Visualisation in Archicad

Ogni architettu sai quantu hè impurtante a visualizazione tridimensionale in a manifestazione di u so prughjettu o in i so stadi separati. Moderni prugrammi di prughjettu, chì cercanu di combinà quant'è più funzioni cum'è possibile in u so spaziu, prupone strumenti, cumpresu quelli per a visualizazione.

Qualchì tempu, l'architetti avianu à aduprà parechji prugrammi per a presentazione più qualitativa di u so prugettu. U mudellu tridimensionale creatu in Archicade era esportatu in 3DS Max, Artlantis o Cinema 4D, chì piacè passà u tempu è apparìvanu assai ingaggiati quandu hà fattu cambiamenti è trasferisce in maniera curretta.

À cumincià cù a diciottesima versione, i sviluppatori di Archicad anu pusatu u prugramma di visualizazione fotinu-realistica Cine Render utilizata in Cinema 4D. Questu hà permessu à l'architetti di evità esportazioni imprevedibili è creà rendite realiste direttamente in l'ambiente di Archicad, induve u sviluppu hè statu sviluppatu.

In questu articulu vederemu una veduta spessa di cumunamentu u prucessu di visualizazione Cine Render è cumu adupraluu, senza influenzà i meccanizii standard di l'Archicade.

Scaricate l'ultima versione di Archicad

Visualisation in Archicad

U prucessu di prestazione standard include a modellazione di scena, a messa in presenza di materiali, illuminazione è fotocamere, testurizzà è creà l'ultima foto-realistica (renda).

Supponemu chì avemu una scena modelata in Archicad, in chì e camerate sò visualizzate per difettu, materiali sò assignati è fonti di luce sò prisenti. Determinate cume di Cine Render per edità questi elementi di a scena è creà una immagine realistica.

Impostazione di Cine Render opzioni

1. Aprite a scena in Archicad, prontu per a visualizazione.

2. Sù una scheda "Documentu" truvemu a linea "Visualizazione" è selezziunate "Parametri di visualizzazione"

3. U Pannello di Parà Renderu si apre davanti à noi.

In a lista di iscrizzione "Scena", Archicad propone di sceglie una configurazione di rendu di mudellu per diverse condizioni. Sceglite un mudellu adatta, per esempio, "Diurnu, Medium Lighting,".

Pudete piglià un mudellu cum'è basa, fà cambiamentu è salvu sottu u vostru propriu nome quandu hè necessariu.

In l'elenco di u menù in u menù in menù, selezziunate Cine Render di Maxon.

Imposta a qualità di l'ombre è a visualizazione in generale cù u pannellu pertinente. Quale hè a qualità più alti, u più lente hè u renditu.

In a sezione "Sorgenti di luce" pudete aduprà a luminosità di l'illuminazione. Fighjate e impostazioni predefinite.

U parametru "Ambiente" permette di adeguà u celu in a foto. Sceglite "Cielo Fizicu" se volete personalizà u celu in u prugramma più currettamente, o "Cielo HDRI" s'ellu ci vole ad aduprà una mappa di dinamica alta per più realisimu. Una tale carta hè caricata in u prugramma separatamente.

Deselezziunate a casella "Usa Archicad sun" s'è vo vulete piantà a posizione di u sole in una certa area, ora è data.

In "Impostazioni tempurtive", selezziunate u tipu di celu. Stu parametru stabilisce e caratteristiche di l'atmosfera è l'illuminazione cumuna.

4. Piazzate a dimensione di a maghjina finale in pixel fatta cliccendu nantu à l'icona curretta. Blocate e dimensioni per tene e proporzioni di u quadru.

5. A finestra in cima di u pannellu di visualizazione hè destinata à fà un resu pronta preliminare. Cliccate nantu à e frecce circolari è per un breve tempu vedi una miniatura di a visualizazione.

6. Avvicinà a regolazione dettagliata. Activate a cascia "Impostazioni dettagliate". E impostazioni dettagliate includenu a regula a luce, l'ombra, i parametri di l'illuminazione globale, l'effetti di culore è altri parametri. Lasciate a maiò parte di queste impostazioni per difettu. Mettemu solu qualchi di elli.

- In a sezione "Ambiente", aprite u scorrimentu "Cielo fisicu". In questu, pudete aghjunghje è adattate tali effetti per u cielu cum'è u sole, a nebbia, l'arcusu, l'atmosfera è l'altri.

- In u "Parametri" rollout, verificate a casella "Grass" è l'abbellimentu di u paisaghju in a foto diventa viva è naturale. Ci vole à avvisà chì l'errore di calculu di l'erba aumenta ancu u tempu di prestazione

7. Vedemu cumu pudete personalizà i materiali. Chiudite u pannellu di visualizazione. Selezziunate in u menù "Opzioni", "Dettagli di elementi", "Copertura". Saremo interessati à quelli materiali chì sò in scena. Per capisce cumu si vedenu a visualizazione, specificà in l'impostazioni di u meccanismo "" Cine Renderu da Maxon ".

E impostazioni di i materiali sò generalmente lasciati cum'è per piacè, eccettu per certi.

- In casu di necessità, cambia u culore di u materiale o dà una trama à a scheda "Colore". Per visualizazioni realiste, hè u cunnessione di sempre aduprà testure. Per difettu in Archikad parechji materiali anu texture.

- Dà u materiale à u sollieghju. In u canale appositu, metti a struttura, chì crearà materie irregularità naturali.

- U travagliu di materiali, regula a trasparenza, a lucentezza è a riflessività di i materiali. Mette e carte procedurali in i slot adatti o regolate i parametri manualmente.

- Per creà prati o superfici turbinose, attiva a casella di erba. In stu slot puoi stabiliri u culore, a densità è l'altezza di l'erba. Sperimentu.

8. Dopu avè impiantatu i materiali, andate in "Document", "Visualization", "Start visualization". U meccanamentu di u miscalculation si principia. Avete ghjustu aspettà chì ghjunghje.

Pudete cumincià à fà rende l'image cù a tonalità F6.

9. Cliccate à u dirittu nantu à l'imagine è selezziunate "Salva cum'è." Inserite u nome di a foto è selezziunate u spaziu di u discu per salvà. A visualizazione hè pronta!

Vede dinò: Prugrammi per progettà case

Avemu capiscutu e complessità di rendendu scene in Archicad. Sperimentendu è migliorà e competenze, imparerai à visualizà rapidamente è efficacemente i vostri prughjetti senza ricorrerà à prugrammi di terze parti!