Come disinstallà u Portale di Reality Mixed Windows 10

In Windows 10, cumincendu cù a versione 1703 Creators Update, ci hè una nova funzione di Realtà Mista è una applicazione di Portale di Realtà Mista per travaglià cù a realtà virtuale o aumentata. L'utilizazione è a configurazione di sti funzioni sò dispunibili solu sì avete l'hardware adeguatu, è u computer o u laptop aghjughjenu e specifiche richieste.

A maiò parte di l'utenti ùn pò micca o ùn vedenu micca a necessità di usà a realtà mischiata è sò dunque cercanu modi per rimuovere u Portal di Realtà Mixta, è in certi casi (s'ellu ci hè megliu), cliccate e nene in l'opzione di Windows 10 istruzione di parlatu.

A realtà mischiata in l'impostazioni di Windows 10

A capacità di rimuovere l'impostazioni di Reality Mixed in Windows 10 hè prumessu fornita, ma hè dispunibule solu in i computer è urdinatori chì rispondenu à i requisiti necessarii per aduprà a realtà virtuale.

Se vulete, pudete attivà a visualizzazione di i parametri "Realtà mischiata" in tutti l'altri computer è urdinatori.

Per fà quessa, sarà necessariu cambià e configurazione di u Registro di sistema in modo da Windows 10 presuppone chì u dispositiu attuale rispetti ancu i requisiti minimi di sistema.

I passi sò:

  1. Avvia l'Editor di u Registro di sistema (premete i tasti Win + R è sceglite regedit)
  2. Vai à a chjave di registru HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion Holograficu
  3. In sta sezione, vedete un parametru chjamatu FirstRunSucceeded - Dopu cliccate nantu à u nomu di u parametru è mettenu u valore à 1 per essu (cambendu u parametru ponemu attivatu a visualizzazione di i parametri di a Riliezione Mista, cum'è a capacità di cancellazione).

Dopo aver cambiatu u valore di u parametru, chiudete l'editor di registru è andate à i parametri - vedi chì un novu articulu "Reale mista" hè apparutu quì.

Rimuà i parametri di a Reale Misa:

  1. Andate à i Parametri (chiavi Win + I) è aprite l'elementu "Realtà Mista" chì apparse quì dopu avè modificatu u registro.
  2. A sinistra, selezziunu "Elimina" è cliccate nantu à u pulsante "Elimina".
  3. Assicurà a rimozione di Reality Mixed, è dopu ripartite u computer.

Dopo riavvicinatu Windows 10, l'elemento "Realtà Mista" sparirà da l'impostazioni.

Cumu rimuovere u portale di realtà mischiata da u menù di inizio

Sfortunatamente, ùn ci hè nisuna maniera di travaglià per rimuovere u Portal di Realtà Mixta in Windows 10 da a lista di applicazioni senza aduprà altre applicazioni. Ma ci sò modi per:

  • Rimuete tutte e applicazioni da u 10 Store di Windows è l'applicazioni UWP incastite da u menu (solu l'applicazioni classiche di desktop rimarranno, cum'è applicazioni incrudenti).
  • Fate impossibile u lancimentu di u Portal di Realtà Misto

Ùn pò micca consigliate u primu metudu, soprattuttu se sì un utilizatore novizio, ma, comunque, descriveraghju a procedura. Important: fate una attenzione à l'effetti secondari di stu metudu, chì sò ancu spiegati quì sottu.

  1. Crea un puntu di ripristinamentu (pò esse utile s'ellu hè u risultu ùn vi piace). Vede i punti di recuperu di Windows 10.
  2. Apertu u notepad (basta cuminciare à digità "u notepad" in a ricerca nantu à a barra di dittore) è appiccà u codice chì seguita
@ net.exe session> nul 2> & 1 @if ErrorLevel 1 (echo "Run as Administrator" & pause && exit) .old
  1. In u menu di u notepinu, seleziona "File" - "Save As", in u campu "File Type", selezziunate "All Files" e salvate u file cù l'estensione .cmd
  2. Run u file CMD salvatu cum'è amministratore (pudete usà u menù contestuale).

Di conseguenza, da u menu Start di Windows 10, Portale di Realtà Mista, tutte le scorciaghe di e applicazioni di u magazinu, è e piastrelle di sti applicazioni sparguanu (è ùn puderete micca aggiunali quì).

Effetti secondari: u pulsu di impostazioni ùn funziona micca (ma pudete andà da u menù contestuale di u pulsante Start), è a ricerca in a barra di attività (a ricerca stessa funziona, ma ùn serà pussibule per partì da).

A seconda opzione hè piuttostu inutile, ma forse qualchissia hà a vene pru adesso:

  1. Andate in a cartula C: Windows SystemApps
  2. Rinominà a cartella Microsoft.Windows.HolographicFirstRun_cw5n1h2txyewy (Sugnu assai semplicemente aghjunghjendu certi caratteri o l'estensione .old - in modo da pudete tornà facilmente u nome di a cartella originale).

Dopu à ciò, malgradu u fattu chì Portale di Realtà Misto rimarrà in u menù, u so lanciu da quì ùn hè micca impossibile.

Se in u futuru ci saranu modi più semplici per rimuovere u Portal di Realtà Misto, affettuendu solu à sta applicazione, assicuratevi di complementà a guida.