AIDA32 3.94.2

A necessità di truvà u numeri seriale di a unità flash ùn sorge accussì spessu, ma à volte ci accade. Per esempiu, quandu configurendu un dispositivu USB per un scopu, per contabilità, per migliorà a sicurezza di PC, o solu per assicurassi chì ùn avete micca cambiatu i media à una simile. Quessa hè à causa di u fattu chì ogni unità di flash individuale hà un numeru unicu. Dopu, esamineremo in dettaglio cume risolve u prublema postu in u sughjettu di l'artìculu.

Vedi ancu: Cumu sapere u VID è PID flash drive

Metodi per determinà u numeru seriale

U numeri seriale di u drive USB (InstanceId) hè impurtatu in u so software (firmware). Di conseguenza, se si scrive a drive flash, stu codice cambierà. Pudete imparà cù un software specializatu o usando l'uttrenu di Windows. Dopu, avemu passo passo a considerà l'azzioni quandu applicanu ognuna di sti metodi.

Metudu 1: Prugrammi di Terza Parte

Prima di tutti, cunsiderate a procedura per aduprà un software di terze parti. Si pò spiegà nantu à l'esempiu di l'utilità USBDeview di Nirsoft.

Scaricate USBDeview

  1. Connettu l'unità flash USB à u connettore USB di u PC. Scaricate u ligame di sopra è scappate l'archiu ZIP. Run u file exe situatu in lu. U utilità ùn necessita micca l'installazione in un PC, è cusì a so finestra di travagliu aprirà immediatamente. In a lista di dispositivi visualisata, truvate u nomu di u media desiderata è cliccate nantu à ellu.
  2. A finestra si aprirà cun l'infurmazioni dettagliate nantu à l'unità flash. Truvà u campu "Serial Number". Hè quì u numeru seriale di a unità USB hè situatu.

Metudu 2: Strumenti di Windows incastunati

Come annunziatu sopra, pudete ancu scopre u numeri seriale di u drive USB usando solu l'utili nant'à Windows OS. Questu pò esse fattu cù Editor Editor. In questu casu, ùn hè micca necessariu chì l'unità flash sia stata cunnessa à u computer in u mumentu. Hè cusì abbastanza chì avia mai avutu cunnessu in tale PC. Ulteriori azzioni saranu discuprate in l'esempiu di Windows 7, ma questu algoritmu hè adeguatu per altri sistemi di sta linea.

  1. Dite nantu à a tastiera Win + R è in u campu chì si apre, inserite l'espressione seguente:

    regedit

    Poi cliccate "OK".

  2. In a finestra mostra Editor Editor sezione aperta "HKEY_LOCAL_MACHINE".
  3. Allora andate in i rami "SISTEMA", "CurrentControlSet" è "Enum".
  4. Poi aprite a sezione "USBSTOR".
  5. Un elencu di cartulari comparirà cù u nome di l'unità USB sempre cunnessa à stu PC. Selezziu u cartulare chì risponde à u nomu di u drive flash à chì numru seriale ti vulete sapere.
  6. A subfolder si apre. Hè u so nome senza i dui ultimi caratteri (&0) è accodisce u numaru di serie desideratu.

U numeri seriale di u drive flash, se necessariu, pudete truvà cù l'utili integrati di l'OS o software specializatu. L'utilizazione di soluzioni di terze parti hè più faciule, ma richiede u scaricamentu in un computer. Per usà per questo scopu, u registru ùn impone micca di caricare alcun elementu addizionale, ma sta opzione hè qualcosa di più cumplicatu chè u precedente.