A tecnulugia VPN (rete privata virtuale) dà a capacità di navigà in modo sicuru è anonimu in Internet criptografendu a cunnessione, in più permetterà di sceverte u blocchimentu di siti è di varie restrizioni regionali. Ci sò parechje opzioni per aduprà stu protoculu nantu à un computer (vari prugrammi, estensioni di browser, reti propri), ma in dispositivi Android a situazione hè qualcosa di più cumplicatu. È tuttavia, hè pussibule configurà è aduprà VPN in l'ambiente di stu sistema operativo mobile, è parechji metudi sò dispunibuli da sceglie.
Configurazione di VPN per Android
Per configurà è assicurà u funziunamentu normale di a VPN nantu à un smartphone o tablet cun Android, pudete andà in unu di dui modi: installate un'applicazione di terze parti da u Google Play Store o setate i parametri richiesti manualmente. In u primu casu, tuttu u prucedimentu di cunnessione à una rete privata virtuale, oltre à u so usu, sarà automatizatu. In u secondu, e cose sò assai più complicate, ma l'usu hè primu controlu cumpletu nantu à u prucessu. Vi diremu ancu di più nantu à ognuna di e soluzioni à u prublemu.
Metudu 1: Applicazioni di terze parti
U desideriu crescente attivu di l'utenti di navigà in Internet senza restrizioni impone l'alta domanda per applicazioni chì forniscenu a capacità di cunnessione à VPN. Hà per quessa, in a Play Store ci sò tantu di elli chì a scelta di a persona ghjusta diventa qualchì volta in stanza assai difficile. A maiò parte di queste soluzioni sò distribuite per abbonamentu, chì hè una caratteristica tipica di tuttu u software da stu segmentu. Ci sò ancu applicazioni libere, ma spesso più fidute. Eppuru, avemu trovu una clientela VPN in u travagliu, shareware, è dighjà nantu à sta situazione. Ma prima notemu u seguitu:
Cunsiglii fermamente di ùn aduprà micca i clienti VPN gratuiti, soprattuttu se u sviluppatore hè una cumpagnia sconosciuta cù una valutazione dubbia. Sì l'accessu à una rete privata virtuale hè prumessu gratuitamente, allora i vostri dati persunali saranu prubabilmente pagati per. Cusì per l'infurmazione, i creaturi di l'applicazione ponu dispunganu di manghjetti di natura, per esempiu, senza a vostra cunniscenza per venderu o solu "fondu" à terzi.
Scaricate Turbo VPN in Google Play Store
- Dopu avè u ligame sopra, installate l'applicazione Turbo VPN toccà u pulsante corrispondente in a pagina cù a so descrizione.
- Aspettate chì l'installazione di u client VPN sia compessa è cliccate "Apertu" o fate dopu dopu aduprendu u draghju creatu.
- Se vulete (è cusì hè megliu fattu), leghje i termini di a Politica di Privacy nantu cliccendu nantu à u ligame indicatu in l'immagine sottu, è poi tocca u pulsante "I AGREE".
- In a prossima finestra, pudete iscrive per aduprà a versione di prova di 7 ghjorni di l'applicazione, o sceglite a scusa è andate à l'opzione gratuita cliccando "No, ti ringraziu".
Nota: Se sceglite a prima opzione (versione di prova), dopu a fine di u setinu di ghjorni, l'importo specificatu sarà debitu in quantità chì corrisponderà à u costu di sottumessu à i servizii di u serviziu VPN in u vostru paese.
- Per cunnessu à una rete privata virtuale chì utilizza l'applicazione Turbo VPN, cliccate nantu à u bottu tonda cù a maghjina di una carota in a schermata principale (u servitore hè selezionatu automaticamente) o in l'imagine di u globu in u angulu in dirittu superiore.
Solu a seconda opzione furnisce l'occasione di autoreghja di u servitore à a cunnessione à, puru, primu bisognu di andà à a tabulazione "Libertà". In realtà, solu a Germania è i Paesi Bassi sò dispunibuli gratuitamente, è a selezzione automatica di u servitore più veloce (ma dinò, chjaramente, hè effettuatu trà i dui indicati).Avendu decisu nantu à a scelta, tocca u nome di u servitore, e poi cliccate "OK" in a finestra "Richiesta di Connessione", chì apparirà quandu u vostru primu tentativo di aduprà VPN attraverso l'applicazione.
Aspetta finu chì a cunnessione sia cumpleta, dopu chì pudete liberamente aduprà a VPN. L'icona chì indica l'attività di a rete privata virtuale apparirà in a linea di notificazioni è u statu di a cunnessione pò esse monitoratu sia in a finestra principale di a Turbo VPN (a so durata) è in u cecu (a velocità di trasmissione di i dati in entrata è in uscita). - Appena compie tutte quelle azzioni per i quali avete bisognu di una VPN, spenu u fermu (almenu per micca perdite l'alimentazione di a batteria). Per fà quessa, lanciate l'applicazione, cliccate nantu à u bottinu cù l'imagine di una croce, è in a finestra pop-up, tocca a didicazione "Disconnetti".
Se ci hè necessità di riconnessione à a rete privata virtuale, lanciate Turbo VPN è cliccate nantu à la carota o selezziunu u servitore adatta in u menù di e offerte gratuite.
Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in l'installazione, o piuttostu, cunnessione à a VPN in Android via una applicazione mobile. U client di Turbo VPN chì hà rivisitu hè assai sèmplice è facili da utu, hè liberu, ma hè precisamente u so difettu di chiave. Solamente dui servitori sò dispunibuli di sceglie, ancu se pudete sottumessu opzionalmente è accede à una lista più ampia di elli.
Metudu 2: Strumenti di sistema standard
Pudete cunfigurà è inizià ad aduprà VPN nantu à i telefoni intelligenti è i tablet cun Android senza applicazioni di terze parti - per ciò hè abbastanza à ricorrerà à i mezi standard di u sistema operativu. Hè vera, tutti i parametri duveranu esse regolati manualmente, ancu tuttu u restu bisognu à truvà i dati di rete necessarii per u so operazione (indirizzu di u servitore). Quandu ghjustu avè sta infurmazione, le spieghjaremo prima.
Cume scopre l'indirizzu di u servitore per a configurazione di VPN
Una di e scelte pussibule per uttene infurmazioni di u interessu hè sèmplice. Hè vera, travaglia solu sì avete prima urdinatu indipendentemente una cunnessione criptata in a vostra rete di casa (o di u travagliu), cioè quella in u quale hè fatta a cunnessione. Inoltre, certi fornitori di Internet danu l'indirizzi risposti à i so utilizatori à a conclusione di un accordu nantu à a prestazione di servizii Internet.
In uno qualsiasi di i casi sopra ripusiti, pudete truvà l'indirizzu di u servitore per mezu di un computer.
- A tastiera, premete "Win + R" chjamà a finestra Run. Inserite u cumandamentu quì
cmd
è cliccate "OK" o "ENTER". - In l'interfaccia aperta "Linea di cumannu" entrate u cumandatu sottu "ENTER" per a so implementazione.
ipconfig
- Copiate da qualchì parte u valore in opposizione a didicazione. "Main Gateway" (o solu ùn chiudite a finestra "Linea di cumandamentu") - Questu hè l'indirizzu di u servitore chì avemu bisognu.
Ci hè un'altra opzione per uttene l'indirizzu di u servitore, hè di aduprà l'infurmazioni fornite da un serviziu VPN pagatu. Sì avete adupratu dighjà i servizii di tali, cuntattate u serviziu di supporto per sta infurmazione (s'ellu ùn hè micca listatu in u vostru contu). Altrimenti, primu avete da organizà u vostru servitore VPN, chì si riferisce à un serviziu specializatu, è solu dopu aduprà l'infurmazioni ottenute per configurà una rete privata virtuale nantu à un dispositivo mobile cù Android.
A creazione di una cunnessione criptata
Appena scopri (o avè) l'indirizzu impiegatu, pudete procedere per configurà a VPN manualmente in u vostru smartphone o tablet. Questu hè fattu di a siguente:
- Aprite "Impostazioni" dispositivi è andate in sezione "Rete è Internet" (U più spessu hè primu in a lista).
- Selezzi un item "VPN"Una volta in essa, tocca u segnu di più in u angulu dirittu di u pannellu superiore.
Nota: Nant'à e versioni di Android, per fà vede l'elemento VPN, bisogna prima cliccare "Più", è quandu andate à e so impostazioni, pudete dà bisognu di entrà un còdice pin (quattru numeri arbitrari chì avete bisognu di ricordà, ma hè megliu à scrive da qualchì parte).
- In a finestra di configurazione di cunnessione VPN chì si apre, date un nomu à a futura rete. Imposta PPTP cum'è u protocollo à aduprà, se un valore diversu hè statu specificatu per difettu.
- Specificate l'indirizzu di u servitore in u campu designatu, marcatu a casella "Criptografia". In righe "Username" è "Password" Inserite l'infurmazioni adatta. U primu pò esse arbitrariu (ma pratticu per voi), u secondu - u più cumplettu, chì risponde à e regule di sicurezza generalmente accettate.
- Dopu avè dumandatu tutte e informazioni necessarie, tocca nantu à l'iscrizzione "Salvà"situatu in u angulu inferiu dirittu di a finestra di configurazione di profilo VPN.
Cunnessione à a VPN creata
Creaendu una cunnessione, pudete andà in sicuru per navigà in Internet. Questu hè fattu di a seguita.
- In "Impostazioni" smartphone o tablet, sezione aperta "Rete è Internet", allora andate à "VPN".
- Cliccate nantu à a cunnessione creata, cunfendu nantu à u nome chì avete inventatu, è, se hè necessariu, inserisci u nomu utente è a parola specifica in precedenza. Verificate a casella di controllo davanti à a casella. "Salvà e credenziali"dopu tata "Connect".
- Sarete cunnessi à una cunnessione VPN manualmente configurata, chì hè segnalata da l'immagine chiave in a barra di stato. L'informazione generale nantu à a cunnessione (velocità è volume di dati ricevuti è ricevuti, durata d'usu) hè visualizzata in ceco. Cliccando nantu à u missaghju ti permette di andà à l'impostazioni, pudete ancu disattivà a rete privata virtuale.
Ora sapete cume cunfigurà una VPN sè un dispositivo mobile cù Android. A cosa principale hè di avè u indirizzu di u server corrispondente, senza chì l'usu di a rete hè impossibile.
Conclusione
In questu articulu, avemu guardatu due opzioni per aduprà VPN in dispositivi Android. U primu di elli ùn causa micca i prublemi è e difficoltà, chì travaglia in modalità automatica. U secondu hè assai più complessu è impone l'auto-tuning, anzi chè u liranu di solitu l'iniziu di l'applicazione. Se vulete micca solu cuntrullà tuttu u prucedimentu di cunnessione à una rete privata virtuale, ma ancu per sentirti cunfortevuli è sicuru mentre navighi nantu à u web, vi prophunemu fermamente di cumprà una applicazione pruvata da un sviluppatore reputatu, o configurà tuttu pè cerchi o, dinò, cumprà u necessariu per sta infurmazione. Speremu chì questu materiale sia di utili à voi.