Backup Windows 7

Ora ogni utente di computer hè primaramente inquietu nantu à a sicurezza di i so dati. Ci hè un assai numeru di fattori chì, in u travagliu di u travagliu, pò dà à danneggiamenti o a cancellazione di tutti i file. Questi includenu malware, difetti di sistema è hardware, interventu di l'utente incompetente o accidentale. Non solu i dati persunali sò in periculu, ma dinò i prestazioni di u sistema operativu, chì, seguendu a legge di a mimiteria, “cadenu” à u mumentu quandu hè più necessariu.

U riservu di i dati hè, in definitiva, una panacea chì risolve u 100% di i prublemi cù i file persi o danneggiati (naturalmente, sempre chì a copia hè stata creata secondu e tutte e regule). In questu articulu sò presentate parechje opzioni per creà una copia di backup cumpleta di u sistema operativu attuale cù tutte e so impostazioni è i dati conservati in a partizione di sistema.

Sistema di backup - garantisce u funziunamentu stabile di u computer

Pudete copià i documenti per pruteghji in unità flash o partizioni parallele di un discu duru, preoccupatevi per l'oscurità di l'impostazioni in u sistema operativu, scuotite ogni file di sistema durante l'installazione di temi è icone di terze parti. Ma u travagliu manuale hè adesso in passatu - ci hè abbastanza prugramma in a rete chì hà provatu à sè cum'è un mezu di fiducia per salvàbbule cumplettamente l'interu sistema. Ùn si hè micca quasi quellu chì hè sbagliu dopu à e prossime sperienze - à ogni volta chì pudete tornà à a versione salvata.

U sistema operativu di Windows 7 hà ancu una funzione incorporata per creà una copia di sè stessa, è parlemu ancu nantu à questu in stu articulu.

Metudu 1: AOMEI Backupper

Hè consideratu unu di i migliori software di backup. Hà solu un svantaggiu - a mancanza di una interfaccia russa, solu inglese. Tuttavia, cù l'istruzione sottu, ancu un utilizatore principiante pò creà una copia di backup.

Scaricate AOMEI Backupper

U prugramma hà una versione gratuita è pagata, ma per e necessità di l'utente media cun a so manca prima. Essa contiene tutti i strumenti necessari per creà, cumpresse è verificare una copia di backup di a partizione di u sistema. U numaru di copie hè limitatu solu da u spaziu libaru di u computer.

  1. Andate à u situ ufficiale di u sviluppatore à u ligame sopra, scaricate u pacchjettu d'installazione in u vostru computer, dopu cliccate nantu à ellu è seguite u sempliu Installazione guidata.
  2. Quandu u prugramma hè integratu in u sistema, lanciatu cun un draghju nantu à u desktop. Dopu avè lanciatu AOMEI, Backupper hè immediatamente prontu à travaglià, ma hè desiderabile fà qualchi impostazioni impurtanti chì miglioreranu a qualità di u backup. Aprite i parametri cliccendu nantu à u bottinu. "Menu" In cima di a finestra, in a scatola spuntata, selezziunu "Impostazioni".
  3. In a prima tabulazione di l'impostazioni aperte ci sò i parametri chì esaminanu a cumpressione di a copia creata per risparmià spaziu in u computer.
    • "Nè" - A copiatura sarà fatta senza cumpressione. A taglia di u file finale hè uguale à a dimensione di i dati chì ci saranu scritti.
    • "Normale" - l'opzione selezionata per difettu. A copia sarà cumpressu cusì 1,5-2 volte paragunatu à a dimensione originale di u lìchje.
    • "Alta" - A copia hè cumpressu 2,5-3 volte. Questu modu risparmia spaziu in u computer quandu e cundizioni per creà e copie multiple di u sistema, tuttavia, richiedenu più tempu è risorse di sistema per creà una copia.
    • Selezziunate l'opzione chì avete bisognu, allora andate immediatamente à la tabulazione "Settore Intelligente"

  4. In a tabulazione aperta ci sò i parametri chì responsabilizanu di i settori di a sezione chì u prugrammu hà da copià.
    • "Backup di u settore intelligente" - U prugramma salverà in una copia i dati di i settori chì sò spessu usati. L'intera sistema di lima è i settori recentemente utilizzati rientranu in questa categoria (paniere vacanti è spazi liberi). Si consiglia di creà punti intermedii prima di sperimentà cù u sistema.
    • "Fà un Backup Esattu" - Assolutamente tutti i settori chì sò in a sezione sò copiati in a copia. Raccomandatu per i dischi rigidi chì sò stati impiegati per un bellu periodu, l'infurmazioni chì ponu esse recuperate da prugrami speziali ponu esse memorizzati in i settori inutilizzati. Se una copia hè ripristinata dopu un sistema di travagliu hè difettatu da un virus, u prugramma sovrascriverà assolutamente u discu sanu à l'ultimu settore, lascendu senza possibilità à u virus di recuperà.

    Selezziunate l'elemento desideratu, andate à l'ultima scheda. "Altru".

  5. Quì ci vole à marcà u primu paragrafo. Hà u rispunsevuli di verificà automaticamente a copia di salvezza dopu ch'ella hè creata. Questu stabilimentu hè a chjave per una ripresa furtiva. Questu sarà quasi u doppiu di u tempu di copia, ma l'usu serà sicuru chì i dati sò sicuri. Salvà e impostazioni cliccendu nantu à u pulsante "OK", a configurazione di u prugramma hè completa.
  6. Dopu, pudete passà direttamente à a copia. Cliccate nantu à u buttu grande in u mezu di a finestra di prugramma "Crea un novu backup".
  7. Sceglite a prima voce "Backup di u sistema" - E 'quellu chì hè incaricatu di copia a partizione di u sistema.
  8. In a prossima finestra, deve specificà i parametri di backup finali.
    • In u campu specificà u nome di a copia di salvezza. Hè cunsigliatu aduprà solu caratteri latini per evità problemi cù l'associazioni durante a riparazione.
    • Duvete specificà a cartella duve u salvu di u file di destinazione sarà salvatu. Bisogna aduprà una partizione diversa, diversa da a partizione di sistema, per prutezzione contra a cancellazione di un file da una partizione durante un crash in u sistema operativu. U caminu deve ancu cuntene solu caratteri latini in u so nome.

    Cumprà a copia cliccendu nantu à u pulsante. "Start Backup".

  9. U prugramma cumincerà à copià u sistema, chì pò trà da 10 minuti à 1 ora, dipende da e impostazioni scelte è da a dimensione di i dati che vogliono salvà.
  10. Prima, tutti i dati specificati sò copiati da l'algitimu configuratu, dopu a verifica hè fatta. Dopu a operazione hè finita, a copia hè pronta per a ripresa in ogni momentu.

AOMEI Backupper ha un nùmmiru di regolazioni secondarie chì sò certamente pratiche per un utilizatore chì hè seriamente preoccupatu per u so sistema. Quì potete truvà a configurazione di e travaglie di backup periodiche è periodiche, ruvendu u schedariu creatu in pezzi di certa dimensione per a carica in u nube di archiviazione è di scrittura in supporti amiabuli, criptografendu una copia cù una password per a riservatezza, oltre à copià cartelle e file (perfetti per salvà oggetti di sistema critichi). ).

Metudu 2: Punto di recuperu

Ora turnemu à e funzioni incorporate di u sistema operativu stessa. U modu più populu è più veloce per fà una copia di salvezza di u vostru sistema hè un puntu di riparazione. Si occupa relativamente pocu spaziu è hè creatu guasgi immediatamente. Punto di riparazione hà a capacità di restituire u computer in u puntu di cuntrollu, ripristinendu i file di sistema critichi senza affettu à i dati di l'utente.

Ulteriori dettagli: Cumu creà un puntu di riparazione in Windows 7

Metudu 3: Dazi di Archiviu

Windows 7 hà un altru modu per creà e copie di backup di dati da u discu sistema - archiviu. Quandu hè ben configuratu, questu strumentu salverà tutti i file di sistema per a ripresa successiva. Ci hè un difettu globale - hè impossibile archiviare i file eseguibili è alcuni di i piloti chì sò attualmente aduprati. Tuttavia, questu hè una opzione di i sviluppatori stessi, perciò deve esse cunsideratu.

  1. Aprite u menu "Start", inserite a parola in u casu di ricerca recuperu, selezziunate a prima opzione in a lista chì vene - "Backup è Ripristinare".
  2. In a finestra chì si apre, aprite le opzioni di backup per cliccà à sinistra nantu à u bottinu pertinente.
  3. Selezziunu una partizione per fà un backup.
  4. Specifichi u parametru responsabile per i dati da salvà. U primu articulu raccoglerà in una copia solu i dati di l'utenti, u secondu ci permetterà di scegliete a tutta a partizione di u sistema.
  5. Tick ​​e drive (C :).
  6. L'ultima finestra mostra tutti l'infurmazioni configurate da verà. Nota chì una attività sarà creata automaticamente per l'archiviu periodicu di dati. Pò esse disattivu in a stessa finestra.
  7. L'utunile cumincerà i so travaglii. Per vede u prugressu di copie di dati, cliccate nantu à u bottinu. "Vede i Dettagli".
  8. L'operazione hà da passà un pocu di tempu, u computer hà da assai problematiche, chì questu strumentu cunsumisce assai risorse.

Malgradu u fattu chì u sistema operativu hà una funzionalità integrata per creà copie di backup, ùn causa micca fiducia. Se i punti di riparazione aiutanu spessu l'utenti sperimentatori, allora ci sò spessu prublemi cù a riparazione di dati archivati. L'utilizazione di un software di terza parte migliora in quantu l'affidabilità di a copia, elimina u travagliu manuale, automatizza u prucessu è fornisce una sintenza finu per a praticità massima.

I backup sò in preferenze salvati nantu à altre partizioni, idealmente nantu à i media discufinuti fisicamente. In i servizi cloud, scarica i backup solu crittografati cù una password sicura per conservà in modo sicuru i dati persunali. Realisate regolarmente nuove copie di u sistema per evitare di perde dati preziosi è impostazioni.