Sostituzione di u caratteru Microsoft Excel


Durante l'ultima dicennia, i codici QR, una versione quadrata di un codice à barre canusita da parechji, sò diventate un mezu molto popolari per trasmette veloce l'infurmazioni. Per i dispositivi Android, sò state rilasciate applicazioni per scansione di codici grafichi (sia QR sia classici), avè parechji servizii chì utilizanu stu metudu di trasmissione di informazioni.

Scanner di Barcode (Team ZXing)

Facile à operà è cunfortevule aduprà scanner di codici a barre è QR-codes. A fotocamera principale di u dispositiu hè aduprata cum'è strumentu di scansione.

Funziona subitu, ricunnusce basicamente currettamente - s'ellu ùn ci hè nisunu prublemi cù QR, allora i codici a barre ordinarie ùn sò micca sempre ricunnisciuti. U risultatu hè messu in forma sottu forma di brevi informazioni, secondu chì opzioni sò dispunibuli (per esempio, una chiamata o una scrittura di una lettera hè dispunibule per un numeru di telefonu o per e-mail, rispettivamente). Di e funzioni addiziunali, si note a presenza di a rivista - pudete sempre accede à l'infurmazioni scansate. Ci sò dinò opzioni per trasferisce i dati ricevuti à un'altra applicazione è a scelta di u tippu hè ancu dispunibule: immagine, testu o hyperlink. U solu inconveniente hè probabilmente u travagliu instabile.

Scaricare Barcode Scanner (ZXing Team)

Scanner di QR and Barcode (Gamma Play)

À sente i sviluppatori, una di e applicazioni più veloce in a so classe. In verità, a ricunniscenza di u coddu accade subitu - letteralmente un secondu è l'infurmazione codificata si trova annantu à u schermu di un smartphone.

Sicondu u tippu di dati, i servizii seguenti ponu esse dispunibuli dopu a scansione: a ricerca di un pruduttu, di chiamà un numeru di telefonu o di aghjunghje contatti, inviendu un e-mail, copia u testu in i clipboard è molto più. E ricunniscenze eseguite sò salvate in storia, da duve, trà altre cose, pudete ancu spartite l'infurmazioni mandendu in un'altra applicazione. Di e funzioni, si notemu u rapidu on / off flash per a fotocamera, l'abilità di focalizà manualmente è scansioni codici invertiti. Tra i difetti - a presenza di publicità.

Scaricate QR è Scanner di Barcode (Gamma Play)

Scanner di Barcode (Barcode Scanner)

Scanner veloce è funzionale cù alcune caratteristiche interessanti. L'interfaccia hè minimalistica; da l'impostazioni ci hè solu a capacità di cambià u culore di u background. U scansione hè veloce, ma i codici ùn sò micca sempre ricunnisciuti correttamente. In più di l'infurmazioni direttamente codificate, l'applicazione mostra i metadati principali.

Quandu ci sò i cumandati sopra, i sviluppatori anu annantu in u so produttu l'accessu à u servore di nube di conservazione (di propiu, cusì vi puderete creà un account). A seconda cosa chì vale a so attenzione hè di scansione di codici da imagini in a memoria di u dispositiu. Naturalmente, ci hè un logu di ricunniscenza è azzioni contestuale cù l'infurmazioni ricevute. Inconvenienti: alcune di e opzioni sò dispunibule solu in a versione pagata, ci hè publicità in a versione free.

Scaricare Barcode Scanner (Barcode Scanner)

Scanner di codici bar QR

Un scanner graficu funzionale di sviluppatori Cini Diffonde in a alta velocità è a ricchezza di e opzioni dispunibili.

Per esempiu, in una applicazione, pudete specificà chì tippi di codici da ricunnoscà. Pudete ancu personalizà u comportamentu di a fotocamera di u dispositiu (necessariu per migliurà a qualità di scansione). Una caratteristica notevole hè u ricunniscenza batch, chì hè u funziunamentu constante di u scanner senza visualizzare risultati intermedii. Benintesa, ci hè una storia di scansione chì pò esse ordinata per data o tippu. Ci hè ancu a opzione di fondu i duplicati. Cons di l'applicazione - a publicità è u travagliu ùn sempre stabile.

Scaricare QR Scanner di Barcode

Scanner di Barcode & QR (TeaCapps)

Una di e applicazioni più ricche di funzioni per scansione di codici grafichi. A prima cosa chì cogli u vostru ochju hè un design bellu aspettu è un'interfaccia user-friendly.

E capacità di u scanner in sè sò tipichi - ricunnosce tutti i formati di codici popolari, visualizendu sia l'infurmazioni decodificate sia l'azzioni contestuali per ognuna di i tipi di dati. In più, ci hè integrazione cù certi servizii (per esempiu, Tariffa è Beni per i prudutti chì anu codificati i codici a barre). È ancu pussibule di creà codici QR per tutti i tipi di infurmazioni (contatti, SSID è password per accede à Wi-Fi, etc.). Ci sò ancu impostazioni - per esempiu, cambià di a cammera davanti è posteriore, cambendu a dimensione di a zona di u visore (zoom presente), abilitazione o disabilitazione di u flash. In a versione libera ci hè una publicità.

Scaricare QR Scanner è Barcode (TeaCapps)

Lettore di QR code

Un scanner simile da a categoria di "niente di più". U design minimalisimu è un set di funzioni piacidanu à amanti di applicazioni pratiche.

L'accessibilità disponibile ùn hè micca ricca: ricunniscenza di tippu di dati, azioni cume a ricerca in Internet o a riproduzione di un video da YouTube, scansione di a storia (cù l'abilità di ordinà i risultati). Di e funzioni addiziunali, ponemu in evidenza a possibilità di accende u lampu è cunfirmà u paese di ricunniscenza (per codici a barre). Tuttavia, i algoritmi di l'applicazione sò abbastanza avanzati: u QR Code Reader hà mostratu u megliu mezu di u riconoscimentu di successi è riescitu pè tutti i scanners citati quì. Un solu un minus - publicità.

Scaricare QR Code Reader

QR Scanner: scanner free

L'applicazione per u travagliu sicuru cù i codici QR, creati da u legendaru Kaspersky Lab. L'insieme di funzioni hè minimu - u cunniscenza abituale di dati criptati cù a definizione di u tipu di cuntenutu.

L'aspettu principale di i sviluppatori hè attente per a sicurezza: se si trova un ligame codificatu, allora hè verificatu per a mancanza di minacce à u dispositivo. Se a verifica hè fiasca, l'applicazione vi avverrà. Quantu à u restu, QR Scanner da Kaspersky Lab ùn hè micca rilevante, di e caratteristiche addizionali ci hè solu una storia di ricunniscenza. Ùn ci hè publicità, ma ci hè un prublemu seriu: l'applicazione ùn pò ricunnisciutu i codici a barre normali.

Scaricare QR Scanner: scanner free

L'applicazioni di u scansu di codici a barra descritte sopra sò un gran esempiu di a varietà di possibilità chì pruvanu Android.