Cree un discu duru virtuale in Windows 10, 8.1 è Windows 7

Windows 10, 8.1 è Windows 7 permettenu di creà un discu duru virtuale cù l'utili incorporati di u sistema è aduprale quasi quellu un HDD regule, chì pò esse utule per una varietà di scopi, a cumincià cù un'organizazione pratica di documenti è di file in un computer è finisce cù l'installazione di u sistema operativu. In l'articuli seguenti mi descrivi in ​​dettaglio diverse opzioni per aduprà.

Un discu duru virtuale hè un schedariu cù l'estensione VHD o VHDX, chì quandu hè montatu in u sistema (ùn ci vole micca prugrammi supplementari per stu) si vede in l'esploratore cume un discu addizionale regulare. In qualchì modu hè simile à i file ISO montati, ma cù l'abilità di registrà è altri casi d'usu: per esempiu, pudete installà a crittografia BitLocker nantu à un discu virtuale, ottenendu un contenitore di file criptatu. Un'altra possibilità hè di stallà Windows nantu à un discu duru virtuale è scaricà u computer da stu discu. Dà chì u discu virtuale hè dispunibule cum'è un schedariu separatu, pudete facilmente trasferisce à un altru computer è aduprale quì.

Cumu creà un discu duru virtuale

A creazione di un discu duru virtuale ùn hè micca diversa in l'ultime versioni di u sistema operativo, tranne chì in Windows 10 è 8.1 pudete montà u schedariu VHD è VHDX in u sistema semplicemente dopu cliccanu annantu à questu: serà immediatamente cunnessu cume un HDD è una lettera sarà attribuita.

Per creà un discu duru virtuale, seguite sti passi simuli.

  1. Preme Win + R, enter diskmgmt.msc e premete Invescia. In Windows 10 è 8.1, pudete ancu cliccà à dirittu aghjustamentu nantu à u pulsante Start e selezziunate l'elemento "Gestione di discu".
  2. In l'utilità di gestione di u discu, selezziunate "Azzione" - "Crea un discu duru virtuale" in u menù (à propositu, hai ancu l'opzione "Attaccà un discu duru virtuale", hè utile in Windows 7 s'ellu ci vole à trasmette VHD da un computer à l'altru è cunnessa ).
  3. Avrà una assistente di creazione di discu duru virtuale, in cui avete bisognu di sceglie a situazione di u file di u discu, tippu di discu - VHD o VHDX, dimensione (almeno 3 MB), è ancu unu di i formati dispunibili: dinamicamente espatibile o cù una dimensione fissa.
  4. Dopu avè specificatu i parametri è cliccatu "Ok", apparirà un novu discu non inizializatu in a gestione di u discu. E se hè necessariu, u driver di l'adattatore Bus Virtual Hard Disk Bus sarà installatu.
  5. U passu successivu, cliccate à dirittu cliccate nantu à u novu discu (nantu à u so titulu à a sinistra) è selezziunate "Inizializza u discu".
  6. Quandu si inizializza un novu discu duru virtuale, avete bisognu di specificà u stile di partizioni - MBR o GPT (GUID), l'MBR sarà adatta per a maiò parte di l'applicazioni è di dimensioni di discu pochi.
  7. È l'ultima cosa chì avete bisognu hè di creà una partizione o partizioni è cunnessu un discu duru virtuale in Windows. Per fà quessa, cliccate à dirizzione diritta annantu à ella è selezziunate "Crea un volume simile".
  8. Avete bisognu di specificà a dimensione di u volumu (se lasciate a dimensione raccomandata, allora esce una sola partizione nant'à u discu virtuale chì occupa tuttu u so spaziu), stabilisci le opzioni di formattazione (FAT32 o NTFS) è specificà a lettera di unità.

Una volta finita l'operazione, riceverete un novu discu chì sarà visualizatu in u Explorer è chì vi pudete travaglià cum'è un altri HDD. Tuttavia, ricurdate chì u file di u discu duru VHD virtuali hè in realtà salvatu, postu chì fisicamente tutti i dati sò conservati in essa.

Più tardi, se avete bisognu di smuntà un discu virtuale, cliccate nantu à u solu cù u dirittu di u mouse è selezziunate l'opzione "Eject".