Cume sguassà una pagina in i compagni di classe

Una di e domande più frequenti da l'utenti è cume per eliminà a vostra pagina nantu à i cumpagni di classe. Purtroppu, eliminà un prufessu nantu à sta rete sociali ùn hè micca evidenti, è cusì, quandu legite le risposte di l'altri à sta domanda, spessu vedi spessu cumu si scrive u populu chì ùn ci hè nisun prublemu. Fortunatamente, stu metudu hè quì, è prima di voi hè una educazione dettagliata è comprensibile su l'eliminazione di a vostra pagina per sempre. Ci hè ancu un video nantu à questu.

Cancellà u vostru profilo per sempre

Per rifiutà di sottumettere i vostri dati nantu à u situ, devi seguitu sti passi in ordine:

  1. Andate à a vostra pagina in cumpagni di classe
  2. Fà tuccà u voscu.
  3. Cliccate nantu à u ligame "Regole" in u fondu à destra
  4. Scorri cù l'accordu di licenza di i vostri cumpagni di classe finu à a fine.
  5. Cliccate nantu à u link "Servizi di rifiuti"

Cusì una finestra si vede per dumandà perchè vulete cancellà a vostra pagina, è un avvertenza chì dopu à questa azione vi andanu perde di cuntattu cù i vostri amichi. Per quessa, ùn pensu micca chì l'eliminazione di un profilo nantu à una rete sociali daverà in un sensu significativu di cumunicà cun amichi. Sì basta à inserite una password è cliccate "Elimà per sempre." Hè ghjustu, u risultatu desideratu hè truvatu, è a pagina hè cancellata.

Conferma di l'eliminazione di a pagina

Nota: ùn era micca pussibuli di pruvatimentu da mè, ma hè dichjaratu chì, dopu cancellà una pagina da i so compagni di classe, a rimpatriata cù u listinu di telefunu in u quali hè stata registrata prima u profilu ùn hè micca sempre u casu.

Video

Hà cambiatu dinò un breve video nantu à cume si pudete cancellà a vostra pagina se quessa ùn piace micca leghje lunghe istruzioni è manuali. Guarda è mettere i gusti in YouTube.

Cumu cancellà prima

Ùn sò micca cunnoscutu, hè pussibule chì a mo osservazione ùn sia micca ghjustificata, ma hè prubabile chì in tutti i rete sociali cunnisciuti, ancu Odnoklassniki, anu tuccatu à rende a so smarriatura di a so propria pagina cum'è pussibule. Di conseguenza, una persona chì decide di ùn inviarà i so dati in un accessu publicu, inveci di semplicemente eliminà, hè forzatu à cancellà tutte l'informazioni manualmente, a bloccà l'accessu à a so pagina per tutti, trà ellu stessu (V kontakte), ma ùn smarrà micca tutti.

Per esempiu, in precedenza pudessi fà i seguenti:

  • Cliccate "Modifica dati personali"
  • Scorri versu u bottinu "Salva"
  • Anu trovu a linea "Sguate u vostru profilu da u situ" è eliminatu in silenziu a pagina.

Oghje, per fà u listessu in tutte e reti sociali senza eccezzioni, avete da ricercà per un bellu tempu in a vostra pagina, è poi riferisce à e query di ricerca per truvà istruzioni cume questu. Inoltre, hè sicuru chì invece di istruzioni truverete informazioni chì ùn pudete micca cancellà una pagina da i vostri cumpagni di scola, chì ponu esse scritti da quiddi chì anu pruvatu, ma ùn l'anu truvatu nunda.

Da rimarcà chì sì cambiate semplicemente e vostre informazioni persunali in u vostru profilo, allora à a fine, a ricerca da i cumpagni di classu cuntene sempre truvendu utilizendu i vecchi dati cun voi registrati, ciò chì hè sgradgenti. Pulsanti per rimuovere u profilu quì. È a vecchia forma di inserisce u codice per cancellà una pagina in a barra di indirizzu ùn funziona più. Cusì, oghje, l'unicu modu hè descrittu sopra in u manuale di testu è di video.

Un altru modu per sguassà una pagina

Mentre si raccoglie informazioni per st'articulu, aghju avutu un altro bellu modu per sguassà u mo profilo in i so cumpagni di scola, chì ponu esse utule s'ellu ùn ci hè micca aiutatu ancu di più, avete dimenticatu u vostru password, o chì antu accadutu.

Allora, eccu ciò chì avete bisognu di fà: scrivemu una lettera à l'indirizzu [email protected] da u vostru email, per cui hè statu registratu u prufilu. In u testu di a lettera, vi deve dumandà di sguassà u vostru profilu è di specificà u username in i compagni di classe. Dopu à ciò, i salariati Odnoklassniki duveranu di accumpagnà a vostra brama.