Fighjaghju a ricerca per Google per voi: servizii comici per u pirdinu

"Let me look to Google for you" hè un meme ironicu per l'utenti chì ponenu questioni chjucate è divulgate nantu à i fori è siti web senza usà un preamplificatore. Dopu à u tempu, stu meme cresce in un serviziu speciale di scherzu, chì descrive un algoritmu di ricerca passo-passo. Se sì una di quelle persone chì amanu amparà una lezione à l'usini pigri - st'articulu hè per voi.

A risposta à u beni illuminatu in Internet, a vostra opinione, a dumanda in u forum pò esse organizata in forma di un link à "Lasciami guardà in Google per voi." Per fà quessa, andate in unu di i servizii scherzendu chì facenu tali ligami. Per esempiu, quì.

Inserite a stessa domanda da u "parenti" in a barra di ricerca è premete Invescia.

Un ligame apparirà sottu à a richiesta, chì avete bisognu di copià è incolla in a risposta di l'utente. Per riduce u ligame, dendu à un look più bellu, pudete usà u serviziu URL Shortener da Google.

Leggi più: cumu riduce i ligami cù Google

Quandu un utilizatore clicca nantu à un ligame, vederà un video simpaticu animatu nantu à cumu si usa a ricerca di Google. Pudete vede stu video cliccendu u pulsante Và.

Speremu chì in a forma di stu scherzu, avete amparatu à qualcuno à aduprà u motore di ricerca Google.