A creazione di un drive flash USB di avviatore nantu à Android

Questu tutorial nantu à cum'è creà un drive USB flash aviabile o una scheda di memoria (chì, cunnessu à un computer cù un lettore di carte, pò esse utilizzatu cume una unità di avviatore) direttamente in un dispositiu Android da una immagine ISO di Windows 10 (è altre versioni), Linux, images from Utilità antivirus è strumenti, tutti senza accesso root. Questa caratteristica sarà utili se un unicu computer o laptop ùn carica micca e impone misure urgenti per ripristinà a so capacità di travagliu.

Assai quessi chì anu i prublemi cù l'ordinatore dimenticano chì a maiò parte di i so dispunganu in una tasca di un computer Android à parta di veru. Quindi, qualchì volta aghjunghje cumenti smisciati à l'articuli nantu à u sughjettu: cumu si pò scaricà i driver per Wi-Fi, una utilità per pulì e virus o altra cosa, se risolvi u prublema cù Internet in un computer Trasferimentu facilmente è trasferimentu USB à l'apparatu problema, se avete un smartphone. Inoltre, Android pò esse usatu ancu per creà un drive flash di boot, chì procederemo à. Vede ancu: Modi micca di standard per aduprà smartphone è tablet di Android.

Cosa avete bisognu per creà un drive flash di bootabble o una scheda di memoria in u vostru telefonu

Prima di iniziare, vi pruponi di fà bè à i punti chì seguite:

  1. Carica u telefunu, soprattuttu se a sua batteria ùn hè micca assai capaciosa. U prucessu pò fà passà un bellu tempu è hè abbastanza intensu in energia.
  2. Assicuratevi chì avete una unità flash USB di u volume desideratu senza dati impurtanti (sarà formattatu) è pudete cunnesse u vostru smartphone (vede Cumu cunnesse una unità flash USB à Android). Pudete ancu aduprà una carta di memoria (i dati da quessa saranu cancellati), sempre chì sia pussibile cunnessu à un computer per scaricà dopu.
  3. Scaricate a maghjina impiegata Per esempiu, pudete scaricà una immagine ISO di Windows 10 o Linux direttamente da i siti ufficiali. A maiò parte di l'imagine cù attrezzi antivirus sò basati à Linux è funzioneranu à successu. Per Android, ci sò i clienti full-torrent di torrent chì pudete aduprà per scaricà.

In fatti, quessa hè tuttu ciò chì hè necessariu. Pudete cuminciare à scrive ISO in un drive flash USB.

Nota: quandu si crei una unità flash USB di avviatore cù Windows 10, 8.1 o Windows 7, tene à mente chì cumincerà solu cum'è in u modu UEFI (micca Legacy). Se una immagine 7-ki hè aduprata, un loader EFI deve esse presente in ellu.

U prucedimentu di scrive una immagine ISO di avviabile in una unità flash USB in Android

Ci sò parechje applicazioni dispunibule in u Play Store chì ti permettenu di decomprimere è masterizà una immagine ISO in una unità flash USB o una scheda di memoria:

  • ISO 2 USB hè una applicazione semplice, libera, senza root. Ùn ci hè nunda di indicazione chiara in a descrizzione di e immagini chì sò supportate. L'esperienze parlanu di u travagliu di successu cù Ubuntu è altre distribuzioni Linux, aghju carattatu Windows 10 in a mo sperimentazione (ciò chì cusì) è l'aghju mandatu in modu EFI (nè di u scopu in Legacy). Ùn pare micca supportà a scrittura nantu à una carta di memoria.
  • EtchDroid hè un'altra applicazione gratuita chì funziula senza root, per permesso di scrive sia l'imagini ISO è DMG. A descrizione sustene u supportu per e immagini basate in Linux.
  • BootCart SDCard - in a versione gratuita è pagata, necessita di radice. Di e funzioni: dispunibule di scaricate e immagini di varie distribuzioni Linux direttamente in l'applicazione. Declaratu supportu per e immagini di Windows.

Quantu mi ponu dì, l'applicazioni sò assai simuli l'una di l'altro è travaglianu quasi uguale. In u mio sperimentu, aghju utilizatu ISO 2 USB, l'applicazione pò esse scaricata da u Play Store quì: //play.google.com/store/apps/details?id=com.mixapplications.iso2usb

I passaggi per scrive un USB aviabile saranu i seguenti:

  1. Cunnesse l'unità flash USB in u vostru dispositivo Android, fate una applicazione ISO 2 USB.
  2. In l'applicazione, opposta à l'elettu Pick USB Pen Drive, cliccate nantu à u bottu "Pick" e selezziunate l'unità flash USB. Per fà quessa, aprite u menu cù una lista di dispositivi, cliccate nantu à l'unità desiderata, è cliccate nantu à "Sceglie".
  3. In l'elemento Rilieva File ISO, cliccate nantu à u bottinu è specificate u caminu à a immagine ISO chì serà scritta à u discu. Aghju adupratu a originale originale Windows 10 x64.
  4. Lasciate a "Format USB Pen Drive" (unità formattata) attivata.
  5. Fate un clic nantu à u pulsante "Avvia" è aspettate finu à a creazione di u drive USB bootable hè finitu.

Alcune sfumate chì aghju avutu in a creazione di un drive flash aviabile in sta applicazione:

  • Dopu u primu clicu nant'à "Avvia", l'applicazione hà piazzatu spaccà u primu file. A pruspettiva successiva (senza fermà l'applicazione) hà lanciatu u prucessu, è hè passatu in furia à a fine.
  • Se cunnessi una unità USB registrata in ISO 2 per un sistema in esecuzione di Windows, darà cunniscienza chì u drive ùn hè micca bè è vi propone di dà u corregge. Ùn currite micca. In realtà, l'unità flash funziona è i scarica / stallanu con successu, appena Android formateghja "inusuale" per Windows, ancu se utilizza u sistema di file FAT supportatu. Parebbe accadere quandu utilizanu altre applicazioni simili.

Hè tuttu. U scopu principale di u materiale ùn hè tantu di cunsiderà ISO 2 USB o altre applicazioni chì ti permettenu di fà un drive USB flash aviabile nantu à Android, ma di prestà attenzione à l'esistenza stessa di tale possibilità: hè pussibule chì un ghjornu sarà utile.