Solemu u prublema cù l'impussibilità di cunnessione à un PC à distanza

Ci hè parechji casi in cui a ghjente vogliu cambià a so voce, da una scherza amica à a voglia di rimanere incognitu. Questu pò esse fattu cù l'aiutu di i servizii in linea discusti in st'articulu.

Cambia a voce online

Nant'à siti web per trasformà una voce umana, una di e dui tecnulite di conversione sonore hè più spessu aduprata: sì u visitatore di sta risorsa sceglie l'effettu chì sarà applicatu à a voce è registra l'audio nantu à u situ, o deve scaricà u schedariu da esse trattatu da solu. Dopu, guarderemo trè siti web, unu di i quali offre dui opzioni sopra citate per cambià a voce, è l'altri per solu una di e scelte di elaborazione sonora.

Metodo 1: Voicechanger

Questu serviziu fornisce a capacità di scaricà una traccia audio esistente nantu à u situ per una trasformazione successiva, è permette ancu di registrà a voce in tempo reale, è poi applicà a prucrissioni ad elli.

Andà à voicechanger

  1. A pagina principale di stu situ ci duveranu dui pulsanti: "Carica audio" (scarica audio) è "Usate u microfonu" (aduprà microfunu). Cliccate nantu à u primu bottinu.

  2. In u menù chì si apre "Esploratore" selezziunate a traccia audio è cliccate "Apertu".

  3. Avà avete bisognu à cliccà nantu à una di i tante icone rotonde cun immagini. Fighjulendu a foto, pudete capisce cumu chì a vostra voce sarà trasformata.

  4. Dopu avete sceltu l'effettu di trasformazione, una finestra di lettore blu apparirà. In stu, pudete ascoltà u risultatu di un cambiamentu sonore è scaricatu li à u vostru computer. Per fà quessa, cliccate à dirittu aghjustà nantu à u lettore, allora in a lista di sferza per opzione "Salvà l'Audio As".

Se avete bisognu di registrà una voce è solu dopu fà a so elaborazione, allora fate u seguitu:

  1. A pagina iniziale, cliccate nantu à u bottinu blu. "Usa micropunu".

  2. Dopu avete scrittu u missaghju desideratu, cliccate nantu à u pulsante. "Smetta di registrazione". U numeru accantu à questu hà da spiegà u tempu di registrazione.
  3. Ripetite l'ultimi dui punti di a guida anteriore.

Questu situ hè a soluzione massima, in quantu fornisce a capacità di trasformà un file audio esistente è permette di convertisce discursu direttamente in u processu di registrazione. Parechje effetti per a prucessione vocale sò ancu un plus significativu, parechje l'urbanistica di a tonalità, cum'è nantu à u situ Web di seguente, manca.

Metudu 2: Generatore di Tone Online

Generatore di Tonu in linea fornisce a capacità di cambià assai precisamente u tonalità di u schedariu audio scaricatu è u so successivo download à u vostru PC.

Andate in Online Tone Generator

  1. Per scaricà audio à u Generatore di Tone Online, cliccate nantu à u bottinu. "Revisione" è in a finestra di sistema "Esploratore" selezziunu u file desideratu.

  2. Per cambià a chjave in un latu minore o più grande, pudete spostà u cursore o specificà un valore numericu in u campu sottu (un cambiamentu di semitonu in u campu numericu cunta u cambiamentu di 5,946% sul cursore).

  3. Per scaricà l'audio finitu da u situ, devi fà u seguitu: selezziunate a casella "Salva una uscita in un file scaricabile?"spingi u pulsante verde "Play", aspettate un pocu, dopu à u lettore neru chì si vede, cliccate nantu à u bottinu di dirittu di u mouse, selezziunate l'elementu nant'à u listessu da menù "Salvà l'Audio As" è in "Esploratore" sceglite a strada per salvà u schedariu.

Onlinetonegenerator sarà una grande soluzione se avete solu un schedariu audio registratu è avete bisognu di adattà u so sonu. Questu hè pussibule per a pussibilità di una tonalità spostata in semitoni, chì ùn manca nè nantu à u situ precedente, nè in u prossimu, chì cunsiderà.

Metudu 3: Voziu

In questu situ, pudete trattà a voce novamente registrata cù parechji filtri, è scaricà u risultu in u vostru computer.

Vai à Voicespice.com

  1. Vai à u situ. Per selezziunu un filtru per a voce, in a tabulazione "Voce" sceglite l'opzione chì vene più adatta ("normale", "demulu da l'infernu", "scoiattulu cosmicu", "robot", "donna", "uomo"). U cursore sottu hè responsabile di u timbre di a voce - movendu lu à sinistra, u fate u più in basso, à a destra - à u cuntrastu. Per mette in u registramentu cliccate nantu à u pulsante "Prisente".

  2. Per interrompere a registrazione di u sonu da un microfunu, cliccate nantu à u bottu. "Stop".

  3. Scaricà u schedariu prucessu ind'è u computer vi cumincerà subitu dopu cliccatu nantu à u bottinu. "Salvà".

A causa di u design minimalistu è di una funziunità limitata, stu serviziu web hè adu batu per a registrazione rapida di u sonu da un microfunu è a successiva imposizione di l'effettu nantu à a voce.

Conclusione

Grazie à i servizii in ligna, a maiò parte di e attività sò diventate pussibule da risolve da quasi un dispositivu chì hà l'accessu à a rete globale. I siti descritti in stu articulu fornenu a capacità di cambià a voce senza installà alcun prugramma nantu à u vostru dispositivo. Speremu chì questo materiale hà aiutatu à risolve u vostru prublema.