Programma Zona: soluzione à un prublema cù l'errore di accesso di u servitore


I smartfoni serie di a serie S, publicati annu da Samsung, sò caratterizzati micca solu da un elevatu livello di caratteristiche tecniche, ma dinò da una lunga durata. Qui di sà avè parlemu u Firmware Samsung Galaxy S 2 GT-I9100 - u telefuninu, chì hè cunsideratu un "vechju" per e standard di u mondu di i dispositivi Android, ma à u tempu cuntene di eseguirà i so funzioni à un livello decente oghje.

Benintesa, u travagliu efficace di qualchi dispositivi Android hè pussibule solu sì u so prugramma hè in un statu normale. S'ellu ci hè prublemi cù u sistema operativu, in a maiò situazione, u firmware aiutarà, chì in u casu di u Samsung Galaxy S2 (SGS 2) pò esse fattu in parechji maneri. Malgradu u fattu chì a metodulugia di reinstallà Android nantu à u mudellu Galaxy S 2 hè stata utilizzata ripetutamente in pratica, è seguendu e istruzioni di seguito garantisce chjaramente a bona gestione di i prucessi è i so risultati positivi, ùn scurdate:

U unicu utilizatore chì esegue operazioni cù un smartphone hè responsabile per qualunque dannu à u dispositiu per via di azzioni sbagliate, difetti di software è altre circostanze di forza maggiore chì puderebbenu soffre in u prucedimentu di u rispettu in listessu seguitu!

Preparazione

L'implementazione di successu di quasi ogni travagliu determina in gran parte a preparazione currettamente pussibula di l'installazione per e funziunature, è strumenti chì pò esse necessarii. Cume u firmware di i dispositivi Android, sta dichjarazione hè ancu vera. Per riavvitarna facilmente è facilmente u sistema operativo è uttene u risultatu desideratu (tippu / versione di Android) nant'à u Samsung GT-I9100 hè assai raccomandatu per fà e seguite e procedure preparatorie.

Driver è modi di operazione

Per uttene u computer è l'utilità à interagisce cù a memoria interna di dispositivi Android, hè necessariu chì u sistema operativu di u PC sia equiparatu cù i driver chì permettenu à Windows di "vede" u smartphone in modi specializati è cunnessu à a porta USB di u computer.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

Per SGS 2, l'installazione di i cumpunenti ùn dighjà perchè nè difficiule se si utilizza u kit di distribuzione di u prugramma di marca Samsung progettata per operazioni cù telefoni intelligenti è compresse di u fabbricante - Kies.

Scaricate u installatore di l'applicazione da u situ ufficiale di u serviziu tecnicu GT-I9100 à u ligame sottu. Per scaricà, selezziunate a versione 2.6.4.16113.3.

Scaricate Samsung Kies per Samsung Galaxy S2 da u situ ufficiale

Installate l'attellu seguendu e istruzioni di u installatore. Dopu avè installatu Kies, tutti i piloti necessarii appariranu in Windows per manipularu u telefuninu cù un PC.

Tra l'altro, u prugramma Kies pò esse adupratu per molte operazioni cù u mudellu GT-I9100, per esempiu, salvendu dati da un telefonu.

Se per una ragione ùn pudete micca installà Kies cù un desideru o un'occasione, pudete aduprà un pacchettu di driver chì hè distribuitu separatamente. Link per scaricà i componenti di l'installatore "SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe" per u mudellu in questione:

Scaricate i driver per u firmware Samsung Galaxy S 2 GT-I9100

  1. Eseguite u schedariu installatore di componenti è cliccate nantu à u bottinu. "Prossimu" in a prima finestra chì si apre.

  2. Selezziunu un paese è una lingua, continuate cliccendu nantu à u pulsante. "Prossimu".

  3. In a prossima finestra di installazione, pudete annullà u caminu nantu à u discu di l'ordinatore induve i driver sò installati. Per avè l'installazione di i componenti in l'OS, cliccate "Installazione".

  4. Aspetta finu chì i componenti sò trasferiti in u sistema.

    e chjappate a finestra di installatore cliccendu nantu à u pulsante. "Fatti".

Modi di potenza

Per interferisce seriosamente in a memoria interna di un dispositiu Android, induve i componenti di u OS sò installati, spesso hè necessariu cambià u dispositivo à stati di servizii speciali. Per Samsung, u GT-I9100 hè un ambiente di recuperu (recuperu) ambiente è di scaricamentu di software ("Download", "Odin-mode"). Per ùn tornanu micca à questu questu in futuro, vedemu cume principiu u dispositivo in i modi specifichi in u stadiu di preparazione.

  1. Ambiente di recuperu di partenza (fabbrica è modificata):
    • Spegni completamente u smartphone è premete i bottoni nantu à u: "Volume +", "Casa", "Potenza" in listessu tempu.

    • Mantenendu e chiavi hè necessariu finu à chì u menu di una riparazione nativa o u logo / opzioni di un ambientu di ripruduccia modificatu sia appiutu nantu à u schermu di u dispositivo.

    • Per passà da e voci di l'ambiente di recuperu di a fabbrica, aduprà i pulsanti di cuntrollu di u volume, è di lanciare una funzione specifica - preme "Potenza". Per abbandunà a modalità è lanciare u dispositivo in Android, attivate l'opzione "ripartizione di sistema".
  2. Abilità di mette in furmazione u software"Odin-mode"):
    • A u telefuninu in u statu di spente, appughjate trè tasti: "Volume -", "Casa", "Potenza".

      .

    • Fighjate a cumbinazione finu à chì un avvisu sia apparutu nantu à u schermu nantu à i rischi potenziali di l'usu di a modalità "Download". Next, cliccate "Volume +" - u smartphone passerà à "Odin-mode", è nantu à u so schermu mette in ballu l'immagine di l'androide è di sta scrizzione: "Scaricà ...".

    • Uscite da u statu di carregamentu cù u pressu longu "Potenza".

Ritornu à a situazione di a fabbrica, aggiornatu u prugrammu ufficiali

Tutti i metudi di reinstallà u sistema operativo nantu à u Samsung Galaxy S2 GT-I9100, prupostu sottu in stu materiale, eccettu quandu u recuperu di u crash di Android feriti hè necessariu, suggeriscenu chì u dispositariu vene inizialmente sottu à u cuntrollu di u sistema ufficiali di l'ultima versione librau da u fabbricante - 4.1.2!

Ripristinà l'impostazioni in i stabilimenti di a fabbrica è cancellendu a memoria di u dispositivo da l'infurmazioni cuntenute vi permette di sbarrazzà di u lugiziale "spazzatura" accumulatu durante u travagliu di SGS 2, di l'effetti di virus, "freni" è u sistema si pende, ecc. Inoltre, l'installazione di u software di sistema in L'infurmazione di l'utente hè spessu assai più efficiente in termini di prestazioni quandu praticate di più.

In breve, prima di manipuà u software di sistema SGS 2, seguite a procedura per restituire u dispositiu à u statu di fabbrica è aggiornà u sistema operativo ufficiali in a ultima versione. Per parechji utilizatori di u mudellu in questione, à propositu, seguitu e istruzioni sottu, hè abbastanza per ottene u risultatu attendu - un telefonu intelligente fora di casella in termini di software è gestisce a ultima versione di l'Android ufficiale.

  1. In alcun modu, copia una infurmazione impurtante da u dispositiu à un locu sicuro (sottu in l'articulu sò descritti alcuni metodi di archiviazione di l'infurmazioni), ricaricheva pienamente a sua batteria è lancia u dispositivo in modalità ambientu di recuperu.

  2. Sceglite in recuperu "sguassate i dati / reset di fabbrica"dopu cunfirmate a necessità di cancellà l'infurmazioni - articulu "Sì ...". Aspetta finu chì a procedura di pulizia hè completa - a notifiche nantu à a schermata compare. "Dati pulisci nant'à".

  3. Rinviate u telefonu selezziunà l'opzione in l'ambiente di recuperu "ripartizione di sistema", aspettate finu chì a schermata di benvenuta da Android si veda è determina i parametri principali di u sistema operativu.

  4. Assicuratevi chì a versione più recente di u sistema ufficiali sia installata (4.1.2). Pè seguà a strada "Impostazioni" - "Informazioni telefuniche" (in fondo à a lista di opzioni) - "Versione Android".

  5. Se per una ragione perchè Android ùn hà statu aggiornatu prima è chì u numeru di l'assieme installatu hè sottu 4.1.2, fate l'upirazione. Hè assai faciule:
    • Connettu u dispositiu à a rete Wi-Fi è vai in u modu: "Impostazioni" - "Informazioni telefuniche" - "Aggiornamentu di u Software".
    • Cliccate "Refresh", tandu cunfirmà a lettura di i termini d'usu di u software di sistema Samsung. Successivamente, u scaricamentu automaticu di l'aggiornamentu cumincerà, aspettate chì i componenti da scaricà.

    • Dopu chì a notificazione si presenti quandu u pacchettu di l'aggiornamentu hè finitu di scaricà, assicuratevi chì a batteria di l'apparecchjettu abbia un livellu abbastanza (più di 50%) è premete "Install". Aspettate un pocu, u smartphone riavanu automaticamente è l'installazione di i cumpunenti di l'OS di l'ultime cumincerà, chì ponu esse monitoratu cù a barra di progressu.

    • Una volta finita a stallazione, u dispositiu Android aggiornatu riavanu automaticamente di novu, è dopu l'inizialisazione, e tutte e applicazioni saranu ottimizzate

      è ottiene l'ultimu OS OS da u fabbricante SGS 2.

Pudite bisognu ripetutu a prucedura d'aggiornamentu parechje volte finu chì a situazione si faci, quandu selezziunate "Refresh"situatu longu u parcorsu "Impostazioni" - "Circu u dispositivo"Apparirà una notificazione "L'ultimi aggiornamenti già installati".

Ruth diritti

I privilegi di Superuser ottenuti nantu à u smartphone GT-I9100 permettenu assai azzioni chì ùn sò micca documentate da u fabbricante cù u software di sistema. In particulare, un utilizatore chì hà ricevutu i diritti di root può sbarrazzà l'Andre ufficiale da applicazioni di sistema preinstituite chì ùn sò micca cancellate da i metudi standard, liberendu spaziu in a memoria di a periferica è acceliscendu u so travagliu.

In termini di cambiamentu di u software di sistema, i diritti di root-primu sò impurtanti primariu chì hè solu cù l'attivazione di i voi chì pudete fà una copia di salvezza cumpleta prima di interventi serii in u software di sistema di u dispositivo. Pudete avè diritti di superusu di parechji metudi. Per esempiu, l'usu di l'applicazione KingRoot è l'istruzzioni da l'articolo hè efficace per u mudellu:

Per saperne di più: Ottenere diritti di root cù KingROOT per PC

Senza usà un computer, ottenendu i diritti di root nantu à u mudellu S 2 da Samsung hè ancu pussibule. Per fà quessa, pudete vene à a funzionalità di u prugramma Framaroot, aghjustendu à e raccomandazioni di u materiale chì si trova nantu à u nostru situ web:

Per sapè di più: Uttenendu i diritti di root per Android cù Framaroot senza un PC

Un metudu ugualmente efficace di ottenimentu di privilegi di Superuser hè di stallà un pacchettu zip specializatu. "CF-Root" cù l'ambiente di recuperu, chì i sviluppatori equipanu i so dispositivi.

Scaricate CF-Root per uttene i diritti di root à Samsung Galaxy S 2 GT-I9100 attraverso u recuperu di a fabbrica

  1. Scaricate u lugaghju da u ligame sopra è metti u riceve, senza sfilate, à a radice di a scheda Micro SD installata in u smartphone.
  2. Rinvià u dispositiu in recuperu è selezziunate l'element "applicà l'aggiornamentu da u salvamentu esterno". Dopu, specificate u schedariu di sistema "UPDATE-SuperSU-v1.10.zip". Nantu à a pressione di a tonalità "Potenza" Per confermà l'installazione, inizierà u trasferimentu di i componenti impiegati per ottenere u dirittu di radice per a memoria interna di u dispositivo.

  3. A prucedazione hè cumpleta assai veloce, à a so conclusione (dopu l'apparizione di a notificazione) "Fà!" in u schermu) torna à u menù principale di l'ambiente di recuperu è riavvi SGS 2 à Android. Dopu avè principiatu u OS, pudete determinà a presenza di privilegi di Superuser è di u SuperSU installatu.

  4. Rimanete andà à u Google Play Market è aggiornà u gestore di l'applicazione root-diritti,

    è dopu u file binariu SU - a richiesta di notifiche rispettiva apparirà dopu u primu lanciu di SuperSU.

Vedi ancu: Cumu uttene i diritti di root cù u SuperSU installatu nantu à un dispositiu Android

Backup, backup IMEI

L'upperazione di una copia di backup di l'infurmazioni cuntenute in u smartphone, prima di l'interventu in a so parte di software, hè un passu impurtante, chì i dati conservati in i telefunini sò spessu preziosi per i so detentori. Salvà l'infurmazioni di l'utenti, l'applicazioni è altre cose da u Galaxy S 2 pò esse fattu in diversi modi.

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

Archiviazione di l'infurmazione di l'utente

In più d'uttrenu di terze parti per archiviu e informazioni in listessu in u materiale à u ligame sopra, l'utenti di u mudellu in questu chì preferenu i mezi ufficiali di manipolazione è chì ùn anu micca intenzione di cambià u firmware personalizzato poni u passu di u prugrammu sudu caccu per u backup di i dati.

In sta forma, agisca per analogia cù altri dispositivi Samsung, ripetuti in arti nantu à a nostra risorsa. Per esempiu:

Vede ancu: Backup di informazioni da Samsung smartphone-smartphone via Kies

Zona di backup EFS

Una azzione assai impurtante chì deve esse fatta prima di interferisce cù a partizioni di memoria di sistema Samsung S2 hè di salvà un backup IMEI. A perdita di questu identificatore in u prucessu di a reinstallà Android ùn hè micca un casu raru, chì porta à l'inoperabilità di a rete mobile. Ripristinare IMEI senza backup hè abbastanza difficiule.

L'identificazione stessa è altre impostazioni di u modulu di radio sò conservate in a zona di memoria di u sistema, chjamata "EFS". U dump di sta sezione hè essenzialmente un backup di IMEI. Considerà u modu più simplici per prutezzià u vostru dispositivo da e conseguenze sgraduali.

U telefonu deve avè una carta microSD di qualsiasi taglia installata!

  1. Uttene in i diritti root di u dispositiu unu di i metodi sopra citati.

  2. Andate in u Market Play è installate ES Explorer.

  3. Aprite u gestore di file è arricchisce a lista di opzioni toccà i trè tratti in u angulu in alto à sinu di u schermu. Scorri nantu à a lista di opzioni, truvà l'opzione "Root Explorer" è attivate cù u switch. Concessione privilegi di superusu à l'utellu.

  4. In u menù, selezziunu "Conservazione Locale" - "Dispositiu". In a lista aperta di cartelle è file, trova "efs". Cù un tagliu longu nantu à u nome di u directory, selezziunelu, è dopu in u menu di opzioni chì si vene sottu, tocca "Copia".

  5. Andate in a carta di memoria esterna cù u menu - articulu "Scheda SD". Next, cliccate Incolla è aspettate u catalogu "efs" sarà copiatu in a località specificata.

Cusì, una copia di backup di a zona di memoria di sistema più impurtante di SGS 2 sarà salvata nantu à l'unità amovibile. Pudete puru copià i dati ricevuti in un locu di stà sicuru, per esempio, nant'à un discu PC.

Firmware

Eseguendu l'azione preparatoria sopra riportata in a maiò parte di i casi hè abbastanza per una installazione sicura è rapida di a versione desiderata di Android in a Samsung GT-I9100. In seguitu descrivite i metodi più effettivi di effettuà operazioni nantu à u mudellu in questione, chì vi permettenu di reinstallà nant'à u sistema uffiziale, ripristinà u dispositiu da u statu di "mattone" è ancu dà u telefunu una "seconda vita", dendu à un sistema modificatu da sviluppatori di terze parti.

Metudu 1: Odin

Indipendentemente da u statu di u software di sistema Samsung GT-I9100, a reinstallazione di l'assemblea ufficiale di u sistema operativu di u telefunu in a maiò parte di i casi pò esse fatta cù l'applicazione Odin. Questu arnesi, trà altre cose, hè più efficace quandu u dispositiu hè "rascacchitu", chì hè, in a situazione in cui u smartphone ùn carica in Android è al contempo stà chì a riparazione di l'impostazioni cù u recuperu ùn aiuta.

Vede ancu: Dispositivi Firmware Android-Samsung attraversu u prugramma Odin

Firmware di un univocu

L'operazione più simplici è più sicura cumandata via One hè l'installazione di u cosiddettu firmware à u singulu file. Dopu seguendu e istruzioni di seguito, l'utente puia installà in u telefonu in questione u sistema ufficiali di l'ultima versione publicata da u fabbricante - Android 4.1.2 per a regione "Russia".

Scaricate u Firmware di u singulu file Samsung Galaxy S 2 GT-I9100 per l'installazione per Odin

  1. Scaricate l'ultima versione di Odin da u ligame da a revisione di l'articolo di l'applicazione nantu à a nostra risorsa, scompattate l'archive in una cartulina separata è fate cuncegnu l'applicazione.

  2. Mutà S2 in modalità "Download" è cunnesse cun un cavu à a porta USB di u PC. Aspetta finu chì u dispositiu sia definitu in u prugramma One, chì sia, assicuratevi chì u numeru di portu hè visualizatu in u primu campu "ID: COM".

  3. Cliccate in u bottinu di l'applicazione "AP"Quellu porterà à l'apertura di a finestra Explorer è chì avete bisognu di specificà u parcorsu di l'immagine "I9100XWLSE_I9100OXELS6_I9100XXLS8_HOME.tar.md5"scaricatu da u ligame sopra Cù u pacchettu evidenziatu, cliccate "Apertu".

  4. Tuttu hè prontu per trasferisce i componenti di u sistema à u dispositivo. Cliccate "Start".

  5. Aspettate chì a scrittura di partizioni sia cumpleta. I nomi di e zone chì sò attualmente sò manipulate sò messe in a zona superiore sinistra di a finestra Odin. U prucessu pò esse monitoratu ancu in observazione di iscrizioni apparenti in u campu di log.

  6. Una volta finitu u prucessu di sovrascrizzione di e zone di sistema in a finestra, ne avemu da vece: "PASS" in alto à sinistra è "Tutti i discussi finiti" in u campu di i logs.

    Questu cumpleta a reinstallazione di Android, u dispositiu sarà riaviatu in u sistema operativu automaticamente.

Firmware di u serviziu

In u casu in cui SGS 2 ùn mostra micca segni di vita, ùn hà inizio, riavene è l'operazione descritta sopra, chì presuppone l'installazione di u firmware à un solo file, ùn porta micca un effetti positivi, hè necessariu lampà cù un pacchettu specializatu chì consiste in trè file cù un schedariu PIT.

Oltre à ripristinà u software, l'implementazione di e raccomandazioni descritte quì sottu hè u metodo più efficace per rende u dispositivo à u statu di fabbrica dopu installazione di soluzioni persunalizate, recuperu modificatu, etc. Pudete scaricà l'archiu cù i file chì sò usati in l'esempiu descrittu sottu à u ligame:

Scaricate u Firmware di u serviziu cù u schedariu PIT per Samsung Galaxy S 2 GT-I9100 per l'installazione per Odin

  1. Spacchite l'archive chì contenenu e trè immagini di firmware è u schedariu di pit in un annuariu separatu.

  2. Run Udin è cunnessu à u PC di u dispositiu, trasferitu in a modalità "Download".

  3. Cliccando nantu à i pulsanti di scaricazione di u cumpunente, aghjunghjate file à u prugramma, puntendu versu in a finestra Explorer.
    • "AP" - immagine "CODE_I9100XWLSE_889555_REV00_user_low_ship.tar.md5";

    • "CP" - "MODEM_I9100XXLS8_REV_02_CL1219024.tar";

    • "CSC" - Componente regionale "CSC_OXE_I9100OXELS6_20130131.134957_REV00_user_low_ship.tar.md5".

    Campo "BL" Rimane biancu, ma à a fine, a foto devia esse cum'è in u screenshot:

  4. При осуществлении первой попытки прошить телефон сервисным пакетом пропускаем настоящий пункт!

    Выполняйте переразметку только в том случае, если установка трехфайлового пакета не приносит результата!

    • Cliccate nantu à la scheda "Pit", нажмите "OK" в окошке запроса-предупреждения о потенциальной опасности осуществления переразметки;

    • Кликните кнопку "PIT" è specificà u parcorsu di i file in Explorer "u1_02_20110310_emmc_EXT4.pit" (situatu in a cartella "pit" u cartulare cù u pacchettu triferiale disimballatu);

    • Assicuratevi chì a tab "Opzioni" Odin hè cunsultatu "Ripartizione".

  5. Per cumincià à sfrutterà e zone di l'archivio di dati interni Samsung GT-I9100, cliccate "Start".

  6. Aspettate chì a procedura di riscrittura di tutte e partizioni di u drive di u dispositivo sia di finì.

  7. À a fine di u trasferimentu di i lima in u dispositiu, questu questu riavanu automaticamente, è in a finestra compare una conferma l'efficacia di l'operazione "PASS".

  8. Aspettate finu chì a schermata di benvenuta si veda cù una scelta di lingua (u primu lanciu, dopu a reinstallazione di u sistema operativu, sarà più lungu chè d'usu - circa 5-10 minuti).

  9. Eseguite impostazioni di basa.

    Pudete aduprà u smartphone aduprendu l'assemblea ufficiale di Android!

Metudu 2: Odin Mobile

Per quiddi utenti chì preferenu manipula i so dispositivi Android -fici Samsung senza aduprà un PC, ci hè un ottimu strumentu - Mobile Odin. L'applicazione vi permette di fà un numeru di azzioni differenti cù a parte di software di u Samsung Galaxy ES 2 - installà pacchetti ufficiali unu-file è multi-file, riscrive i kernel è a riparazione, pulizia u telefonu da dati cumulati, etc.

Per usà efficacemente un dispositivo Mobile One deve esse carregatu in Android è esse dotatu di privilegi di Superuser!

Firmware di un univocu

A descrizzione di e funzioni chì Mobile Odin prevede per i proprietarii di Samsung GT-I9100 comincerà cù l'installazione di un firmware à un solo file - u metodo più simplici per reinstallà Android nantu à u dispositiu in questione.

Scaricate u Firmware di u singulu file per Samsung Galaxy S 2 GT-I9100 per l'installazione per Mobile Odin

  1. Scaricate u pacchiu cun l'imagine di u sistema per u mudellu (cunnoscia sopra - custruisce 4.1.2, altre versioni ponu esse ricercate in Internet) è poniteli nantu à l'unità amovibile di u dispositivo.

  2. Installate Odin Mobile da Google Play Market.

    Scaricare Mobile Odin per Samsung Galaxy S 2 GT-I9100 firmware da Google Play Store

  3. Run u strumentu è dà u diritto di root. Permettite di scaricà i cumpunenti addiziunali chì sò necessarii per u funziunamentu pienu di u pughjilu di l'utile "Download" in a richiesta apparsa.

  4. Scorri trà a lista di funzioni nantu à a schermata principale di Mobile One è truvà l'articolo "Aprite u file ...". Tocca questa opzione è selezziunà "Carta SD esterna" da purtatori di i schedari d'installazione in a finestra di ricerca emerguta.

  5. Andate à u parcorsu duve u copia di u pacchettu solu si copia è aprite u schedariu cù un toccu per u so nome. Next, cliccate "OK" in a finestra per listà e partizioni di sistema chì saranu sovrascritti à a fine di a procedura.

  6. Comu pudete vede, sottu à i nomi di e sezioni apparse a descrizione di u parcorsu à u firmware à un unicu cartellu in a carta. In quasi tutti i casi, si consiglia di reinstallà u lugiziale di sistema cù una pulizia completa di l'archiviazione di dati interni di u dispositiu da i dati contenuti in questu, cusì scorrere giù l'elenco di opzioni di Odin mobile, chjamate a sezione "WIPE" e spuntate caselle "Pulisci dati è cache", "Pulisci una cache di Dalvik".

  7. Tuttu hè prontu per reinstallà u OS - selezziunu "Flash firmware" in a sezione "FLASH"cunfirmà a cunniscenza di risicu da toccu "Continue" in a finestra di query. U trasferimentu di dati cumincerà immediatamente, è u smartphone riavanu automaticamente.

  8. U prucedimentu di sovrascrizzione di e partizioni di sistema hè messu in vechja nantu à u schermu di u telefuninu, in forma di una barra di prughjettu di cumunamentu è di l'apparizione di notificazioni nantu à a zona chì hè in filiale.

    Aspettate finu chì a procedura sia cumpletata senza pruvà nunda. Dopu à a fine, SGS 2 riavanu automaticamente in Android.

  9. Dopu avè l'impostazione iniziale di u sistema operativu, reinizallandula cun Mobile One pò esse considerata cumpleta!

Firmware di trè file

Mobile One furnisce i so utenti cù l'installazione di pacchetti di servizii cù u sistema operativu, chì cuntene trè file. Pudete scaricà sti trè componenti per fà uta a versione Android 4.2.1 installata in SGS 2 a causa di a so installazione, chì utilizanu u ligame qui sotto, altri assemblei sò dispunibuli in a rete globale.

Scaricate Samsung Galaxy S 2 GT-I9100 Android 4.2.1 Firmware Tri-File per Installazione per Mobile Odin

  1. Pone tutti i trè file da u service pack in un cartulare separatu creatu nantu à u dispositivu di archiviazione telefonica amovibile.

  2. Seguite i paragrafi 2-3 di e istruzioni di sopra per installà u firmware à un solo file via Mobile One.

  3. A schermata principale di MobileOdin, tocca "Aprite u file ...", specificate u percorso à u cartulare induve e situazione di e immagini à esse installate, è selezziunu u schedariu chì cuntene a combinazione di caratteri à nome proprio "CODE".

  4. Toccate articulu "Modem", specificate u caminu per a immagine chì cuntene in u so nome "MODEM"è dopu sceglite stu schedariu.
  5. Verificate e casute di destinazione per sgualzà e rùbbriche di l'archiviazione di dati di u dispositiu prima di lampà è cliccate "Flash firmware"Tandu cunfirmate a dumanda per cuntinuà a procedura, malgradu i rischi potenziali - u pulsante "Continue".
  6. Mobile One eseguirà più manipolazioni automaticamente - u smartphone riavanu dui volte, è u Android reinstallatu sarà lanciatu da quandu.

  7. Optional. Dopu chì i passi sopra descritti sò stati cumplettati, pudete sovrascrivere a sezione CSC - u schedariu immagine chì cuntene u nomu di questu area in u nome, porta l'infurmazioni nantu à a cunnessione regionale di u firmware. L'azione hè fatta cum'è stallazione di un pacchetto Android à un solo file, solu pudete fà senza cancellà e partizioni è dopu avè selezionatu l'opzione "Aprite u file ..." in Mobile Odin, devi specificà u caminu à u schedariu cù u nomu "CSC ...".

Metru 3: PhilzTouch Recovery

U più grande interessu trà i proprietarii, francamente, smart telefoni Android obsoleti, causanu firmware personalizzato. Per Samsung S2 GT-I9100, hè solu un grande numeru di soluzioni chì sò state create, chì permettenu di ottene nuove versioni d'Android nantu à u dispositivo. I prudutti di software separati chì meritanu attenzione è sò generalmente adatti per l'usu ogni ghjornu nantu à u mudellu.

A maiò parte di l'assembranti uretichi non ufficiali per u dispositiu in questione sò installati cù un recuperu mudificatu (persunale). Considerà u prucessu di a dotazione di un smartphone di OS adupratu chì utilizza PhilzTouch Recovery - una versione migliorata di CWM Recovery.

Device PhilzTouch Recovery

Prima di aduprà u strumentu descrittu per u firmware di SGS 2, un recuperu modificatu deve esse installatu in u telefonu. U modu più simplici per fà ciò è di stallà un pacchettu zip specializatu cù l'ambiente di recuperu di a fabbrica.

U pacchettu propositu per u scaricamentu in u ligame qui sotto cuntene l'immagine di a versione personalizata PhilzTouch 5 versione è un kernel di sistema mudificatu necessariu per l'usu pienu è sicuru di l'ambiente nantu à u mudellu SGS 2.

Scaricate PhilzTouch Recovery + core personalizatu per Samsung Galaxy S 2 GT-I9100