Programmi chì permettenu Russify programmi

Xbox hè un'applicazione di sistema operativo Windows 10 incastunata cù a quale pudete ghjucà cù u gamepad di Xbox One, chiaccherau cun amichi in chjamate di ghjocu, è seguite i so successi. Ma micca sempre questu programma hè necessariu da l'utenti. Parechji ùn l'anu mai adupratu è ùn anu prughjettendu di fà ciò in futuro. Allora, ci hè una necessità di rimuovere a Xbox.

Rimuova l'applicazione Xbox in Windows 10

Considerà qualchi metudi diversi da chì pudete disinstallà a Xbox cù Windows 10.

Metudu 1: CCleaner

CCleaner è una potente utility di seamu russificata, chì include un attrezziunale per disinstallà applicazioni in u so arsenale. Xbox ùn face micca eccezione. Per rimuirli completamente da u vostru computer personale aduprendu CClaener, basta seguitu sti passi.

  1. Scaricate è installate questu utilità in u vostru PC.
  2. Apertu CCleaner.
  3. In u menu principale, andate in a sezione "Servizio".
  4. Selezzi un item "Uninstall Programs" è truvate "Xbox".
  5. Appughjà nantu à u pulsante "Uninstall".

Metudu 2: Rimessa di App di Windows X

Windows Remover App è probabilmente una di e utilità più putente per rimuovere le applicazioni Windows. Hà cum'è CCleaner, hè facile da aduprà, malgradu l'interfaccia inglese, è permette di sguassà a Xbox in solu trè clic.

Scaricate Windows X App Remover

  1. Installate Windows X App Remover, dopu avè scaricatelu da u situ ufficiale.
  2. Appughjà nantu à u pulsante "Get Apps" per custruisce una lista di applicazioni incastite.
  3. Individuà a lista "Xbox", metti una marcata davanti à ella è cliccate nantu à u pulsante. "Rimuovi".

Metudu 3: 10AppsManager

10AppsManager è una utilità in lingua inglese, ma malgradu ciò, hè più faciule per rimuovere a Xbox cù a so aiutu di prugrammi precedenti, perchè u tuttu di u vostru bisognu di fà hè di fà solu una azzione in l'applicazione.

Scaricate 10AppsManager

  1. Scaricate è scaricate l'utility.
  2. Cliccate nantu à l'immagine "Xbox" è aspettate finu à a fine di u prucessu di disinstallazione.
  3. Hà da ricunnosce chì, dopu rimuovere a Xbox, rimane in a lista di u prugramma 10AppsManager, ma micca in u sistema.

Metru 4: Strumenti incastunati

Da veda notate subitu chì a Xbox, cum'è à altre applicazioni integrate di Windows 10, ùn pò esse eliminata via Pannello di cuntrollu. Questu pò esse fattu sulu cù un strumentu cum'è Powershell. Cusì, per rimuovere a Xbox senza installà software addizionale, seguite sti passi.

  1. Aprite PowerShell cum'è amministratore. U modu più faciule per fà ciò è digià una frase. "PowerShell" in a barra di ricerca è selezziunate l'elemento corrispondente in u menù contestuale (invocatu da un clic destro).
  2. Inserite u comando chì seguite:

    Get-AppxPackage * xbox * | Remove-AppxPackage

Se durante u prucessu di disinstallazione avete un errore di disinstallazione, allora ghjustu riavvià u vostru PC. Xbox scomparerà dopu à riavvi.

Queste maniere semplici ponu in continuazione sbarazzarsi di inutili built-in applicazioni Windows 10, cum'è a Xbox. Allora, se ùn aduprate micca stu pruduttu, ghjustu sbarazzallu.