Determinazione IP di u dispositiu per indirizzu MAC

L'indirizzu IP di u dispositivo di rete cunnessu hè necessariu da l'utente in situazione in cui un certu cummentu hè mandatu à essi, per esempiu, un documentu per stampà in una stampante. In più, ci sò pochi esempi; ùn listemu micca tutti. Qualchì volta l'usu si trova di fronte à una situazione induve l'indirizzu di rete di l'attrezzamentu hè scunnisciutu per ellu, è ci hè solu un indirizzu fisicu, chì hè un indirizzu MAC. Poi truvà a IP hè abbastanza simu cù l'utili standard di u sistema operativu.

Determinate IP dispositivo trà indirizzu MAC

Per fà u travagliu di oghje, noi aduprà solu "Linea di cumannu" Windows è in un casu separatu l'applicazione integrata Notepad. Ùn hè micca bisognu di cunnosce i protocolli, i parametri o i cumandamenti, oghje avemu familiarità cun elli tutti. L'utellu hè impurtatu solu di avè l'indirizzu MAC currettu di u dispositiu connessu per fà una ricerca ulteriore.

L'istruzzioni in st'articulu saranu u più uttene pussibule solu à quiddi chì cercanu l'IP di altri dispositivi, è micca u so computer locale. Determinazione di u MAC di un PC nativo pò esse più faciule. Ti invitamu à leghje un altru artìculu nantu à stu sughjettu sottu.

Vede ancu: Cumu vede l'indirizzu MAC di u computer

Metudu 1: l'inserzione manuale di i comandi

Ci hè una varianta di aduprà u script per effettuà e manipolazioni necessarie, tuttavia, sarà più utile solu in situazione chì una determinazione IP hè effettuata in un gran numaru di volte. Per una ricerca di una volta, basta à registrà in modu indipendente i cumandamenti necessarii in a console.

  1. Apertu l'applicazione Runtenendu a combinazione di tasti Win + R. Enter in u campu di entrata cmdè poi cliccate nantu à u pulsante "OK".
  2. Vede ancu: Cumu scappà a "Linea di Commandu" in Windows

  3. A cuncezione di l'indirizzi IP ghjunghje à traversu a cache, allora deve prima esse pienu. Team responsabile per questuper / L% a in (1,1,254) do @start / b ping 192.168.1.% a -n 2> nul. Nota chì funziona solu quandu e impostazioni di rete sò standard, cioè 192.168.1.1 / 255.255.255.0. Altrimenti, una parte (1,1,254) hè sottumessa di cambiamenti. Invece di 1 è 1 i valori iniziali è finali di a rete IP mudificata sò inseriti, è, invece, 254 - messa a subnet mask. Stampate u cummandamentu, è poi preme a tasca. Enter.
  4. Avete lanciatu un script per ping a tutta a rete. U cumandatu standard hè responsabile per questu. pingchì scansa solu un indirizzu specificatu. U script scrittu lancerà una analisi rapida di tutti gli indirizzi. Quandu scansione hè finita, una linea standard hè visualizzata per ulteriore input.
  5. Ora vene à vede i voci cache cù u cumandatu arp è l'argumentu -a. U protocolu ARP (Protocollo risoluzzione indirizzu) mostra a curricula di indirizzi MAC per IP, mittendu tutti i dispositivi truvati in a console. Nota chì, dopu u riempimentu, alcuni registri sò salvati per più di 15 secondi, cusì subitu dopu riempitu a cache, iniziate a scansione digitenduarp -a.
  6. Tipicamente, i risultati di leghje sò piazzati pochi secondu dopu u mandatu hè in carica. Ora pudete verificare l'indirizzu MAC esistente cù a so rispettiva IP.
  7. Se a lista hè troppu lunga o se vulete truvà cun dispusitivu solu una partita, invece di arp -a dopu riempitu a cache, inserisci u cumandamentuarp -a | trovare "01-01-01-01-01-01"dove 01-01-01-01-01-01 - Indirizzi MAC esistente.
  8. Allora avete solu unu risultatu s'ellu si trova una partita.

Eccu una guida simile per aiutà a determinà l'indirizzu IP di un dispositivo di rete cù u vostru MAC esistente. U metudu consideratu impone à l'utente di inserisce manualmente ogni cummentu, chì ùn hè micca sempre pratticu. Di quessa, quiddi chì anu bisognu di fà una frequenza di sti prucedure, ti cunsigliu di diventà familiarità cù u metodu chì seguita.

Metudu 2: Crea e scena u script

Per simplificà u prucessu di ricerca, si suggerisce di aduprà un script speciale - un set di cumandamenti chì esce automaticamente in a console. Avete unicamente bisognu di creà manualmente stu script, esegui u introduzzi l'indirizzu MAC.

  1. Solu nantu à u desktop, cliccate u cliccate e crea un novu documentu di testu.
  2. Aprite è incusite e linee seguenti:

    @echo off
    sì "% 1" == "" echo senza indirizzu MAC & uscita / b 1
    per / L %% a in (1,1,254) do @start / b ping 192.168.1. %% a -n 2> nul
    ping 127.0.0.1 -n 3> nul
    arp -a | truvate / i "% 1"

  3. Ùn si spieghjarà micca u significatu di tutte e linee, postu chì pudete cunnoscite cun u primu metudu. Nunda di novu hè stata aghjuntu quì, solu u prucessu hè statu ottimizatu è ulteriore input di l'attrezzi fisicu hè statu configuratu. Dopu avè inseritu u scriptu per u menù "File" selezzione articulu Salva cum'è.
  4. Dà u luggeru à un nome arbitrariu, per esempiu Find_mac, è dopu aghjunghje u nome.cmdselezzione di u tipu di lìculu in a scatula sottu "Tutti i File". U risultatu deve esseFind_mac.cmd. Salvà u script in u vostru desktop.
  5. U risultatu salvatu nantu à u desktop:
  6. Run "Linea di cumannu" è trascina u script chì ci hè.
  7. U so indirizzu sarà aghjuntu à a stringa, e cusì significa chì l'oggiu hè statu caricatariu.
  8. Fate spiegà u Spaziu è inserite l'indirizzu MAC in u furmatu illustratu in una schermata sottu, è poi premete a chjave Enter.
  9. Ci vole un pocu di seconde è vedete u risultatu.

Sugrà di familiarizzarti cun altri metodi per ricercà l'indirizzi IP di i vari dispositivi di rete in i nostri materiali scelti à i ligami chì seguitanu. Si presenta solu quelli metodi chì ùn necessitanu micca cunniscenza di l'indirizzu fisicu o di informazioni addiziunali.

Vede ancu: Cumu scopra l'indirizzu IP di un computer Alien / Printer / Router

Se a ricerca cù e dui opzioni ùn hà micca purtatu risultati, verificate attentamente u MAC entratu è quandu aduprà u primu metudu, ùn vi scurdate chì alcune di e voci in a cache sò conservate per un primu mezu à 15 secondi.