Chì hè u computer di ghjocu più cara in u mondu?

I computatori persunali moderni costanu boni soldi, ma si distinguenu per e prestazioni elevate è FPS stabili (rate rate) in ghjochi. Parechje persone anu cunsideratu di creà assieme di ghjocu unice per salvà di i cumpunenti senza perde le specifiche tecniche. Si pò truvà e vendite in listinu di opzioni prontu, di i quali u costu cusì stupisce di cumpratori. Ci sò parechje assemblei in u mondu.

U cuntenutu

  • Computer Zeus
  • 8PACK OrionX
  • HyperPC CONCEPT 8
    • Photo Gallery: HyperPC CONCEPT 8 prestazioni in ghjochi

Computer Zeus

U mudellu platinu gode u nome fieru "Jupiter", è u primu d'oru - "Marte"

L'ordinatore più costu di u mondu hè fattu in Giappone. Ùn hè micca sorprendente: a Terra di u Sole Nascente cerca sempre di passà davanti à u restu in u campu di l'alta tecnulugia.

Model Zeus Computer hà andatu in vendita in u 2008. Chjamà questu computeru una potente macchina di ghjocu hè estremamente difficili: più probabilmente, era creatu solu cum'è un ornamentu.

U dispositiu hè andatu in duie versioni di u casu - da platinu è d'oru. L'unità di sistema, decorata cù una diffusione di pietre preziosi, era u mutivu principale di l'altu prezzu di i Pc.

Zeus Computer costarà l'utente à 742.500 $. Stu dispositiu hè prubabile per attaccà ghjochi moderni, perchè e caratteristiche tecniche di u 2019 lascianu assai à desiderà.

I sviluppatori anu installatu in a scheda madre un debutu Intel Core 2 Duo E6850. Ùn ci hè nunda à dì nantu à u cumpunente graficu: ùn truverete micca una carta video. In senu à u casu, pudete truvà un discu RAM di 2 GB è un discu HDD da 1 TB. Tuttu quellu hardware funziona nantu à a versione licenziata di u sistema operativu Windows Vista.

A versione d'oru hè un pocu menu più chè di u platinu - u computer pone 560 mila dollari.

8PACK OrionX

U corpu OrionX 8PACK hè fattu in u tipu "gaming" stile: una combinazione di rossi è neri, luci di neon luminosi, a gravità di e forme

U prezzu di u dispositivo 8PACK OrionX hè assai inferu di Zeus Computer. Hè comprensibile: i creaturi anu invocatu prestazioni, micca à l'apparenza è i gioielli.

8PACK OrionX costerà u compratore 30.000 $. L'autore di a assemblea hè u famoso disegnatore è u costruttore di l'ordinatore Ian Perry. Questu omu hà sappiunatu di cunghjunghje e funzioni cumpetitive di putenza di u 2016 è di l'apparenza aggressiva di u casu.

E carattere di l'ordinatore personale 8PACK OrionX sò stupende. Sembra chì tuttu in questu dispositivu sia capace di avviare assolutamente in ambienti maiò è cù FPS senza limite.

Cume a scheda madre, u designer Perry hà sceltu l'Asus ROG Strix Z270 I, chì in Russia costa un pocu più di 13.000 rubli. U prucessore hè un Core súper alimentatu i7-7700K cun una frequenza di 5,1 MHz è a pussibilità di un overclocking dopu. A scheda video NVIDIA Titan X Pascal cun 12 GB di memoria video hè u rispunsente di a grafica in stu mostru di ferro. Questu elementu costa almeno 70 000 rubli.

A memoria fisica hà un totale di circa 11 TB, installati 10, di i quali scenduti à u Seagate Barracuda 10TB HDD è 1, divisu per 512 GB, in dui SSD Polaris Samsung 960. RAM fornisce Corsair Dominator Platinum 16 GB.

Sfortunatamente, in Russia, l'acquisto di un computer da Jan Perry hè assai problematicu: avete da assemblà e unità di sistema solu o cercate analoghi approssimati nantu à u mercatu.

Un assemblatu tali putente hè solu a punta di l'attegrenu, perchè in verità, u dispositiu da Jan Perry hè un assemblatu di dui computer chì traviano simultaneamente. A configurazione di sopra permette à u PC di fronte cù i ghjochi, è per u travagliu di l'ufficiu un sistema parallellu hè cunnessu cù i so cumpagnie.

Ci hè un processore Intel Core 4 i7-6950X da 4.4 MHz installatu annantu à a scheda madre Asus X99 Rampage V Extreme Edition 10, trè acceleratori grafici NVIDIA Titan X Pascal 12GB. A RAM ghjunghje à 64 GB, è 4 dischi rigidi sò responsabili di u unu fisicu subitu, di i quali 3 sò HDD è unu hè SSD.

Questu piacè di alta tecnulugia costa 30.000 $ è pare chì giustifichi perfettamente u so prezzu.

HyperPC CONCEPT 8

HyperPC CONCEPT 8 hà un corpu di aerografu esclusiva

In Russia, l'ordinatore persunale più caru hè l'assemblea da HyperPC, in codinume cù "CONCEPT 8". Stu dispositiu costerà u cumpraturi un fabbricante 1.097.000 rubli.

Per una tale quantità di disegnatori da HyperPC offre à gli utilizatori una macchina fresca di travagliu. U componente graficu hè elaboratu da dui schede video NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti. Nisunu ghjocu ùn pò micca cullà sottu FPS 80 ancu à risoluzioni più alti di Full HD. U processore hè una super-potenza i9-9980XE Extreme Edition. Questa versione hè una di i più produttivi in ​​a linea X.

ASUS ROG RAMPAGE VI EXTREME, scheda madre funziona bè cù componenti di prestazioni elevate. A RAM hà 8 morti di 16 GB ogni, è u Samsung 970 EVO SSD fornisce 2 TB di spazio liberu. S'ellu ùn ci hè micca abbastanza, pudete sempre dumandà l'aiutu di dui HDD Seagate BarraCuda Pro nantu à 24 TB.

Complete cù i collezionisti di ferru fornenu numerosi blocchi d'acqua, attributi HyperPC, applicazioni di u corpu, raffreddamentu di l'acqua, lampade LED, è servizi di serviziu.

Photo Gallery: HyperPC CONCEPT 8 prestazioni in ghjochi

I PC più carichi di u mondu parenu cum'è veru travagliu d'arte di alta tecnulugia, chì a potenza, a pianificazione competente è l'approcciu di cuncepimentu sò combinati. Qualcuno avene bisognu di un tali dispositivo? Appena. Tuttavia, cunnoisori speciali di lussu avè piacè esteticu è praticu da questi dispositivi.