Non sempre i utilizatori anu prublemi per l'inglessione in u clientu Origin. Spessu, si cumanda cumunu, ma quandu pruvate à mette in opera u so servizii diretti, si presentanu prublemi. Per esempiu, pudete scuntà un "Errore Scunnisciutu" sottu à u numeru di codice 196632: 0. Hè vale più per capisce ciò chì pò esse fattu cun lu.
Errore scunnisciutu
Errore 196632: 0 spissu accade cumu chì cerca di scaricà o di aghjurnà ghjochi cù u clientu Origin. Hè difficiule di dì à ch'è esattamente esse cunnessu, postu chì ancu u sistema in sè percepisce cum'è "Sconosciutu". Di solitu, i tentativi di riavvià u client è u computer ùn danu micca un risultatu.
In stu casu, ci sò una serie di azzioni da esse prese per risolve u prublema.
Metudu 1: Metudu di base
Fortunatamente, stu prublema hè stata da a sà a cunnisciuta da i sviluppatori di l'applicazione, è anu presu certi misure. Avete bisognu di abilità u download sicuru in u client Origine, chì riduce a probabilità di un prublema.
- Prima ci vole à andà à l'impostazioni di u prugramma: in cima sceglite l'elemento "Origine", allora, in l'elemento di menu di menu di cunsultà "Impostazioni di l'applicazione".
- Dopu avete bisognu di andà à a sezione "Diagnostica". Qui ci vole à abilità u parametru "Scaricate in modalità sicura". Dopu avè cambiata, e impostazioni sò salvate automaticamente.
- Ora vale pè pruvà di scaricà o aghjurnà u ghjocu desideratu. Se u prublema si hè fattu ghjustu durante l'aggiornamentu, hà bisognu ancu di reinstallà cumplettamente u ghjocu.
Lezione: Cumu rimuovere u ghjocu in l'Origine
Hè impurtante notà chì stu parametru riduce significativamente a velocità di download in u client. Scaricà alcuni ghjochi in sta manera diventerà un compitu impossibile. Cusì a scelta migliore hè di scinnà i prudutti, di scaricà è di stallà a stessa causa gravi prublemi. Hè vale a prova pruvendu à spente u mode dopu qualchì tempu dopu a riescita esecutiva di una azzione in precedenza inaccessibile - forse u prublema ùn hà più fastidiu.
Metudu 2: Ristabilisce Net
Se un download sicuro ùn migliora micca a situazione, allora hà da valere a pruvista una reinstallazione pulita di u prugramma. Hè pussibule chì qualchì componentu difettosu blocchi a sequenza di esecuzione di caricatu di cuntenutu.
Prima ci vole à sguassà u clientela in un modu pratettu.
Allora vale a pena eliminà tutti i file è cartulari relativi à Origine, à i indirizzi seguenti:
C: Utenti [Username] AppData
C: Utenti [Username] AppData
C: Origine di u Donu
C: Figurine di u situ
C: Fichjetti di prugramma (x86)
Esempii sò dati per u client Originu installatu à l'indirizzu di difettu.
Dopu, avete bisognu di ripartite u computer. Avà da bisognu di disattivà tutti i prugrammi antivirus, scaricà u schedariu installazione attuale da u situ ufficiale di Origine, è poi installa. U prugrammu di installatore hè cundottu di più in nome di l'amministratore cù u bottinu destro di u mouse.
Vede ancu: Cumu disattivà a prutezzione di l'antivirus allora
Stu metudu hè universale per risolve un largu assai di prublemi cù u clientu Origin. In questu casu, aiuta spessu ancu.
Metudu 3: Ripartisce l'adattatore
Se una riparazione pulita ùn aiuta micca, allora ghjustu à provà a cancellazione di a cache DNS è ripartisce a scheda di rete. In u prucessu di l'usu durabile di l'Internet, u sistema tende à esse ostruitu cù detriti da a rete, chì u computer mette in cache per facilità l'altru connessione. Stu sborranu spessu causa assai tanti errori chì si verificanu quandu usanu Internet.
- Pulizia è riavvule sò fatti "Linea di cumannu" cù l'accunsentu di i cumandi adatti. Per aprì, avete bisognu di chjamà u protocolu Run combinazione di tasti "Win" + "R". In a finestra chì si apre, inserite u comando
cmd
. - Si apre "Linea di cumandamentu". Eccu quì, inserite i seguenti cumandi in a successione in cui sò dati. Hè impurtante osservà l'ortografia è u registru. Dopu à ogni cumandamentu bisognu pressà "Enter" in a tastiera.
ipconfig / flushdns
ipconfig / registerdns
ipconfig / release
ipconfig / renew
netsh winsock reset
netsh winsock reset catalogu
L'interfaccia netsh restaura tutti
netsh firewall reset - Dopu à quessa, ripartite u computer.
Ora pudete pruvà se hà aiutatu à u prublema. Spessu, a causa di un crash di un client hè veramente duvutu esse prublemi di cache sovraccaricata, è di quì u prublema hè risoltu cù a pulizia è à riavvià.
Metudu 4: Veritu di Sicurezza
In più, e prestazione di e funzioni di clientelte ponu esse ostacolate da vari malware. Duvete fatti una scansione piena di computer per virusi cù prugrami adatti.
Lezione: Cumu scansione di un computer per virus
In più, ùn sarà micca superfluale controllà u sistema di sicurezza informatica stessa. Assicuratevi chì Origine hè inclusa in a lista di eccezioni di l'antivirus attuale è di u firewall. Alcuni di i prugrammi più suspettosi in modu misuratu ponu capisce Origine cume malware è interferiscenu cù u so travagliu, bloccendu i componenti individuali.
Vede ancu: L'aggiunta di prugrammi è di file à eccezioni di antivirus
Metudu 5: Riavule di Net
Sì nunda ùn aiuta, allora deve suppurtà chì u computer hè in cunflittu cù altri prucessi è Origine hè solu bloccatu da un'altra attività. Per verificà stu fattu, si consiglia di effettuà un riavevu pulitu di u sistema. Ciò significa chì u computer hè attivatu cù un set minimu di processi chì garantiscenu nominativamente l'operabilità di u sistema operativo è funzioni di base.
- Prima ci vole à fà una ricerca nantu à i componenti di u sistema. Questu hè fattu cliccendu nantu à l'icona di lente vicina à u pulsante "Start".
- Un menu si apre cù una barra di ricerca in cui hè necessariu inserisce una query.
msconfig
. A ricerca offre un programma chjamatu "Configurazione di u sistema", ci vole à abilità. - A finestra s'hè aperta quandu i vari parametri di sistema sò situati. Avete bisognu di andà à a tab "Servizi". U parametru deve esse annunziatu quì. "Ùn mostri micca i processi di Microsoft"poi premete "Disable all". Queste azzioni saranu disabilitate tutti i prucessi di sistema inutili, eccettu i principali chì necessarie per u sistema operativo à funziunà.
- Dopu avete da andà à a tab "Startup" e currì da quì Task Manager. Per fà quessa, ci hè una chiave speciale. Pudete ancu chiamallu sé sé separatu cun a combinazione di tasti "Ctrl" + "Shift" + "Esc". In u primu casu, a finestra si propone immediatamente nantu à a tab "Startup", in u secondu - ci vole à andà mancu quì.
- In sta sezione, avete bisognu spente assolutamente tutti i componenti chì sò quì. Questu hà impedisce à parechji prugrammi di principià cù l'iniziu di u sistema.
- Rimanendu fermà u Dispatcher è applicà e cambiamenti in u configuratore. Dopu à quessa, pudete riavvi u computer.
Sarà lanciatu cù una funzionalità minima. Ora v'interessa provà à riavvia l'origine è aggiornà o scarica u ghjocu. Se u casu era veramente in un prucessu cunflittu, allora questu deve aiutà.
Pudete restituvi cambiamenti induve si eseganu tutte e misure descritte in l'ordine inversu. Dopu, avete bisognu di ripartite u computer è prufessione di i ghjochi.
Conclusione
In più di queste misure, pudete ancu provà à ottimizzà u computer in a pulizia da i resti. Certi utenti anu riferitu chì hà aiutatu à fronteghjà cun a sfortuna. In altri casi, ghjustu à cuntattà u suppurtimentu tecnicu di EA, ma prubabilmente avè sempre offrenu opzioni chì sò descritte sopra. Hè speratu chì l'errore perde u status di "sconosciutu", è i sviluppatori li risolvenu prima o dopu.