U navigatore stessa aprite cù annunci - cumu si ripara

Un di i prublemi più cumuni oghje pussutu da u malware hè chì u navigatore apri da solo, generalmente mostrando un annunci (o una pagina d'errore). In u stissu tempu, pò aprire quandu u computer incia e accede à Windows o periodicamente durante u travagliu, è sì u navigatore hè già in esecuzione, i so novu Windows aprenu, ancu se ùn ci hè nè azzione di l'utente (esiste ancu una opzione - per aprire una nova finestra di navigatore quandu hè cliccatu) in ogni situu di u situ, cundutatu quì: In u navigatore compare a publicità - chì faci?).

Questu manualu descrivu in dettaglio induve in Windows 10, 8 è Windows 7 tali spontaneu lanciu di u navigatore cun contenutu indesideratu hè prescrittu è cume per corregge a situazione, è dinò infurmazioni addizionali chì ponu avè l'aiutu in u cuntenutu consideratu.

Perchè u navigatore apre da sola

A ragione per l'apertura spontanea di u navigatore in casi chì questu si pò fà cum'è descritta in precedenza sò attività in u Task Scheduler di Windows, è ancu e voci in u registru in e rùbbriche di avvicinamentu fatte da malware.

In listessu tempu, ancu se avete già rimuvatu u prugrammu indesideratu chì hà causatu u prublema cù l'aiutu di strumenti speciali, u prublema persista, postu chì sti strumenti ponu rimuovere a causa, ma micca sempre e conseguenze di AdWare (prugrammi chì vogliono spiccà publicità indesiderate per l'utente).

Se ùn avete micca smiratu ancu i prublemi maligni (è ponu esse sottu à l'apparenza di, per esempiu, le estensioni necessarie di un browser) - questu hè ancu scrittu in seguitu in sta guida.

Cumu risolte a situazione

Per correggere l'apertura spontanea di u navigatore, vi sarà bisognu di sguassà quelle attività di sistema chì facenu sì l'apertura. À l'attuale, u più spessu u littaraghju accade cù u Windows Task Scheduler.

Per risolve u prublema, seguite sti passi:

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera (dove Win hè una chiave cù u logo di Windows), entra taskschd.msc e premete Invescia.
  2. In u pianificatore di attività chì si apre, a sinistra, seleziona "Biblioteca di schedariu".
  3. Ora a nostra missione hè di truvà quelle attività chì causanu l'apertura di u navigatore in a lista.
  4. Caratteristiche distintive di tali attività (hè impussibile truvà per nomu, pruvanu à "travaglià"): esibiscenu ogni pochi minuti (pudete, selezzionendu a missione, aprite a scheda Disparatori in u fondu è vedi a frequenza di ripetizione).
  5. Avianu lanciatu un situ web, è micca necessariamente quellu chì vedete in a barra di indirizzu di e nuove finestre di navigatore (ci ponu diritture). U lancio accade cù l'aiutu di cumandi cmd / c start // website_address o path_to_browser // site_address
  6. Per sapè ciò chì lancia esattamente ognuna di e mansioni, pudete, selezzionendu a missione, nant'à u tabulamentu "Azzioni" sottu.
  7. Per ogni attività suspettosa, fate un clic destro è selezziunà "Disable" (hè megliu ùn sceglite micca se ùn sà micca sicuramente 100% chì questu hè una attività maligna).

Dopu tutti i compiti indesiderati sò disattivati, vede se u prublema hè statu risoltu è se u browser persenta di cuminciare. Ulteriori Informazioni: Ci hè un prugramma chì pò ricercà ancu missioni discutibili in u Task Scheduler - RogueKiller Anti-Malware.

Un'altra posizione, se u browser si mette in opera quandu entra in Windows - autolad. Si pò ancu registratu lanciatu un browser cun indirizzu di u situ Web indesiderabile, in una manera simile à quella descritta in paragrafo 5 di sopra.

Verificate a lista di avvicinamentu è disabilite (rimuovi) cullette suspette E manere di fà sta e di i vari lochi per autoloading in Windows sò descritti in dettu in l'articuli: Startup Windows 10 (adatto per 8.1), Startup Windows 7.

Ulteriori informazioni

Ci hè una possibilità chì dopu avete cancellatu l'elezioni da u Task Scheduler o Startup, appariranu di novu, ciò chì indicherà chì ci sò prugrami indesiderati nantu à u computer chì causa u prublemu.

Per sapè di più nantu à cume sbarazzallu di elli in u cumandà di annunci in u navigatore, e prima tuttu controllate u vostru sistema cun elli di spezialità speciali, per esempio AdwCleaner (tali attrezzi vedenu parechje minacce chì antiviruses rifiutanu di vede).