Installà Linux da un drive flash

Quasi qualunque editor di video sarà adupratu per aduprà video. Sò ancu megliu s'è ùn avete micca duvutu à passà u vostru tempu à scaricà è installà un tale prugramma.

Windows Movie Maker hè un prugrammu pre-installatu di currezioni video. U prugramma face parte di e versioni di u sistema operativu Windows XP è Vista. Stu editor di video ti permette di taglià facilmente video in un computer.

In e versioni di Windows 7 o supérieur, Movie Maker hè statu rimpiazzatu da Windows Live Movie Maker. U prugramma hè assai simile à Movie Maker. Dunque, avendu capitu una versione di u prugramma, pudete facilmente travaglià in un'altra.

Scaricate l'ultima versione di Windows Movie Maker

Cumu tagliate i video in Windows Movie Maker

Lanciate Windows Movie Maker. À u fondu di u prugramma pudete vede a linea di tempu.

Trasferisce u lugghjiu video chì volete ritirà in questu area di prugramma. A video deve esse visualizzata in a timeline è in a collezione di media.

Ora vi tucate à definisce u slider di editazione (una barra blu in a timeline) à u locu induve volete ritirà a video. Dicemu chì avete bisognu di tagliare a video in a mità è rimproverà a prima parte. Poi stabilisci u cursore in a mità di u clip video.

Dopu cliccate nantu à u bottu "Spartite video in duie parti" situatu à a parte destra di u prugramma.

U video va esse spartitu in dui frammenti longu la linea di u cursore di editazione.

Dopu, avete bisognu di clicà à dirittu nantu à u fragmentu inutile (in u nostru esempiu, stu fragmentu hè a sinistra) è da u menù di menu pop-up selezziunate l'elemento "Taglia".

Solu l'estrattu di u video chì avete bisognu deve rimanà nantu à a timeline.

Tuttu u vostru aghju di fà hè di salvà u video resultante. Per fà quessa, cliccate "Salva in computer".

In a finestra chì compare, selezziunate u nome di u schedariu salvatu è salvate a situazione. Cliccate "Avanti".

Selezziunate a qualità video desiderata. Pudete lassà u valore predefinitu "Riproduzione di a più bona qualità nantu à u computer".

Dopu cliccatu nantu à u pulsante "Avanti", u video sarà salvatu.

Quandu u prucessu hè finitu, cliccate Finisce. Puderete un video ritagliatu.

L'intera procedura di ritruvamentu video in Windows Movie Maker ùn hà da piglià più di 5 minuti, ancu sì quessa hè a vostra prima esperienza di edizione video.