Cumu rimuovere u driver in Windows

Spessu, quandu si ripone eventuali errori in Windows, devi rimuovere completamente ogni driver da u sistema. Per esempiu, avete installatu un driver per una scheda video, ùn l'hè pigliatu micca da un omu, da un qualcunu di u situ - à a fini, hà cuminciatu à comportarsi instabile, avete decisu di cambià lu ...

Prima di sta procedura, hè bramulatu di sguassà cum'è u vechju driver. Quì avemu da parlà nantu à questu in l'artìculu, cunsiderà un duveri di modi cum'è megliu à fà u. À propiu sì, tutte e azzioni in l'articolo sò mostrate in l'esempiu di Windows 7, 8.

1. U modu più faciule hè da u pannellu di cuntrollu!

U megliu hè di aduprà u strumentu chì Windows stessa ci offre. Per fà quessa, andate in u pannellu di cuntrollu di l'OS, è cliccate nantu à la scheda "Rimuova Programmi".

Dopu, vedemu un elencu di e applicazioni installate, à mezu à i quali, per avè, ci seràu i piloti. Per esempiu, aghju recentemente aghjuntatu u driver per una carta sana è, ordinendu per data, mi vede in sta lista - Realtek High. Per rimuoverli - basta à selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "sce / modifica". In realtà, dopu à ciò, una utrazione spiciali sarà lanciata è farà tuttu per voi.

2. Cumu scappare u driver in Windows 7 (8) manualmente?

Questu metudu hè utile chì u vostru driver ùn hè micca dispunibile in la scheda "Rimuova Programmi" (veda sopra).

Prima di tutti, aprite u manager di dispositivi (in u pannellu di cuntrollu, pudete aduprà a casella di ricerca in u basculu in u dirittu superiore, inserisci u "manager" in questu è truvà rapidamente a tabulazione chì avete bisognu).

Allora andate à a sottusezzione chì avete bisognu, per esempiu, "soni, videogiochi è dispositivi video" - selezziunate u dispositivu chì avete bisognu e cliccate nantu à u cù u tascone dirittu di u mouse. In u menu chì si apre - cliccate nantu à l'opzione "cancellà".

Dopu à quessa, un'altra finestra apparirà, vi propongo di spicà "rimuovere u lugiziale di u driver per stu dispositiu" - se si cancella, hè tuttu! Dopu, dopu, u vechju driver hè rimucinatu da u vostru sistema è pudete procedere per stallà u novu.

3. Rimuovere cù l'utilità Driver Sweeper

Driver Sweeper hè una ottima utilità (è più impurtante libaru) per sguassà è pulisce u vostru computer da i piloti inutili. Hè assai faciule d'usu, vi mostreraghju nantu à e fasi specifiche.

1) Dopu u lancia, u prestitu predefinitu sarà l'inglese, aghju raccomandatu di sceglie u russo in a tabulazione Lingua (a sinistra, in a colonna).

2) Allora andate in a sezione "analisi è pulizia" - selezziunate quelle sezioni - chì volete scansà è cliccate nantu à u bottinu di analisi.

3) L'utile trova automaticamente tutti i driver in u sistema chì si puderanu rimuovere (sicondu a vostra scelta in u passu precedente). Dopu clicchera u spaziu avete bisognu è cliccate "pulitu". In realtà, eccu tuttu!

PS

Dopu avè disinstallatu i driver, vi raccomando l'usu di u pacchettu di DriverPack Solution - u pacchettu truvarà e aghjurnerà automaticamente tutti i vostri piloti in u sistema. In generale, ùn avete micca duie à fà nunda - basta cuminciare è aspettà 10-15 minuti! Leggi più nant'à u articulu nantu à a ricerca è l'aggiornamentu di i driver. A propiu cun amparà.

Tutte e procedure di rimozione avè bè!