Sublagnà u testu in documentu di Microsoft Word

Ùn hè micca sempre pussibule di voltà in gran manera durante a creazione di una presentazione in PowerPoint. O regulu, o ogni altra situazione, pò regulà in maniera rigida a dimensione finale di u documentu. È s'ellu hè dighjà prontu - cosa fà? Avemu da fà un travagliu di travagliu per cumparà a presentazione.

Presentazione "Obesità"

Certu, un testu pianu dà u documentu quantu quantu pesu cum'è ogni prugettu di Microsoft Office. È per avè una grande larghezza cù informazioni puru stampate, sarà necessariu segnà una quantità enorme di dati. Allora pò esse lassatu solu.

U principale fornitore di pesu per a presentazione hè, naturalmente, oggetti di terze parti. Prima di tutti - schedari media. Hè abbastanza logicu chì sì chì a presentazione sia inverdita di immagini widescreen cù una risoluzione di 4K, allora u pesu finale di u documentu pò esse un pocu sorpresu. L'effettu sarà più impurtante solu sì ogni slide hè piene di una serie di Santa Barbara in bona qualità.

È a questione ùn hè micca solu solu in quantità finale. U documentu soffre assai di pesi maiò è pò perde a so prestazione durante a manifestazione. Questu sarà spicchiatu se u prughjettu hè statu creatu originalmente in un PC potente stazionario, è u spettaculu hè statu piazzatu nantu à un laptop laptop cunzumatu. Allora ùn hè luntanu micca da u sbanditu di u sistema.

In listessu tempu, raramente qualcuno à s'invede à a dimensione futura di u documentu in anticipu è à formattà immediatamente tutti i file, ridendu a so qualità. Allora, ottimizzà a vostra presentazione hè in quantu u pussibule. Ci hè parechje maniere di fà quellu.

Metudu 1: Software Specializatu

U prublema di una calata di a prestazione di e presentazioni per via di u pesu hè veramente seria, perchè ci hè abbastanza software per ottimizà tali documenti. U più popularu è simplicu hè NXPowerLite.

Scaricate NXPowerLite

U prugrama stessu hè shareware, cù u primu download pudete ottimizà finu à 20 documenti.

  1. Per cumincià, trascina a presentazione desiderata in a finestra di prugramma.
  2. Dopu à quessa, ghjustu a regolazione di u livellu di cumpressione. Perchè hè a sezione "Profilu d'ottimizazione".
  3. Pudete sceglie una opzione pronta. Per esempiu "Schermu" permette di ottimizà tutte e immagini in un modu basicu, cumprimendu li à a dimensione di u schermu di l'utente In realtà, s'è immagini sò state inserite in a presentazione in 4K. È quì "Mobile" produrrà cumpressione globale in modu chì pudete pò facilmente guardà u vostru smartphone. U pesu hè adeguatu, cum'è, in principiu, è qualità.
  4. Sottu tuttu hè l'opzione "Impostazione personalizzata". Abbraccia u bottinu accantu. "Impostazioni".
  5. Quì pudete adeguà di modu indipendente i parametri di ottimizazione. Per esempiu, pudete specificà a risoluzione per e foto in un documentu. 640x480 pò esse abbastanza abbastanza. Un'altra questione hè chì parechji di i stumbe si ponenu peghju in u cumpagniu.
  6. Basta à premete u pulsante "Optimize", è u prucessu si pò fà automaticamente. Dopu finisce in u cartulare cù u documentu originale apparirà novu cù l'impressu cumpressu. A seconda di u so numeru, a taglia pò diminueru u cantu pussibule, è finu à una duvule rilievazione.

Fortunatamente, quandu voi salvate, una copia di u documentu originale hè creata automaticamente. Dunque a presentazione iniziale ùn soffre micca di tali sperimentazioni.

NXPowerLite ottimizza u documentu assai bè è cumpressa e piccule immagini in quantu, è u risultatu hè assai megliu chè cù u metodo seguente.

Metudu 2: Tecniche di compressione incorporate

PowerPoint hà u so propriu sistema per cumpressà i schedari media. Sfurtunatamente, funziona ancu solu cun immagini.

  1. Per fà quessa, in u documentu finitu avete bisognu di entrà in tab "File".
  2. Qui ci vole à sceglie "Salvà cum'è ...". U sistema impiegherà di specificà duveru salvà specificamente u documentu. Pudete sceglie qualsiasi opzione. Imagine chì sia "Cartella attuale".
  3. Una finestra di navigatore standard per salvà vi aprirà. Hè da dumandatu quì una micca inscrizzione vicinu à u bottinu per accettà a conservazione - "Servizio".
  4. Se fate cliccate quì, u menu si apre. L'ultimu articulu hè chjamatu - "Comprimite disegni".
  5. Dopu cliccatu nantu à questu articulu, una finestra speciale aprirà, chì offrirà di selezziunà a qualità in u quale a foto resterà dopu à l'elaborazione. Ci sò parechje opzioni, è vanu in l'ordine di dimensioni in diminuzione (è, di conseguenza, qualità) da tù per basu. A dimensione di u prugramma di e immagini in e diapositive ùn cambierà.
  6. Dopu avè sceglie una opzione adatta ti tocca à cliccà "OK". U sistema torna à u navigatore. Hè cunsigliatu di salvà u travagliu cù un nomu diversu, affinchì ci sia qualcosa à chì torna in caso chì u risultu ùn sia micca soddisfacente. Dopu un pocu di tempu (dipindendu da a potenza di u computer) una nova presentazione cù e stampe cumpressite apparirà à l'indirizzu specificatu.

In generali, quandu utilizanu ancu a cumpressione più grave, e ritrattive ordinarie di medie dimensioni ùn soffrananu micca. E di più, questu pudè affettà e immagini JPEG (chì amanu pixelazione assai ancu cun a compressione minima) di alta risoluzione. Cusì hè megliu per preinserire e foto in u format PNG - ancu se pesanu di più, sò cumpressi megliu è senza perdita di bellezza bellezza.

Metru 3: manualmente

Quest'ultima opzione implica una ottimizzazione nant'à u più indipendente di u documentu in vari spazii. Questu metudu hè preferibile perchè tutti i tipi di prugrammi travaglianu solamente cun stampe. Ma dopu tuttu, ci sò parechje cose in a presentazione chì pò avè una taglia forti. Hè ciò chì vi vole dà attente in u prucessu.

  • Prima di tutti, images. Hè necessariu in qualunque modu dispunibile per riduce a so dimensione à un livellu minimu, sottu a quale a qualità sofferisce assai. In generali, micca quant'è grande a foto hè, quandu vi inserite, prende sempre e dimensioni standard. Dunque, in a maggior parte di i casi, a compressione di e fotografie à a fine ùn hè micca sentita visivamente. D'altra parte, s'è ogni documentu hè cusì currutu in a figura, u pesu pò esse significativamente riduttu. Ma in generale, hè megliu per esprime questu articulu cù l'utenti automatici citati sopra, è trattà cù u restu di i file in persona.
  • Hè cunsigliatu di ùn aduprà micca i GIF in u documentu. Pò avè un pesu assai significativu, fino à decine di megabyte. U rifiutu di tali immagini influenzerà positivamente a taglia di u documentu.
  • Next - a musica. Quì pudete truvà modi per ritardà a qualità audio da riducendu u bitrate, riducendu a durata è accussì. Benchì a versione standard in u formatu MP3 basta à invece, per esempio, Lossless. Dopu à tutti, a dimensione media di u tipu più cumunamentu di audio hè circa 4 MB, mentri in Flac u pesu pò esse misuratu in decine di megabyte. Hè ancu utile per sbarrazzà a musica inutili - rimuovere u suoni "pesanti" da u fattu di attivà ipertestus, alterna temi musicali, ecc. Un acusticu di u background hè abbastanza per a presentazione. Ciò hè veramente soprattuttu di l'inserzione di commenti vocali da u moderatore, chì aghjunghje pesu.
  • Un altru aspettu impurtante hè u video. Hè abbastanza sèmplice quì - bisogna à carregà i clip di qualità inferiore, o aghjunghje cungluti cù incolla da Internet. A seconda opzione hè in generale inferiore a i file inseriti, ma parechje volte riduce a dimensione finale. È in generale hè impurtante sapè chì in presentazioni professionali, s'ellu ci hè un locu per un videoclip, allora più spessu ùn ci hè più di un clip.
  • U modu più utile hè di ottimizà a struttura di a presentazione. Se revisite u travagliu parechje volte, in quasi tutti i casi si pò sbucallà chì una parte di e diapositive pò esse tagliata tuttu, raghjugandula in parechji. Stu approcciu hà da salvà u spaziu di più.
  • Deve tagliare o minimizà l'inserzione di oggetti pesanti. Hè soprattuttu veru di inserisce una presentazione in un'altra, e sì. È listessa per ligami à altri documenti. Ancu se u pesu di a presentazione da una tale prucedura hè menu, questu ùn annulla micca u fattu chì u ligame hà da aprà un prugramu largu di terze parti. È hà a carica significativamente u sistema.
  • Hè megliu ad aduprà i tippi di design integrati in PowerPoint. Avianu bè è ottimizati perfettamente. A creazione di u vostru stile, cù e immagini uniche di larghezza maiò porta puru à un aumentu di u pesu di u documentu in una progressione aritmetica - cun ogni novu diapositiva.
  • À a fine, pudete fà l'ottimizazione di a parte prucitale di a manifestazione. Per esempiu, per rielaborà u sistema di ipertestu, chì rende più faciule per tutta a struttura, rimuovi l'animazione da l'oggetti è da e transizioni tra i diapositive, macroscucce e così via. Prestu attenzione à tutti i dettagli - ancu una semplice compressione in a dimensione di i bottoni di cuntrollu ogni dui aiuta à lancia un coppia di megabyte in una lunga presentazione. Tuttu ciò in aghjunghje hè prubabilmente riducendu significativamente u pesu di u documentu, ma accelererà significativamente a so manifestazione nantu à dispositivi debuli.

Conclusione

À a fine, ci vole à dì chì tuttu hè bonu in moderazione. Una ottimizazione eccessiva in detrimentu di a qualità riduce l'ingressu di a manifestazione. Allora hè impurtante à circà un compromessi conveniente tra a riduzione di a dimensione di un documentu è u bruttuità di i schedari mediali. Hè megliu per ancu una volta abbandunà certi componenti, o truvà un analogu cumplet per elli di lascialli esse nantu à una diapositiva, per esempio, una foto pixelata spaventosa.