Errore Fan Fan di CPU Press F1 to Resume - How To Fix Error

Se accende un computer o un laptop in u quando accende u cpu Fan Error Premete F1 per riavvia à u messaghju d'errore è tuccà a chjave F1 per avviare Windows (qualchì volta una chiave diversa hè indicata, è po si pò dà chì u tastu ùn funzivi, Ci sò ancu altri errori, per esempiu, u vostru ventilatore di a CPU manca o velocita troppu bassa), in a guida in seguitu vi diceraghju cume di capisce ciò chì ha causatu u prublema è u risolve.

In generale, u testu di l'errore indica chì u sistema di diagnostica di u BIOS hà rilevatu prublemi cù u ventilatore di raffreddamentu di u processore. È spessu quessa hè a ragione di a so apparizione, ma micca sempre. Considerà tutte e opzioni in ordine.

Truvà a causa di l'errore di u Fan Fan Error Error

Per una prima volta, vi pruponi di ricordà s'è avete cambiatu a velocità di rotazione di u ventilatore (più fresca) cù l'impostazioni di u BIOS o prugrammi. O forse l'errore hè statu postu dopu avete smuntatu u computer? Hà u tempu rimessa à l'apprunettore dopu spegne u computer?

Se avete regolatu i cunfigurazioni di u cooler, vi prupone di restituirli in u so statu uriginale o di truvà i parametri per i quali l'errore Fan Error CPU ùn apparirà.

Se ripresentate l'ora nantu à u computer, significa chì a batteria di a scheda madre di u computer hè esciata è ancu altre impostazioni CMOS sò dinò ripristinate. In questu casu, ghjustu bisognu di rimpiazzarlo, di più nantu à questu in l'istruzzioni. L'ora di u computer hè persa.

Se anu smuntatu u computer per qualchì scopu, allora ci hè una possibilità chì o micca integhjatu u frigoriferi in modu erratu (sì avete disconnessu), o disconnuateli cumunu. Circa questu ulteriore.

Verificà u cooler

Se sì sicuru chì l'errore ùn hè micca riferutu à alcuna impostazione (o ancu u vostru computer hà bisognu di pressione di F1 da u momentu di l'acquistu), fate una visione di u vostru PC eliminendu una pareti laterale (sinistra, cum'è veduta da u fronti).

Hè necessariu verificare: se u ventilatore di u processore ùn hè micca ostruu cù a polvere, sì ancu altri elementi interfuniscenu cù a so rotazione normale. Pudete ancu accende u computer cù a copertura rimucurata è vede s'ellu torna. Se osservamu una cosa di quessa, correttemu e vede se l'erreur di l'Urogo di CPU Fan hà sparitu.

Puru chì ùn si esclusi micca l'opzione di a cunnessione sbagliata di u maiò (per esempiu, tu smuntà u computer o ci hè sempre stata un errore), anu ancu controllà cumu si hè connectatu. Un caviu cù trè perni hè usatu di solitu, chì hè cunnessu à i trè pins in a scheda madre (succede chì 4), mentre in a scheda madre avè generalmente una firma simile à a CPU FAN (ci ponu abbreviazioni comprensibili). S'ellu hè cunnessu sbagliatu, vale a so riparazioni.

Nota: per alcune unità di sistema ci sò e funzioni per adeguà o guardà a velocità di rotazione di i ventilatori da u pannellu frontale, spessu per u so operazione avete bisognu di a cunnessione "sbagliata" di u frigoriferi. In stu casu, se avete bisognu di conservà queste funzioni, leghje attentamente a documentazione per l'unità di sistema è a scheda madre, perchè prubabilmente hè stata fattu un errore durante a cunnessione.

Sì nessuna di e sopra aiuta

Sì nessuna di e opzioni hà aiutatu à risolve l'errore di u cooler, allora ci sò diverse opzioni: hè pussibule chì u sensore anu smettutu di travaglià è anu da cambià, ancu pussibuli hè chì qualcosa sia sbagghiatu cù a scheda madre di u computer.

In alcune versioni di u BIOS, pudete rimuovere manualmente l'attualisazione di l'errore è a necessità di preme a chiave F1 quandu avviate u computer, ma avete da aduprà sta opzione solu sì avete tuttu sicuru chì quessa ùn vi puderà ancu abbia cume prublemi di scaldamentu. Solitamente l'elemento di a configurazione pari à "Attendere F1 se sbagghiatu". Pudete ancu (cù l'elemento pertinente) impostà u valore di a Ventura di u Venture CPU à "Ignoratu".