Linux OS interessanti per parechji utilizatori, ma pochi dicenu di cambià a Windows. Tuttavia, se cogliete l'essenza di u travagliu di sta piattaforma, pudete vede chì Windows ùn hè micca l'unica opzione pussibule (soprattuttu tenendu u so prezzu elevatu). Prima ci vole à capisce cumu Linux hè installatu in una macchina virtuale.
Chì ci vole à fà questu scopu?
1. U processore deve supportà a visualizazione di l'hardware.
2. Applicazione VM VirtualBox installata da Oracle (di seguito - VB)
3. Caricatu l'image ISO di Linux
Installendu una macchina virtuale (si tratta di un prucessu rapidu), pudete fà l'urevule Linux in sè.
Oghje pudete truvà parechje variazioni di Linux, sviluppati nantu à u so core. Avà guardemu u più cumunu di elli - Ubuntu os.
Crea una macchina virtuale
1. Fate VB è cliccate "Crea".
Specifichi u nome di a VM - Ubuntuè tippu OS - Linux. Duvete specificà a versione di a piattaforma; dipende da a bitrezza di u OS caricatu - 32x o 64x.
2. Avemu stabilitu a quantità di RAM chì deve esse attribuita per a operazione VM. In questu casu, u sistema operativu hà da funzionà normalmente cun un volume di 1024 MB.
3. Crea un novu discu duru. Selezziunate u tippu di file chì hè adupratu quandu crei una nova immagine di u discu. Hè megliu à lascià l'elemento attivu. VDI.
Se vulemu chì u discu sia dinamicu, allora marcemu u parametru rispettivu. Questu permette à u volumu di u discu di cresce cum'è a VM hè piena di file.
Dopu, specificate a quantità di memoria allocata nantu à u discu duru è stabilite a cartella per salvà u discu virtuale.
Avemu creatu una VM, ma ora ùn hè micca attiva. Per esse attivatu, ghjustu à lanciatu cliccando nantu à u bottinu pertinente per u nome. O pudete dopu cliccà dopu nantu à a VM stessa.
Installazione di Linux
L'installazione di Ubuntu hè cusì semplice è ùn hà micca bisognu di cumpetenze speciali. Dopu avè cuminciatu a VM, a finestra di installazione apparirà. Ind'è a situazione di a maghjina Ubuntu scaricata.
Selezzione di sta immagine, passeremu à u passu chì vene. In a nova finestra, selezziunate a lingua di l'interfaccia - Russu, affinchì u prucessu di stallazione sia cumpletamente chjaru.
Allora pudete andà in duie manere: testu Ubuntu da fendu da una immagine di discu (mentre ùn installerà micca in un PC), o installate.
Pudete truvà un'idea di u sistema operativu in u primu casu, ma una stallazione completa vi permetterà di megliu tutt'enu in u so ambiente. Sceglite "Install".
Dopu, apparirà una finestra per a preparazione per l'installazione. Verificate se a configurazione di u PC sò in concordanza cù i requisiti di l'urdinatori. Sì, andate à u passu chì vene.
Quandu hè installatu, selezziunate a opzione per sguassà u discu è installà Ubuntu.
Durante l'installazione, pudete definisce u fuso horariu è specificà a disposizione di a tastiera.
Dopu, specificate u nomu di u PC, stabilisci a login è a parola. Selezziunate u tipu di autenticazione.
U prugettu d'installazione dura circa 20 minuti.
Dopu ch'ellu hè finitu, u PC riavuta automaticamente, dopu chì u desktop di l'Ubuntu installatu hà da principià.
Installazione Linux ubuntu Cumplessu, pudete principiatu à cunnuscite cun u sistema.