Quest'istruzione deve aiutà s'ellu si vedis unu di i messaggi d'errore seguenti quandu installassi un prugramma in Windows 7, Windows 10 o 8.1:
- Windows 7 Installer Service non disponibile
- Impossibile accedere à u serviziu di Windows Installer. Ùn si pò accadere quì se Windows Installer hè installatu in maniera errata.
- Impossibile accedere à u serviziu di Windows Installer.
- Ùn avete micca installatu Windows Installer
Per analizzà tutti i passi chì aiutanu à risolve quest'errore in Windows. Vede ancu: ciò chì i servizii ponu esse disattivu per ottimizzà e prestazioni.
1. Verificate chì u serviziu di Windows Installer sia in esecuzione è sì avessu
Aprite a lista di servizii di Windows 7, 8.1 o Windows 10. Per fà quì, premete i tasti Win + R è in a finestra Run è chì vene, inserisci u comando servizii.msc
Truvate u serviziu di Windows Installer in a lista, dopu cliccate nantu à ellu. Per impostazione predefinita, le opzioni di avvicinamentu di u serviziu devenu esse simule à i screenshots sottu.
Ci vole à avvisà chì in Windows 7 si pò cambià u tipu di avvicinamentu per Windows Installer - imposta “Automatica”, è in Windows 10 è 8.1 questu cambiamentu hè bloccatu (a soluzione hè più ulteriore). Dunque, se avete Windows 7, pruvate à abilità l'iniziale automatica di u serviziu di installatore, ripartite u computer è pruvate à stallà u prugramma.
Hè impurtante: sì ùn avete micca u serviziu di Windows Installer o u serviziu di Windows Installer in services.msc, o s'ellu ci hè una, ma ùn pudete micca cambià u tipu di startup di stu serviziu in Windows 10 è 8.1, a soluzione per sti dui casi hè spiegata in l'istruzione. Windows Installer. Un duplu di metudi supplementari per correggere l'errore in considerazione sò ancu spiegati quì.
2. A correzione manuale di l'errore
Un altru modu per riparà l'errore chì u serviziu di Windows Installer ùn hè micca dispunibile hè di registrà nuvamente u serviziu di Windows Installer in u sistema.
Per fà quessa, lanciate u prugramma di comando cum'è amministratore (in Windows 8, cliccate Win + X è selezziunate l'elemento corrispondente, in Windows 7, trova a riga di i cumpi in i prugrammi standard, cliccate nantu à st'omu cù u dirittu di u mouse, selezziunate Run in Administrator).
Se avete una versione 32-bit di Windows, inserite i cumanduli chì seguitanu per:
msiexec / unregister msiexec / register
Questu registra di novu u serviziu di l'installatore in u sistema, dopu avè eseghitu i cumandamenti, riavuta u computer.
Se avete una versione 64-bit di Windows, esegui i seguenti cumandi in ordine:
msiexec.exe / unregister% windir% system32 msiexec.exe / regserver% windir% sysowow64 msiexec.exe / unregister% windir% sysowow64 msiexec.exe / regserver
È ancu ripetutu u computer. L'errore deve sparisce. Se u prublema persiste, prova à avvicinatu manualmente u serviziu: aprite un prompt di cumandamenti da amministratore, e inserisci u comandonet start MSIServer e premete Invescia.
3. Ripristinate i Parametri di u Serviziu di Windows Installer in u Registru
A regula, u secondu metudu hè basta per correggere l'errore di Windows Installer in questu. Tuttavia, se u prublema ùn hè statu risoltu, vi prupone di familiarizzià cù u metodo per ripresentà e impostazioni di u serviziu in u registru descrittu in u situ di Microsoft: //support.microsoft.com/kb/2642495/ru
Per piacè avete a notà chì u metudu cù u registru ùn sia micca adeguatu per Windows 8 (ùn pudu micca dà informazione esatta nantu à sta questione, ùn possu micca.
Buona fortuna!