Un di i più recenti errori recenti per Windows 7, 8.1 è 8 utilizatori hè u messaghju chì u prugramma ùn pò esse principiatu perchè api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll manca in u computer.
In sta guida, passo per passo, ciò chì causa questu errore, cume si scarica correttamente u schedariu api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll da u situ ufficiale di Microsoft, risolvendu un prublema in a esecuzione di prugrammi. Sò ancu à a fine una insegnamentu video nantu à cume pudè correggere l'errore, se questu opzione ti serve più.
Motivu di l'errore
Un messaghju d'errore vene quandu lancia i programmi o ghjochi chì utilizanu a funzione Windows 10 Universal Runtime C (CRT) per travaglià, è sò lanciati in versioni precedenti di u sistema - Windows 7, 8, Vista. I più comuni sò Skype, Adobe è Autodesk, Microsoft Office è tanti altri.
Per ch'elli si laniscinu tali prugrammi è ùn anu micca causà messaghji chì api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll manca in u computer, per queste versioni di Windows hè stata rilasciata un aghjornamentu KB2999226 integrandu e funzioni necessarie in sistemi nanzu à Windows 10.
Un errore, a so volta, si verifica se a messa à ghjornu ùn hè micca installata o s'ellu hà avutu un fallimentu durante l'installazione di un certi file di Redistributable Visual C ++ 2015 chì sò inclusi in l'aggiornu specificatu.
Cumu scaricà api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll per risolve l'errore
I modi currettu di scaricà u schedariu api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll è risolite l'errore sò e opzioni seguenti:
- Installà l'aggiornamentu KB2999226 da u situ ufficiale di Microsoft.
- S'ellu hè dighjà installatu, reinstallà (o installà, sì ùn hè micca) i componenti di Visual C ++ 2015 (Visual DLL di Visual C ++ 2017 pò esse necessariu), chì ponu ancu esse servite nant'à u situ ufficiale.
Pudete scaricà l'aggiornamentu à //support.microsoft.com/ru-ru/help/2999226/update-for-universal-c-runtime-in-windows (selezziunate a versione chì avete bisognu da a lista in a seconda parte di a pagina, mentre tene à mente. ciò chì sottu x86 hè per i sistemi à 32 bit, scarica è installà). Se l'installazione ùn accade micca, per esempiu, hè annunziatu chì l'aggiornamentu ùn s'applica micca à u vostru computer, aduprate u metudu d'installazione descrittu à a fine di l'istruzione circa l'errore 0x80240017 (prima di l'ultimu paragrafo).
In caso di installazione di l'aggiornu ùn risolve u prublema, fate quì
- Andate in Pannellu di cuntrollu - Programmi è Caratteristiche. Se Visual C ++ 2015 Redistributable Composants Redistributable (x86 è x64) si trovanu nant'à listinu, cancellatu li (selezziunu, cliccate "Rimuovi").
- Scaricate di rigalu i componenti da u situ ufficiale di Microsoft //www.microsoft.com/ru-ru/download/details.aspx?id=53840 è scaricate e versioni x86 è x64 di l'installatore se avete un sistema di 64-bit. Hè impurtante: per una ragione, u ligame specificatu ùn funziona micca sempre (qualchì volta mostra chì a pagina ùn hè stata trovata). In questu accade, provate à rimpiazzà u numeru à a fine di u link à 52685, è se ciò ùn funziona, aduprate e istruzioni Come scaricà i pacchetti Visual C ++ distribuiti.
- Fate una prima, dopu un altru file scaricatu è installate i cumpi.
Dopu avè installatu i cumpunenti necessarii, verificate se l'errore "api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll manca in l'ordinatore" hè statu corregitu tentendu dinò per avè u prugramma.
Se l'errore persiste, ripeti uguagliu per i componenti Visual C ++ 2017. Scaricate queste librerie in una istruzzione separata Cumu scaricà i cumponenti Visual C ++ distribuiti da u situ di Microsoft.
Cumu scaricà api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0.dll - istruzione video
Dopu à a conclusione di sti passi semplici, u prugrammu di prublema o ghjocu hè prubabile di scorrere senza prublemi.