseguibile (u lima cù l'estensione "exe"). Poi pudete sceglie a cartella à a quale vulete piazzà a password è nascundia da occhi curiosi. Considerà stu prucessu in punti cù screenshot.

1) Cliccate nantu à u più in a finestra di prugramma principale.

Fig. 1. Cunduce una cartella

2) Allora avete bisognu di sceglie una cartella nascosta. In st'esempiu, sarà una "nova cartulina".

Fig. 2

3) Poi, premete u pulsante F5 (chiuvuta chjusa).

Fig. 3. chiuse l'accessu à u cartulare sceltu

4) U prugramma vi chjamerà per inserisce una password per a cartella è a cunfermazione. Sceglite una chì ùn vi scurdate! À propiu sì, per a rete di sicurezza, pudete piazzà un suggerimentu.

Fig. 4. Impostà una password

Dopu à u 4 ° passu - a vostra cartella scomparirà da a vista è avè accessu à essa - avete bisognu di sapè a password!

Per vede u cartulare mascheratu, avete bisognu di esecutà a utilità Cartella Anvide. Poi dopu cliccate nantu à u cartulare chjusu. U prugramma vi chjamerà per inserisce una password stabilita in precedenza (vedi Figura 5).

Fig. 5. Anvide Lock Folder - inserite a password ...

Se a password hè stata inserita in modo currettu, vedite u vostru cartulare, sì ùn hè micca - u prugramma darà un errore è offrirà di inserisce a password in più.

Fig. 6. cartulina aperta

In generali, un praticu praticu è fiduciale chì soddisfà a maiò parte di l'utenti.

2) Impostà una password per a cartella di l'archive

Se raramente usanu file è cartelle, ma ùn sceberebbe dinò restringe l'accessu, allora pudete aduprà i prugrammi chì a maiò parte di i computer anu avè. Si parla di archivatori (per esempiu, oghji i più cunsunati sò WinRar è 7Z).

A propositu, ùn pudete micca accedere à u schedariu (ancu se qualchissie hà da copia), i dati in tali archivi saranu cumpressi è occupanu menu spaziu (è significativu s'ellu si tratta di testu informazione).

1) WinRar: cume definisce una password per un archiu cù i file

Site ufficiale: //www.win-rar.ru/download/

Selezziunate i schedari à chì vulete definisce una password, è cliccate à dirizzione diritta nantu à elli. Dopu, in u menù contestuale, selezziunu "WinRar / add to archive".

Fig. 7. a creazione di l'archive in WinRar

In u tabulamentu selezziunà in più a funzione per definisce a password. Vede u screenshot sottu.

Fig. 8. setu a password

Inserite u vostru password (vedi fig. 9). À propositu, ùn hè micca superfluale includere entrambe i caselli:

- mustrate a parola d'accessu à l'entrata (hè praticosa di entrà quandu vedite a password);

- Cifre i nomi di i file (questa opzione si chjude i nomi di i lima quando quellu quellu apri l'archiu senza sapè a password. Eccu, se ùn l'accende, l'usu pò vede i nomi di file, ma ùn pò aprite. Sì quandu t'accende, quandu l'usu vede nunda di tuttu!).

Fig. 9. introduzione di password

Dopo a creazione di l'archiu, pudete provà à aprì. Poi ci sarà dumandatu di entrà una password. Se inserisci erratamente - i schedari ùn saranu micca extratti è u prugramma ci darà un errore! Attenti, pirati l'archive cù una password lunga - micca tantu faciule!

Fig. 10. inserite a password ...

2) Fissà a password per l'archivio in 7Z

U situ ufficiale: //www.7-zip.org/

In questu archiviu hè faciule di travaglià chì in WinRar. In più, u formatu 7Z permette di cumpresse u schedariu ancu di più di RAR.

Per creà una cartulina archiviale - selezziunate i file o cartulari che volete aghjunghje à l'archive, poi fate un clic destro è selezziunu "7Z / Add to archive" in u menù contestuale di l'esploratore (vedi fig. 11).

Fig. 11. aghjunghjite file à l'archiviu

Dopu, tene a regolazione chì seguita (vedi fig. 12):

  • u formatu d'archiu: 7Z;
  • mostra password: metti un ticchju;
  • Cifre i nomi di i file: metti un segno di spuntà (affinchì nimu pò truvà ancu da u schedariu protetto da password ancu i nomi di i file chì contiene);
  • quindi inserite a password è cliccate nantu à u pulsante "OK".

Fig. 12. impostazioni per a creazione di un archiu

3) Cippate i disci rigidi virtuali

Perchè mette a password in una cartulina separata, quandu si pudete nascosce da vede tuttu u discu rigettu virtuale?

In generali, naturalmente, stu topic hè abbastanza spaziale è capitu in un postu separatu: In questu articulu, ùn aghju micca basta menzionà un tali metodo.

L'essenza di u discu criptografatu. Avete un schedariu di certa dimensione creatu in un veru discu duru di u computer (st'esempiu di un hard disk virtuale. Pudete cambià a dimensione di u file). Questu file pò esse cunnessu à Windows è sarà pussibule lavorà cun ellu cum'è un veru discu duru! Inoltre, quandu cunnesse, hè necessariu entrà una password. U hacking o decifrare tale discu senza cunnosce a password hè quasi impossibile!

Ci hè parechje prugrammi per creà dischi crittografati. Per esempiu, abbastanza micca male - TrueCrypt (vedi. Fig. 13).

Fig. 13. TrueCrypt

Hè assai faciule d'usu: sceglite quello chì volete cunnessu in a lista di i dischi - inserisci a password è voilà - si vede in "u Meu Computer" (vedi Figura 14).

Fig. 4. discu duru virtuale criptografatu

PS

Ci hè tuttu per questu. Saria cuntentu di chì qualchissia ti dicia i maneri semplici, veloci è efficaci per chiusi l'accessu à certi file personali.

Tuttu u megliu!

Articulu cumplettamente rivisitu 13.06.2015

(primu publicatu in u 2013.)