Defragmenter di u Hard Disk

Una scheda video di AMD Radeon HD 5700 Series ùn funzionerà micca nant'à a putenza massima, allora chì ùn installate micca un driver privativu da u fabbricante. Stu prucessu hè assai faciule, ma pò dà qualchi difficoltà per l'utenti. Cunsiderate cume di risolve u prublema cù diversi metudi, è voi, cume un lettore, avete bisognu di sceglie u più praticu.

Installà u driver per a Radeon HD 5700 Series

E prime 5700 carte grafichi di AMD cuminciaru à esse liberate da tanti tempi, è ùn sò più supportati da l'azienda. Tuttavia, parechje persone chì ancu prupone questu modello di GPU ponu avè bisognu di informazioni nantu à l'installazione di u software. Questu questu pò ghjunghje cumu a reinstallazione di l'OS o prublemi cù a versione attuale di u driver. Analizemu tutti i modi per truvà è installà u software necessariu.

Metudu 1: u situ ufficiale di AMD

Scaricà un driver in a risorsa in linea ufficiale di u fabbricante hè a scelta migliore per a maiò parte di l'utenti. Quì pudete truvà l'ultima versione di driver è salvà tuttu in u vostru computer. Eccu l'istruzione di download:

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Seguitu u ligame sopra, vi truverete in a sezione di scariche. Truvate un blocu quì. "Selezzione di cuntrollu manuale" è specificà e caratteristiche specifiche di a vostra hardware è l'infurmazione di u vostru sistema operativu:
    • Passu 1: Grafica desktop;
    • Passu 2: Radeon hd series;
    • Passu 3: Radeon HD 5xxx Series PCIe;
    • Passu 4: U vostru sistema operativu è prufonda.
    • Passu 5: Cliccate nantu à u pulsante RISULTU DI DISPLAY.
  2. In a prossima pagina, verificate se e vostre esigenze soddisfanu e vostre requisiti, è scaricate u primu file da a tavula, chjamatu "Suite Catalyst Software".
  3. L'installatore scaricatu deve esse lanciatu, specificà u percorso di disemballazione manualmente o lasciatela per difettu cliccendu "Install".
  4. Aspettate a fine.
  5. U Manager d'installazione di Catalyst principia. Quì pudete cambià a lingua di stallazione o salta stu passu cliccendu "Prossimu".
  6. Se desiderate, cambiate u cartulare d'installazione di u software.

    In a stessa tappa, hè statu pruvatu di cambià u tippu d'installazione. U difettu hè "Rapidu", hè megliu à lasciene, è allora pudete andà immediatamente à u passu chì seguite di e nostre istruzioni. Sceglie a seconda opzione, puderete scelte i componenti chì ùn anu micca necessità di esse installati. AMD Totale installa 4 file:

    • Driver di mostra AMD;
    • Driver audio HDMI;
    • AMD Catalyst Control Center;
    • AMD Installation Manager (questa casella ùn pò esse marcata).
  7. Dopu avè selezionatu u tippu di installazione, cliccate "Prossimu" è aspettate chì a scansione di a configurazione di u PC sia completa.

    Se u tippu hè statu selettatu "Custom", deselezziunate i file chì ùn avete micca bisognu. Premere torna "Prossimu".

  8. In a fine di l'accordu di licenza di l'utenti finali cliccate "Accetta".
  9. Ora l'installazione cumincieghja, avete bisognu di aspittà à a fine di a procedura. Sò accumpagnatu da una schermata lampeggiante, ùn ci vole micca fà azzioni addizionali. À a fine, ripartite u computer.

Se per qualchì una ragione questu opzione ùn hà micca, vene à e seguenti opzioni.

Metudu 2: Utilità pruprietaria dette automaticamente è installà i driver

Un metudu simile di installazione di un driver hè di aduprà un prugramma spiciali. Esplora indipendentemente u mudellu di a scheda video, trova e carica l'ultima versione di u driver. Avete bisognu di stallà u software.

Vai à u situ ufficiale di AMD

  1. Aprite a pagina di download à u ligame sopra. Trova una sezione "A rilevazione automatica è l'installazione di u driver" è cliccate "Download".
  2. Fighjate u installatore, cambiate u caminu di disemballazione o lasciatelu micca cambiatu. Cliccate "Install".
  3. Aspetta un mumentu.
  4. Una finestra si vede cù l'accordu di licenza. Selezziunu "Accettà è installa". Spuntate l'accordu di volontariu cù a raccolta automatica di informazioni messe à a so discrezione.
  5. Dopu a scansione di u sistema, duie tippi parenu di sceglie: "Installazione espressa" è "Installazione personalizzata". Pudete truvà chì metudu hè megliu da u passu 6 di u Metudu 1 di st'articulu.
  6. U gestore d'installazione hà inizio, cù chì pudete avè iniziendu l'installazione. Seguitate i punti 6 à 9 di u Metudu 1 per questu.

Questu opzione ùn hè micca assai più simplici di u primu, perchè prima tuttu hè destinatu à l'utenti chì ùn cunniscenu micca u so mudellu di carta di video o ùn capiscenu micca cume d'aghjurnamentu à l'ultima versione di driver.

Metudu 3: Prugrammi di Terza Parte

Un modu alternativu per diventà prugrammi pensati per installà i driver. Stu software s'installa massicciamente, aghjusta i piloti, basatu annantu à a configurazione di e rivisioni di u computer è di u software.

Leggi ancu: Software per l'installazione è l'aggiornamentu di i driver.

Solitamente sò usate da quelli chì ghjustu installatu Windows è ùn vogliono scaricà, è dopu installà i driver in sì una. U novu di sta situazione ci hè una installazione selettiva chì permette di installà solu un driver - in u nostru casu per l'America Radeon HD 5700 Series. Un di sti prugrammi hè DriverPack Solution - un strumentu praticu cù a più basa basa di software per i componenti di PC.

Leggi ancu: Cumu aduprà DriverPack Solution

Metudu 4: ID di dispositiva

U computer ricunnosce ogni dispositiu micca solu per nome, ma ancu per u so identificatore. Per a Radeon HD 5700 Series, ci hè ancu una combinazione unica di caratteri cun chì pudete truvà è scaricà micca solu l'ultimu driver, ma ancu qualunque altra precedente. Hè estremamente simpaticu se una versione particulare ùn hè micca installata o ùn funziona nè esattamente nant'à u vostru computer. U ID per a scheda video in questione hè cumpratu:

PCI VEN_1002 & DEV_68B8

Usate lu per truvà una versione di driver. È i nostri istruzioni nantu à u ligame sottu aiutanu a truvà e installà u prugramma scaricatu in stu modu.

Leggi più: Cumu trovu un driver da ID

Metudu 5: Strumenti reguli di l'OS di Windows

Ùn hè micca a più conveniente, ma l'opzione attuale hè di travaglià cù u Manager di Dispositivi. Ùn hè micca usatu spessu, ma pò aiutà quandu ùn ci hè micca u desideriu di ricercà è installà tuttu manualmente. Una volta discuniziu cumestimentu di u driver, l'uternità di sistema farà a maggior parte di u travagliu per voi. Leghje nantu à stu metudu d'installazione in u nostru articulu separatu.

Per di più: Installazione di u driver in u strumentu standard di Windows

Questu articulu hà studiatu 5 metodi per installà u driver in una scheda video di serie Radeon HD 5700 di AMD. Ognunu di elli sarà più pratice in diverse situazioni, sì sia una installazione regula espressa, reinstallà Windows, o ricercà manualmente una versione di software vecchia, ma stabile.