E se Mozilla Firefox si blocca

Cù l'aiutu di applicazioni speciali, i utilizatori anu l'opportunità di micca guardà i film in modalità in streaming, ma dinò scaricelu in tablet Android è smartfoni via Wi-Fi o Internet mobile. Google Play Market offre una scelta larga di strumenti gratuiti per l'amatori di film per rilassarsi in strada o dopu à una ghjurnata impegnativa. Ritrova i migliori app per guardà è scaricà filmu nantu à dispositivi Android.

U download gratuitu di cuntenutu illecitu postatu senza u accunsentu di i detentori di diritti d'autore hè una violazione di u dirittu di u dirittu di d'autore è impone responsabilità amministrativa è penale. Per piacè avà a nota chì a politica di Google proibisce scaricà i file video da Youtube.

Google Play Movies

In sta applicazione, pudete cumprà i filmi da guardà nantu à dispositivi mobili o PC è scaricarli. Per ogni film hè data abstractu è recensioni di l'utente cun una valutazione media. Quandu si acquista, pudete sceglie a qualità (SD) o alta (HD) di qualità.

Inoltre, hè pussibuli à affittà un film (u costu medio hè di 69 rubli), ma in questo casu ùn ci hè micca a pussibilità di scaricà per a visione offline.

Scaricate Google Play Movies

ivi - filmu è spettaculi TV

Come e ghjente di Google Play Movies, hè una collezione in linea di film, vignette è spettaculi TV. Tuttavia, hà e so regule. Prima, parechji film ponu esse guardati gratuitamente (ancu cù annunci). Dopu, ci hè un abbonamentu pagatu chì permette di scaricà i file video in a memoria di u dispositivo è disfatta a publicità. Quandu cunnessi un account pagatu, avete un accessu più grande à a raccolta di video.

Circa l'alta qualità di l'applicazione parlà parechje recensioni di utenti positivi. A selezzione di funzioni di film basatu nantu à e preferenze aiuta a truvà rapidamente ciò chì avete bisognu è risparmia tempu. U serviziu in linea di Ivi cun un account spartinu pò esse adupratu non solu in dispositivi mobili, ma dinò in un PC.

Scaricate ivi - filmu è spettaculi TV

AVD video downloader

U serviziu di download video gratuito. L'applicazione permette di scaricà filmu cù riferimentu da u navigatore. Per fà quessa, inserite u titulu in a ricerca (a ricerca predefinita di Google hè impostata) è aprite u situ duve u film hè dispunibule da vede in linea. Cliccendu nantu à l'icona in u angulu in dirittu superiore, u video pò esse visualizatu in ogni lettore sceltu o scaricatu in a memoria di u dispositivo.

E scariche attive sò messe in u pannellu di notifiche di u smartphone. A volte a funzione "Download" ùn funziona micca - in questo casu, avete bisognu di ripartite l'applicazione. In a versione libera ci hè una publicità.

Scaricate AVD Video Downloader

DVGet Download Manager

Permette di scaricà video da link da Internet, è AVD Video Downloader. U link deve esse ricercatu in u navigatore (incastu in l'applicazione) è selezziunatu manualmente, dopu chì una finestra emergente apparisce cun un suggerimentu per scaricà u schedariu. S'ellu ci hè parechji video in a pagina, selezziunu u filmu desideratu, cliccate nantu à ellu è tenite fin'à ch'ella esce a finestra di l'applicazione cù l'opzione "Download". A causa di a divisione di i download in parechji segmenti scaricati simultaneamente, u download hè assai più veloce di, dicenu, in AVD.

In l'impostazioni pudete sceglie di salvà i file à a carta SD. Per u bonu operativu di l'applicazione in u sottu, avete bisognu di aghjunghjale à e eccezioni in l'impostazioni di u modu di risparmiu di energia. L'applicazione hè libera, ci hè publicità.

Scaricate u Download Manager di DVGet

MediaGet

Cliente Torrent per scaricà è spartite file. Prima ci vole à truvà u schedariu torrent in u vostru navigatore è salvà lu in u vostru dispositivo. L'apertura di un schedariu in l'applicazione inizià u prucessu di download.

A capacità di specificà a via per salvà u schedariu hà da aiutà ad aduprà efficacemente u dispositiu di memoria. L'applicazione pò trattà ancu altri file torrent conservati nantu à u dispositivo. Inoltre, pudete aghjunghje u link à l'URL in u torrent per cuminciare à scaricà u schedariu in l'applicazione. Attenti, ci sò parechji siti illegali in Internet chì offrenu di scaricà un film gratuitamente. Aduprà solu risorse web legali.

Scaricate MediaGet

VK video

U serviziu per a visione è u scaricamentu di video da u social network VKontakte. Caratteristiche principali: facilità di visione di video da e pagine di amici è da u feed di notizie, catalogo prontu cù a separazione di filmu per genere, cerca per nome. U tempu di download dipende da a dimensione di u lìbbolu è da a velocità Internet. Hè pussibule di sceglie a qualità - u più altu hè, più a carica più lunga.

U principale difettu hè una grande publicità. Per uttene l'applicazione, devi login in VK è aprite l'accessu à a vostra pagina.

Scaricate Video VK

Per guardà i filmu nantu à u vostru tablet, pudete dà bisognu di installà Adobe Flash Player. Sì ancu pussibule, selezziunate sempre l'opzione per salvà i file à a carta di memoria in modo da ùn sovraccarichi a memoria interna di u telefuninu. Se sapete di altre applicazioni di download di filmu di alta qualità, ùn vi scurdate di spartà a vostra valida esperienza di commentari.