Opzioni di Windows 10 ùn aprenu

Parechji utilizatori di Windows 10 devanu à avè u fattu ch'elli ùn aprenu micca a configurazione di l'urdinatore - nè da u centru di notificazioni, cliccendu nantu à "Tutti i parametri", nè usando a combinazione di tasti Win + I, o in qualchì altro modu.

Microsoft hà digià lanciatu una utilità per risolve automaticamente u prublema cù i parametri chì ùn sò di primura (u prublema era chjamatu Emerging Issue 67758), ancu s'ellu ripurtò in questu strumentu chì travaglia una "soluzione permanente" hè sempre in corso. Sottu: cume corregge sta situazione è impedisce a prusezzione di u prublema in futuro.

Fissà u prublema cù i parametri di Windows 10

Dunque, per corregge a situazione cù i parametri chì ùn sò di primura, basta fà i passi seguenti.

Scaricate l'utilità ufficiali per risolve u prublema da a pagina //aka.ms/diag_settings (purtroppu l'utilità hè stata rimossa da u situ ufficiale, aduprà risoluzione di i problemi di Windows 10, cliccà "Applicazioni da u magazinu di Windows") è esegui.

Dopu u lancia, tuttu avete a fassi hè cliccà "Avanti", leghje u testu, affermendu chì l'utensu di correzione di l'errore verificheghja ora u computer per avè un errore Emerging Issue 67758 è li risolve automaticamente.

Una volta finitu u prugramma, i parametri di Windows 10 devanu apri (pudete dà bisognu à ripartite u vostru computer).

Un passu impurtante dopu l'applicazione di a riparazione hè di andà à a sezione "Aggiornamenti è Sicurezza" di e impostazioni, scaricate l'aggiornamenti dispunibuli è installarli: u fattu hè chì Microsoft publia in maniera specifica l'aggiornu KB3081424, chì impedisce à l'errore descrittu di vene in futuro (ma ùn risolvi per ellu) .

Può ancu esse utile per l'infurmazioni nantu à ciò chì si deve fà, se u menu di Start ùn hè aperto in Windows 10.

Ulteriori soluzioni à u prublema

U metudu descrittu sopra hè basatu, ancu esistenu parechje altre opzioni, se u precedente ùn hà aiutatu, l'errore ùn hè statu micca trovu, e l'impostazioni ùn sò ancu aperte.

  1. Pruvate à ripristinà i file Windows 10 cù u comando Dism / Online / Cleanup-Image / RestoreHealth stà nant'à u prompt di l'ordine cum'è amministratore
  2. Pruvate à creà un novu utente per mezu di a riga di cume è verificate se i parametri funzionanu quandu penetrano sottu.

Speru chì una parte di questu aiuterà è ùn avete micca da rinvattà a versione di u OS precedente o ripristinà Windows 10 cù opzioni speciali di boot (chì, per cunnoscia, pudete lanciare senza l'applicazione di Tutti i Parametri, è nantu à a schermata di blucciu cliccendu nantu à l'immagine di u bottinu Spegni, e poi, mentre tenendu Shift, cliccate nantu à "Restart").