Come riavvi Windows 7 da a "linea di cumannu"

A piattaforma Android hè significativamente diversa da u solitu sistema operativu di Windows, in particulare, da a mancanza di supportu per e schedari EXE. Tuttavia, hè sempre possibile aprire i lugizii eseguibili se hè necessariu. Hè cusì chì discutemu in articulu di oggi.

Aperazione di i file EXE in Android

A maiò parte di e attività in Android sò generalmente risolte installendu una o più applicazioni speciali chì permettenu di aprà questu o quellu estensione. Tuttavia, in u casu di schedari EXE, a situazione hè qualcosa di più cumplicatu - devi uttene emulatori per travaglià cun elli.

Metudu 1: Bochs

À oghji ghjornu, ci sò parechji prughjetti pensati à eseguire Windows in smartphones è tablet cù Android. Tale applicazioni includenu Bochs, chì funziula cume un emulatore libaru, ma à tempu pudente cun un gran numeru di funzioni.

Scaricate Bochs da Google Play Market

Passu 1: Installate Bochs

  1. Aduprate u ligame di sopra è scaricate l'applicazione nantu à u vostru telefonu. Dopu, principiatu u Bochs è, senza cambià nunda di a cosa in i parametri, cliccate "Start" in u cantu più alto di u schermu.
  2. Aspetta finu chì i file sò copiati è chì u BIOS hè apparatu.
  3. À questu travagliu cù l'applicazione, pudete finì tempuramente. Assicuratevi di disattivarla per chì durante i cambiamenti successi ùn ci sò micca prublemi cù i parametri.

Passu 2: Preparà i File

  1. Aduprà qualunque gestore di file praticu, per esempiu, "ES Explorer", e andate in a directory radice di u dispositiu per mezu di u menu principale.
  2. Dopu, aprite u cartulare "sdcard" e tocca nantu à l'icona cù trè punti in l'angulu in dirittu superiore di u schermu. Da a lista furnita, selezziunate "Crea".
  3. Attraversu a finestra chì si vede, specificate u tipu di l'oggetto "Cartella" è inserite ogni nome pratice. Pigliu purtà un nome "HDD"per evità cunfusioni dopu.
  4. Questu cartulare diventerà u repository di tutti i file EXE chì ponu esse aperti nantu à u dispositivo. Per questa ragione, aghjuntu subitu subitu "HDD" i dati necessarii.

Passu 3: Aghjunghje un'Image

  1. Avà bisognu à scaricà l'imagine di Windows in u formatu IMG. Pudete truvà l'assemblaggi di a più alta qualità à u ligame quitu nantu à u forum w3bsit3-dns.com. In stu casu, in u nostru casu, a basa serà tolta a versione di Windows 98.

    Vai à scaricà l'imagine di u sistema per Bochs

  2. U lugghiu scaricatu nantu à u dispositiu deve esse unzipped è trasferitu in u cartulare di l'applicazione principale. Se aduprate un smartphone durante u scaricamentu è u trasferimentu, allora copiate u usando strumenti "ES Explorer".
  3. Aprite u cartulare "sdcard" è andate à a sezione "Android / data".

    Quì avete bisognu di espansu u directory di applicazione "net.sourceforge.bochs" è andate à "file".

  4. Quandu a copia hè cumpleta, rinominate u schedariu "c.img".
  5. In u listessu cartulare, cliccate nantu à "bochsrc.txt" e selezziunu ogni editori di testu da u set.
  6. Trova u significatu "ata1: enabled = 1", fate un rullu di linea è aghjuntu u codice in basso. In stu casu, a cartella "HDD" si pò esse chjamatu altrimenti.

    ata0-master: type = disk, path = c.img
    ata1-master: type = disk, mode = vvfat, path = / sdcard / HDD

    Basta dopu verificà i cambiamenti, cliccate nantu à u bottinu salvà e chjude u editor di testu.

Passu 4: Apertura di u formatu EXE

  1. Aduprendu l'icona di l'applicazione, riaprima Bochs è assicuratevi chì a prima è a terza voce da a tabulazione sò spuntate "Conservazione".
  2. Vai à a pagina "Hardware" è selezziunate i cumpunenti emulati. Da ciò dipende direttamente da a velocità di u sistema è da l'elucidazione di i schedari.

    Tab "Misc" Ci sò parametri addiziunali chì cambianu l'impattu minimu di e prestazioni.

  3. Per lanciare u OS, cliccate "Start" in u bar di cima. Dopu à quessa, a prucedura di avvallazione standard di Windows cumincerà in cunfurmazione cù a versione utilizata.
  4. Per aprite un schedariu, primu avete bisognu di ammaestà a gestione:
    • Icona "A" nant'à u pannellu superiore permette di chjamà una tastiera virtuale;
    • Dopu cliccendu nantu à a zona risponde à un clic in LMB;
    • Pudete cunnullà u travagliu di u PCM premendu duie dita.
  5. Ulteriori azzioni, cume si pò intuire, sò simili à Windows. Cliccate nantu à l'etichetta "U me computer" nant'à u desktop.
  6. Aprite u discu locale "Bochs vvfat (D)". Questa sezione include tuttu in a cartella "HDD" in a memoria di u dispositivo Android.
  7. Selezziunu u lugghju .exe desideratu, lanciatu cun un doppiu clic. Ci vole à avverà chì quandu utilizanu e versione più vechje, ancu di più impegnative di Windows, parechji file generanu un errore. Eccu ciò chì avemu dimostratu in l'esempiu sottu.

    Tuttavia, se u prugramma sustene u sistema, ùn ci sarà più prublemi cù l'apertura. U listessu si pò dì nantu à i ghjochi, ma per u so lanciu hè megliu ad aduprà un altru prugramma.

    Nota: quandu si chjama l'emulatore, u chjappate in i modi tradizionali via u menù "Start", perchè l'immagine di u sistema hè facilmente danneggiata.

Avemu tentatu di descrivini in dettaglio a procedura di emulazione di Windows nantu à Android, cume senza questo, i file eseguibili ùn ponu esse aperti. Eseguendu precisamente l'istruzzioni, ùn ci sarà più prublemi cù l'usu di u software. U solu inconveniente significativu di l'applicazione hè riduttu à u supportu di micca tutte e versioni di Android.

Metudu 2: ExaGear - Windows Emulator

A differenza di Bochs, ExaGear Windows Emulator ùn distribuisce micca una versione completa di u sistema operativu Windows. Per questo, una immagine ùn hè micca necessaria per utilizà, ma ci sò una serie di prublemi cù l'installazione. Ma ancu accussì, u lugiziale funziona assai più prestu di ogni omoggiu esistente.

Nota: L'applicazione ùn hè micca nantu à u Google Play Market, è cusì u forum w3bsit3-dns.com hè l'unica fonte fidata.

Andate à ExaGear Emulator di Windows in w3bsit3-dns.com

Passu 1: Installate l'applicazione

  1. Cliccate nantu à u ligame fornitu quì è scaricate ExaGear. Per piacè, avà a nota chì tutti i file duveranu esse estratti da l'archiu, perciò, installate l'archiviu in anticipu.

    Leggi ancu: Archivers per Android

  2. Tocca nantu à u schedariu cù u furmatu di APK è fate l'installazione per analogia cù qualsiasi altra applicazione.
  3. Dopu, fate un ExaGear è aspettate u messaghju d'errore di a licenza.
  4. Ritornu à u cartulare cù i dati unzipped, selezziunu e copia a directory "com.eltechs.ed".
  5. Cambia directory "sdcard"cartella aperta "Android / obb" è appiccate i file copiati, cunfirmendu u cummentu è rimpiazzà.

Passu 2: Attiva ExaGear

  1. Aduprà u ligame quitu è ​​scaricate l'applicazione LuckyPatcher. Deve ancu esse installatu è gestitu.

    Scaricate LuckyPatcher da u situ ufficiale.

  2. Dopu à a fine di l'installazione è chì dà diritti di root, aspettate chì a scansione sia finita. Da a lista chì vene, seleziona ExaGear Windows Emulator è cliccate "Menu di patch".
  3. Per finalizà a registrazione, tocca nantu à a linea "Crea una licenza".
  4. In alternativa, se ùn ci sò diritti di RADU di u dispositiu, pudete tenta di a versione modificata da u tema di l'applicazione in w3bsit3-dns.com. Tuttavia, a prestazione in stu casu hè in dubbitu.

Passu 3: Funziona cù i File

  1. Avendu trattatu cù a preparazione, andate in u cartulare "sdcard" è aprite u cartulare "Download". Hè in stu cartulare chì tutti i .exe sò posti.
  2. Fate una ExaGear, allarga u menu principale è selezziunate "Installazione di l'Applicazione".
  3. In a pagina, selezziunu una di e opzioni o cliccate "Altru app".

    Specifichi u schedariu .exe di interesse per inizià l'emulazione, è a attività hè considerata risoluta.

U grande vantaghju di l'applicazione hè micca solu a capacità di aprite i prugrammi chì utilizanu file EXE, ma dinò u lance di alcuni ghjochi. Tuttavia, in i dispositivi più moderni, l'errori pò verificà à a partenza.

Metru 3: DosBox

L'ultima applicazione DosBox in st'articulu hè u più faciule da aduprà, ma hà una numerosa limitazione in termini di prugrammi supportati. Cun duie, pudete avè esecoratu i file EXE sottu DOS, ma ùn pudete micca installà. Hè cusì, u prugramma o ghjocu deve esse spacchiatu.

Scaricate DosBox Free da Google Play Store
Dax DosBox Turbo in Google Play Store
Dax DosBox Turbo in w3bsit3-dns.com

  1. Avemu citatu varie fonti per scaricà l'applicazione, postu chì ci sò parechje versioni di DosBox. L'instrumentazione utrà a versione Turbo da w3bsit3-dns.com.
  2. Scaricate è installate l'applicazione nantu à u vostru dispositivo Android. À a fine di l'installazione ùn hè necessariu di aprirle.
  3. Change in u directory root "sdcard / Download", creete una cartella cù un nome arbitrariu è mettite in questu i file EXE aperti.
  4. Ricordate u via per a cartella cun i file eseguibile è aprite l'applicazione DosBox.
  5. Dopu "C:" entrate u cumannucd folder_namedove "nome_locale" bisognu esse rimpiazzatu per un valore adeguatu.
  6. Specifichi ancu u nomu di u file EXE da aprisiu senza pruibenza.
  7. Sè u prugramma o ghjocu hè in e condizioni di travagliu, cumincerà.

U vantaghju, in questo casu, hè di scappare praticamente ogni applicazione sottu DOS cù un cuntrollu più o menu accettabile. In più, a maiò parte di ghjochi ghjunghjite senza intuizione senza appesi.

Avemu cunsideratu trè opzioni differenti, ciascuna di e quali hè adatta in certi casi è vi aiuterà cun gestisce i schedari EXE in telefonu. A cuntrastu à u lìattamentu di e moderne applicazioni nantu à Android, i emulatori travaglianu di modu cusì impurtante nantu à e vecchie versioni di a piattaforma.