Multiple desktop Windows cun BetterDesktopTool

Per un bellu pezzu, aghju descrittu alcuni prugrammi per usà più desktop in Windows. È ora aghju trovu qualcosa di novu per me stesso - u prugramma gratuito (ci hè ancu una versione pagata) BetterDesktopTool, chì, da a descrizione nantu à u situ ufficiale, implementa a funzionalità di Spaces è Mission Control da Mac OS X a Windows.

Credu chì e funzioni multi-desktop chì sò predefinite in Mac OS X è in a maggior parte di l'ambienti desktop di Linux ponu esse una cosa assai pratica è utile. Purtroppu, in l'OS da Microsoft ùn ci hè nunda di funzionalità simile, è cusì prusenta di vede quantu sia convenientemente parechji funzioni di desktop di Windows, implementati cù u prugramma BetterDesktopTool.

Installazione di BetterDesktopTools

U prugramma pò esse scaricatu gratuitamente da u situ ufficiale //www.betterdesktoptool.com/. Quandu hè installatu, vi sarà dumandatu di sceglie un tippu di licenza:

  • Licenza per u prughjettu privatu
  • Licenza commerciale (periodu di prova 30 ghjorni)

Quest'ultima cummunirà una licenza libera. In a cummercializazione, parechje funzionalità addizionali sò dispunibuli (informazioni da u situ ufficiali, eccettu quella chì esiste tra parentesi):

  • Spostà a finestra tra i desktop virtuali (ancu s'ellu ci hè in a versione free)
  • A capacità di visualizà tutte e applicazioni da tutti i desktop in a modalità di visualizazione di u prugramma (in a sola applicazione di desktop unica)
  • Definizione di Windows "globale" chì saranu dispunibili in ogni desktop
  • Suppurtamentu di configurazione multi-monitor

Quandu hè installatu attenti è leggere chì vi sarà dumandatu di stallà software addizionale, chì hè megliu à rifiutà. Si pò guardà qualcosa cum'è l'immagine sottu.

U prugramma hè compatibile cù Windows Vista, 7, 8 è 8.1. Per u so travagliu hà bisognu di u Aero Glass. In questu articulu, tutte e azzioni sò eseguite in Windows 8.1.

Aduprà è configurà più desktop è cambiamenti di prugramma

Subitu dopu a stallazione di u prugramma, vi sarete portatu à a finestra di configurazione di BetterDesktopTools, vi spiegeraghju per quelli chì sò confusi da u fattu chì a lingua russa manca:

Tab di Windows è Panoramica di Desktop (vedi finestre è desktop)

In sta tabulata, pudete configurà i tasti d'accessu è alcune opzioni addizionali:

  • Mostra tutti i Windows (mostra tutte le finestre) - in a colonna di Tastiera, pudete assignà una combinazione di tasti nantu à a tastiera, in Mouse - un bottinu di un mouse, in Hot Corner - l'angulu attivu (ùn vi raccomandaraghju di usarli in Windows 8 è 8.1 senza prima spegne l'anguri attivi di u sistema operativu ).
  • Show Foreground App Windows - mostra tutte le finestre di l'applicazione attiva.
  • Mostra Desktop - mostra u desktop (in generale, ci hè una combinazione di tasti standard per ciò chì funziula senza prugrammi - Win + D)
  • Show Windows Non Minimized - mostra tutte e windows non minimizate
  • Mostra Windows Minimized - mostra tutte e finestre minimizzate.

Sce in sta scheda, pudete annullà e Windows individuale (prugrammi) in modu chì ùn sò micca visualizzati trà u restu.

Tab Virtual-Desktop (Desktops Virtual)

In sta tabulata, pudete abilità è disattivà l'usu di più desktop (attivatu per impostazione predefinita), assegnare chiavi, bottinu di mouse o angulu attivu per vene à vene, specificate u numaru di desktop virtuali.

Inoltre, pudete persunalizà i tasti per cambià subitamente tra i desktop à u so numero o per spostà l'applicazione attiva trà elli.

Generale tab

In sta tabulazione, pudete disattivà l'autorunutazione di u prugramma cun Windows (attivata per difettu), disattivà l'aggiornamenti automatici, l'animazione (per i prublemi di prestazione), è, più impurtante, attivate u supportu per gesti di touchpad multi-touch (off per default), l'ultimu elementu, in combinazione cù e capacità di u prugramma, pò veramente portà qualcosa à ciò chì hè dispunibule in Mac OS X à tale riguardu.

Pudete ancu accedere à e funzioni di u prugramma cù l'icona in a zona di notificazione di Windows.

Come funziona BetterDesktopTools

Funziona bè, fatta eccezione per qualchì sfumatura, è pensu chì a video ne pò più dimustrarla. Aghju chì in u video in u situ ufficiale tuttu accade molto rapidamente, senza un lag. In u mi ultrabook (Core i5 3317U, 6 GB di RAM, video integratu Intel HD4000) tuttu era bè, ancu, vede per sè.

(lea per youtube)