Problemi di risoluzione di difetti di social network di Facebook

Quandu aduprà u situ di Facebook o l'applicazione mobile, pudete esse affittati problemi, e ragioni per i quali sò necessarii per capisce subitu è ​​riprende u funzionamentu currettu di a risorsa. Cchì dopu avveremu nantu à i disfunzioni tecnichi più diffusi è i metudi di a so eliminazione.

Motivazioni perchè Facebook ùn hè micca funziona

Ci hè un gran numeru di prublemi chì sò causati da Facebook ùn hè micca travagliendu o ùn funziona micca correttamente. Ùn penseranu micca à ogni opzione combinendu in più in sezioni generale. Pudete fà cum'è tutte e azzioni descritte, è saltà un pocu.

Opzione 1: Problemi in u situ

U reta sociale Facebook hè oghje a risorsa più famosa di stu tipu in Internet è cusì u prublemu di prublemi in u so travagliu hè ridussu à u minimu. Per scartà i prublemi di tuttu u globu, avete bisognu di aduprà un situ speciale à u ligame sottu. Quandu segnalate "Crashes" L'unicu modu hè di aspettà finu chì i specialisti stabiliscenu a situazione.

Vai à u serviziu in linea Downdetector

Tuttavia, se una alerta compare mentre visite u situ "Nulla fallimentu", allora u prublema hè probabilmente locale.

Opzione 2: Operazione di navigatore sbagliata

Sì elementi individuali di un reta sociale, cum'è i video, i ghjochi o l'immagini, sò inoperabili, u prublema hè prubabile in l'impostazioni di u navigatore impropri è in a mancanza di componenti impurtanti. Prima, cancelli a storia è a cache.

Ulteriori dettagli:
Cume si pudete cancellà a storia in Google Chrome, Opera, Mozilla Firefox, Yandex Browser, Internet Explorer
Cume cancellà cache in Chrome, Opera, Firefox, Yandex, Internet Explorer

S'ellu ùn produce micca risultati, aggiornate a versione di Adobe Flash Player installata in u vostru computer.

Leggi ancu: Cumu aggiornà Flash Player in PC

A ragione pò ancu blocà ogni cumpunente. Per verificà stu fattu, essendu in Facebook, cliccate nantu à l'icona cù a icona di bloccu in a parte sinistra di a barra di indirizzu è selezziunate "Impostazioni di u situ".

A pagina chì si apre, setate u valore "Permette" per i seguenti elementi:

  • Javascript
  • Flash;
  • Pictures;
  • Popup windows e redirectes;
  • Pubblicità;
  • Sonu

Dopu, avete bisognu di rinfrescà a pagina di Facebook o hè desiderabile riavvià u navigatore stesso. Questa decisione hè finita.

Opzione 3: Software maligno

Diversi tipi di malware è virusi sò unu di i cause più prubabili di prublemi cù sta rete sociale è l'Internet in generale. In particulare, questu hè da bloccà cunnessioni in uscita o redirige cù a sostituzione di stu Facebook à falsu. Pudete sbarrazzà di prublemi cù l'aiutu di prugrammi antivirus è di servizii in ligna. In questu casu, u dispositivo mobile hà da ancu vene una scansione.

Ulteriori dettagli:
Verificà PC per virus senza antivirus
Scansione in linea di PC per virus
U migliore antivirus per l'ordinatore
Scansione di Android per i virus via PC

In più, assicuratevi di verificà u schedariu di sistema. "eserciti" à u sughjettu di similarità cù l'originale.

Vede ancu: Modificà u schedariu "ospiti" in computer

Opzione 4: Software Antivirus

Per analogia cù i virus, antivirusi, ancu u firewall integratu in Windows, pò causà blocchi. I metudini per eliminà stu prublema dipindenu direttamente da u prugramma installatu. Pudete leghje le nostre istruzioni per u firewall standard o visitu a sezione di antivirus.

Ulteriori dettagli:
Disattivazione è Configurazione di Firewall di Windows
Disattivazione temporanea di l'antivirus

Opzione 5: Appi mobili si blocca

L'app mobile di Facebook hè accussì popularu cum'è u situ. Quandu hè usatu, a sola difficoltà cumunale hè di comunicà "Un errore hà avvenutu in l'applicazione". Quandu si tratta di eliminà e difficoltà tali, ci fu dettu in l'istruzzioni pertinenti.

Leggi più: Risoluzione di i problemi "Un errore hà avvenutu in l'applicazione" in Android

Opzione 6: Problemi di account

Quest'ultima opzione hè più riduttiva piuttostu chì ùn sò micca difficoltà tecniche, ma à l'errore di uttene e funzioni interne di u situ o di l'applicazione, cum'è u furmatu di autorizazione. Sì a notificazione di una password ingrassata in maniera sbagliata, a recuperazione hè l'unica soluzione ottimale.

Leggi ancu: Cumu recuperà una password da Facebook

In mancanza di accessu à a pagina di un usu individuale, vale a cunniscenza cù u sistema di bloccu è sbloccà gente.

A volte un account hè bloccatu da l'administrazione à causa di una chiara viulazione di l'accordu di l'utente di Facebook. In stu casu, avemu preparatu un articulu dettagliatu.

Leggi ancu: Cosa fà se u vostru contu di Facebook hè blocatu

Conclusione

Ogni ragione cunsiderata ùn pò micca solu interferisce cun u bonu travagliu di u situ, ma dinò diventanu un catalizzatore per altri difetti. A stu puntu, hè megliu cuntrullà l'infurmazione o l'applicazione mobile di tutti i mezzi. In listessu tempu, ùn scurdate micca di a pussibilità di cuntattà u supportu tecnicu di Facebook in conformità cù e nostre istruzioni.

Leggi più: Cumu contattà l'assistenza in Facebook