Avemu dumandatu in parechje volte u fattu chì assolutamente tutti i dispositivi chì sò cunnessi à un computer in un modu o un altru bisognu di driver per un travagliu stabile. Stranamente, ma i monitoru sò dinò cunnessi à tali attrezzature. Certi anu avè una domanda logica: perchè installa un software per monitoru chì travaglia ancu? Hè vera, ma in parte. Sapemu ogni cosa in ordine da l'esempiu di monitoru Acer. Hè per elli chì cercamu un software in a lezzione di oggi.
Cume l'installazione di i piloti per i monitoru Acer è perchè per fà u
Prima di tutti, bisognu capisce chì u software permette à i monitoru aduprà risoluzioni è frequenze non standard. Cume, i driver sò installati principalmente per dispositivi widescreen. In più, u software aiuta a mostra di i profili di culore adatti è chì dà accesso à l'impostazioni supplementari, s'ellu ci hè (spegne automatica, imposta sensori di muvimentu, etc.). Qui di sì vi offremu alcuni modi semplici per aiutà a truvà, scaricà è installà u software di monitoru Acer.
Metudu 1: situ web di u fabbricante
Tradizionalmente, a prima cosa chì dumandemu d'aiutu hè a risorsa ufficiali di u fabbricante di l'attrezzatura. Per questu metudu, hè bisognu di fà i seguenti passi.
- Prima ci vole à sapè u mudellu di u monitor per chì daveremo a ricerca è installà un software. Se avete dighjà queste informazioni, pudete saltà i primi punti. Di solitu, u nomu di u mudellu è u numaru di serie sò indicati nantu à a scatula è u pannellu induve di u dispositivo.
- Sì ùn pudete micca truvà e informazioni in questu modu, pudete cliccà nantu à i pulsanti "Win" è "R" nant'à a tastiera simultaneamente, è in a finestra chì si apre, inserite u codice chì seguita.
- Vai à la sezione "Schermu" è in questa pagina truvate a linea chì indica u mudellu di u monitor.
- Inoltre, pudete aduprà prugrammi speciali cum'è AIDA64 o Everest per questi scopi. L'informazioni nantu à cumu si uttenu aduprà tali prugrammi hè spiegata in dettu in i nostri lezioni particulari.
- Dopu avè trovu u numaru di serie o u mudellu di u monitor, andate à a pagina di download di software per i dispositivi di marca Acer.
- In sta pagina avemu bisognu di inserisce u numaru di mudellu o u so numeri seriale in u campu di ricerca. Dopu à ciò, premete u pulsante "Truvate"chì hè situatu à a destra.
- Pudete ancu fà indipendente una ricerca software, specificendu a categoria, serie è mudellu in i campi adatti.
- Per evità cunfusu in categurie è serie, si consiglia di aduprà a linea di ricerca.
- In ogni casu, dopu à una ricerca riesce, vi sarete à a pagina di scaricamentu di software per un mudellu specificu di dispositivi. In a stessa pagina, vedite e sezioni necessarie. Prima di tuttu, selezziunate u sistema operativu installatu in u menù menu a tendi.
- Ora aprite u ramo cù u nomu "Driver" è vede u software necessariu quì. A versione di u lugiziale, a data di u so liberazione è a dimensione di i schedari sò ancu indicate. Per carregà i file, cliccate à solu u bottinu. Scaricate.
- L'archive cominceranu à scaricà cù u software necessariu. À a fine di u scaricatu bisogna estrà tuttu u so cuntenutu in una cartella. Aperendu sta cartulina, videte chì ùn ci hè micca un file esecutivu cù l'estensione "* .Exe". Sti driver sò installati diversamente.
- Aprite "Manager di dispositivi". Per fà quessa, ghjustu pressà i pulsanti simultaneamente. "Win + R" nant'à a tastiera, è in a finestra apparsa entremu u comando
devmgmt.msc
. Dopu à quessa, pressu "Enter" sia un bottinu "OK" in a stessa finestra. - In "Manager di dispositivi" circà una sezione "Monitor" è aprite. Sarà solu un elementu. Questu hè u vostru dispositivo.
- Fate un clic destro su questa linea e seleziona la prima linea nel menu contestuale, che si chiama "Aggiorna i Driver".
- Cusì vedi una finestra cù una scelta di u tipu di ricerca software nantu à u computer. In sta situazione, sò interessati à l'opzione "Installazione manuale". Fate un clic nantu à a linea cù u nome pertinente.
- U passu chì seguitu hè di specificà a posizione di i file richiesti. Registra un caminu per elli manualmente in una sola linea, o appughjate nantu à u pulsante "Revisione" e specificà a cartella cun informazioni furzate da l'archiu in u cartulare di Windows. Quandu u percorso hè specificatu, cliccate nantu à u bottinu "Prossimu".
- Cusì, u sistema hà da principià a ricerca di software in a situazione specifica. Se avete scaricatu u software necessariu, i driver sò installati automaticamente è u dispositivu sarà ricunnisciutu in "Manager di dispositivi".
- A scarica è l'installazione di u lugiziale sì sarà cumpletata.
dxdiag
Lezione: Usendu u prugramma AIDA64
Lezione: Cumu uttene l'Everest
Per piacè avà a notà chì sottu u campu di ricerca ci hè un link intitulatu "Scaricate noi a utilità per determinà u numeru seriale (per solu per Windows)". Determinerà solu u mudellu è u numeri seriale di a scheda madre, non u monitoru.
Metudu 2: Utilità per aggiornamenti automatici di software
Circa utilità di stu tipu, avemu menzionatu ripetutamente. Avemu dedicatu una lezione maggiore separata à a rivisione di i prugrammi migliori e più popolari, chì vi propunemu di familiarizzà cù.
Lezione: I migliori programmi per l'installazione di i driver
Chì prugramma da sceglie tena à voi. Ma cunsiglii à aduprà quelli chì sò sempre aggiornati è rifornite a so basa di dati di dispositivi supportati è di software. U rapprisentante più impurtante di tali utilità hè DriverPack Solution. Hè estremamente faciule da usà, cusì ancu un utilizatore di PC novizio ponu gestisce. Ma s'ellu hà bisognu di aduprà u prugramma, a nostra lezione vi aiuterà.
Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack
Per piacè, avverate chì i monitor appartenenu à quelli dispositivi chì ùn sò micca sempre definiti da tali utilità. Questu accade perchè raramente scontri dispositivi per i quali un software hè installatu cù u solitu "Installazione guidata". A maiò parte di i piloti sò installati manualmente. Ci hè una possibilità chì stu metodo ùn vi aiuta.
Metudu 3: Servizio di ricerca di software in linea
Per aduprà stu metudu, avete bisognu di determinà prima u valore di u vostru ID di attrezzatura. A prucedura hè quì seguitu.
- Eficiemu i punti 12 è 13 da u primu metudu. Cusì avemu un apertura "Manager di dispositivi" e tab "Monitor".
- Fate un clic nantu à l'apparecchiatura cù u cliccenu destro di u mouse è selezziunate l'elemento in u menu aperto "Pruprietà". In generale, questu articulu hè l'ultimu in a lista.
- In a finestra chì si vede, andate in tab "Informazione"chì hè in cima. Dopu, in u menù di sìnula in questa scheda, selezziunate a prupietà "ID di l'attrezzatura". Cusì, in a zona sottu voi vedete u valore di l'identificatore per l'apparecchiatura. Copiate stu valore.
- Ora, cunnuscendu stessa ID, avete bisognu di cuntattà unu di i servizii in ligna chì sò specializzati in a ricerca di software da ID. A lista di tali risorse è l'istruzzioni passo-passo per a ricerca di un software nantu à esse sò spieghjate in a nostra lezione particulare.
Lezione: Truvà i piloti da ID hardware
Quì sò l'essenza è tutti i metudi di basa chì aiutanu à sforzà u più di u vostru monitor. Pudete godere di i culori ricchi è a gran risoluzione in i vostri ghjochi, prugrami preferiti è video. Se avete tutte e dumande per chì ùn avete micca truvatu e risposte - sentitevi liberu di scrive in i commenti. Tentiremu di aiutà.