Hè avè decisu di passà da un browser Internet ad Google Chrome, ùn avete micca bisognu di riempe u navigatore cun segnalatori, perchè hè basta per effettuà a procedura di importazione. Cumu importà i segnalibri in u navigatore web Google Chrome, è sò discusse in l'articolo.
Per importà i segnalatori à u navigatore Internet Google Chrome, bisognu un file salvatu nantu à u vostru computer cun segnalatori HTML. Cumu uttene u schedariu HTML cù i segnalibri di u vostru navigatore, pudete truvà istruzioni in Internet.
Cume importare i segnalatori à u navigatore Google Chrome?
1. Cliccate nantu à u pulsante di menù in l'angulu à destra di u menu è in l'elenco pop-up vai a a sezione Segnalibri - Gestore di Bookmark.
2. Una nova finestra apparirà nant'à u schermu in cui cliccate nantu à u bottinu. "Gestione"chì hè situatu in u centru superiore di a pagina. Un menu cuntestu ulteriore sarà visualizatu nantu à u schermu, induve avete bisognu di fà una scelta in favore di l'elemento "Importa i Favoriti da un File HTML".
3. L'esploratore di u sistema abituale apparirà nant'à u schermu, induve avete bisognu di specificà u caminu à u file HTML cù i segnalibri salvati prima.
Dopu un mumentu, i segnalibri saranu importati nant'à u navigatore web, è li pudete truvà in a sezione "Segnalibri", nascosta sott'à u pulsante di menu.