Rivelatu i dettagli di un novu personariu in Heroes of the Storm

I rappresentanti di u studio Blizzard anu spartutu l'infurmazioni nantu à u novu personaghju Heroes of the Storm Empire.

U 2 di ghjennaghju, un eroe di l'universu di Diablo apparse nant'à i servitori di test di u ghjocu. Circa les abilità è e caratteristiche di l'Imperu archangelu era pocu cunnisciutu, ma ora i lettori ponu aduprà a descrizione di e cumpetenze di u caratteru.

Empires anu a capacità unica "Cuscinu valorosu". Ogni abilità aduprata arreca à un caratteru cù un marcu speciale, chì pò esse distruttu da un attaccu automuttu. Quandu si distruge un tag, u scopu pigghia u 30% di più danni.

L'abilità di basa cielu celeste, imbarcata nantu à a chiave Q, permette à u carattere di andà rapidamente in avanti, piercing u nemicu cun una lancia è u sturdamentu.

"Fire Solarion" nant'à a chjave W pò pudè dà dannu è rallenta u nemicu, cadì sottu à u radiu di l'abilità.

A "armatura calda" costruisce intornu l'Imperu un enorme muru di focu, infliggendu danni à a zona è rifornendu a salute di u eroe.

L'Arsenal Angelic salita à i nemici cù spade ardenti chì si dirige versu una zona specifica.

"A furia Angirsky" pigghia unu di i nemici à u celu, è poi li cala à u puntu specificatu cù l'Imperu, causendu danni à u nimicu è sturdamentu.

Empires sò dispunibuli nantu à i servitori di test è attendenu u bilanciu. Prestu u caratteru apparirà in u clientu principale di u ghjocu.