Accelerazione di u sistema cù Utilità TuneUp

CFG (File di configurazione) - un furmatu chì trasporta informazioni di configurazione di software. Hè usata in una grande varietà di applicazioni è ghjochi. Pudete creà un schedariu cù l'estensione CFG sè, aduprendu unu di i metudi dispunibili.

Opzioni per creà un file di configurazione

Studieremu solu opzioni per a creazione di file CFG, è u so cuntenutu dipenderà da u software à chì a vostra configurazione sarà applicata.

Metudu 1: Notepad ++

Cù l'editor di testu Notepad ++ pudete facilmente creà un file in u furmatu desideratu.

  1. Quandu avete iniziutu u prugramma, vene immediatamente un campo per entrà u testu. Se un altru schedariu hè aperto in Notepad ++, hè facile creà una nova. Aprite a tab "File" è cliccate "Novu" (Ctrl + N).
  2. È pudete ghjustu aduprà u pulsante "Novu" in u pannellu.

  3. Rimanendu à prescrivere i parametri necessarii.
  4. Aprite torna "File" è cliccate "Salvà" (Ctrl + S) o "Salvà cum'è" (Ctrl + Alt + S).
  5. Oppuru usate u bottinu salvà nantu à u pannellu.

  6. In a finestra chì compare, aprite u cartulare per salvà, scrive "config.cfg"dove "config" - u nomu più cumunale di u file di configurazione (forse diversu), ".cfg" - L'estensione chì avete bisognu. Cliccate "Salvà".

Leggi ancu: Cumu uttene Notepad ++

Metudu 2: Cumpagnatore di configurazione facili

Per creà i file di configurazione, ci sò ancu prugrammi specializati, per esempiu, Easy Config Builder. Hè stata disignata per creà i lighjendi CFG di Counter Strike 1.6 di ghjochi, ma sta opzione hè accettabile ancu per l'altru software.

Scaricare Easy Config Builder

  1. Aprite u menu "File" è selezziunate l'elemento "Crea" (Ctrl + N).
  2. O serve di u bottinu "Novu".

  3. Inserite i parametri voluti.
  4. Expand "File" è cliccate "Salvà" (Ctrl + S) o "Salvà cum'è".
  5. Per u listessu scopu, u pannellu hà un pulsante corrispondente.

  6. A finestra Explorer si fà aperta, duvete avè bisognu di andà à a cartella di salvataggio, specificà u nome di u file (a predefinita hè "config.cfg") è premete u pulsante "Salvà".

Metudu 3: u notepad

Pudete creà un CFG attraversu un Notepad normale.

  1. Quandu sì aprite u Notepad, pudete inserì immediatamente i dati.
  2. Quandu avete registratu tuttu u vostru bisognu, aprite a tab. "File" e selezziunu unu di l'articuli: "Salvà" (Ctrl + S) o "Salvà cum'è".
  3. A finestra s'è aperta in cui si deve andà à u directory di salvu, specificu u nome di u file è, ancu di più, invece di ".txt" prescrivite ".cfg". Cliccate "Salvà".

Metudu 4: Microsoft WordPad

Ultime considerate u prugramma, chì hè di solitu preinstallatu in Windows. Microsoft WordPad sarà una ottima alternativa à tutte e opzioni listate.

  1. Avendu aperto u prugramma, pudete registrà immediatamente i parametri di configurazione necessarii.
  2. Espandi u menu è selezziunate qualsiasi di i metudi di salvataggio.
  3. O pudete cliccà nantu à una icona speciale.

  4. In ogni casu, una finestra si aprirà in cui selezziunu un locu per salvà, ponu u nome di u schedariu cù l'estensione CFG è cliccate "Salvà".

Comu pudete vede, qualcunu di i metudi suggerisce una sequenza simile d'azzioni per creà un file CFG. Attraversu i stessi prugrammi sarà possibile aprire è fà cambiamenti.