U travagliu cun una gamma nominata in Microsoft Excel

Una di l'utelli chì simplifica u travagliu cù e formule è ti permette d'ottimizà u travagliu cù i matrici di dati hè l'assegnazione di nomi à sti array. Dunque, se vulete riferisce à una gamma di dati omogenei, allora ùn avete micca bisognu à scrive un ligame cumpletu, ma hè abbastanza à indicà un nomu simplici, chì avete designatu prima un array specifica. Scupertu di e principali sfumature è vantaggi di travaglià cun intervalli nominati.

Nate manipulazioni di a zona

Un intervallu chjamatu hè una area di cellule chì hà uttenu un nome specificu da l'utitore. In stu casu, stu nomu hè consideratu da Excel cum'è l'indirizzu di a zona specifica. Pò esse adupratu in formule è argumenti di funzioni, è in le attrezze specializate di Excel, per esempiu, "Validà i Valori Input".

Ci sò requisiti obbligatori per u nome di un gruppu di cellule:

  • Ùn avia micca spazii;
  • Deve esse principiatu per una lettera;
  • A so lunghezza ùn pò micca più di 255 caratteri;
  • Ùn deve micca esse rappresentatu da e coordinate di a forma. A1 o R1C1;
  • U libru ùn deve micca esse u listessu nome.

U nome di a zona cellulare pò esse vedutu quandu hè sceltu in u campu di nome, chì hè situatu à a sinistra di a barra di formula.

Se u nomu ùn hè micca attribuitu à un intervallu, allora in u campu di cui sopra, quandu hè evidenziatu, l'indirizzu di a cella superiore sinistra di u array hè visualizata.

A creazione di un intervallu chjamatu

Prima di tutti, amparate à creà un intervallu chjamatu in Excel.

  1. U modu più faciule è più faciule per assignà un nome à un array hè quellu di scrive in u campu di nome dopu à a selezzione di a zona rispettiva. Dunque, selezziunu a matrice è entrate in u campu u nomu chì cunsideremu necessariu. Hè desiderabile chì esse si ricordi facilmente è cunsegna cù u cuntenutu di e cellule. E, naturalmente, hè necessariu chì risponde à i requisiti obbligatori stabiliti in sopra.
  2. Pè u prugramma di inserisce stu nome in u so propiu registru è ricordami, cliccate nantu à a chiave Enter. U nomu sarà attribuitu à l 'area di a cellula selezionata.

Di sopra, hè stata chjamata l'opzione più veloce per attribuì un nome di array, ma hè luntanu da l'unica. Questa pratica pò esse eseguita ancu cù u menù contestuale.

  1. Selezzi a matrice nantu à a quale vulete fà l'operazione. Facemu clic nantu à a selezzione cù u cliccavu destro di u mouse. In a lista chì si apre, smetta di selezzione nantu à l'opzione "Assignà un nome ...".
  2. A finestra di creazione di nomi si apre. In a zona "Nome" u nome deve esse cundutu in cunfurmità cù e cundizioni dichjarate sopra. In a zona "Range" visualizza l'indirizzu di u array sceltu. Se avete fattu una scelta curretta, allora ùn avete micca bisognu di fà cambiamenti in sta zona. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Comu pudete vede in u campu di nome, u nome di a regione hè statu piazzatu bè.

Un altru incarnazione di stu compitu porta à l'usu di strumenti nant'à a nastro.

  1. Selezziunate a zona di e cellule chì vulete convertà à u nome. Move a tabulazione "Formule". In gruppo "Nomi specifici" cliccate nantu à l'icona "Assignare nome".
  2. Averisce esattamente a stessa finestra di denominazione cum'è in a versione precedente. Tutte l'operazioni successive sò fatti assolutamente simile.

L'ultima opzione per assignà un nomu à a zona cellu, chì guarderemu, hè d'usà Nome Manager.

  1. Selezziunu u array. Tab "Formule"cliccemu nantu à una grande icona Nome Managertutti situati in u listessu gruppu "Nomi specifici". In alternativa, pudete aduprà invece una scelta di tastiera. Ctrl + F3.
  2. Finestra attivata Gestore di nomi. Dà cliccate nantu à u bottinu "Crea ..." in u cantu superiore sinistro.
  3. Dopu, a finestra per a creazione di i luggeri cunosciuta hè stata lanciata, induve hè necessaria per effettuà e manipolazioni chì sò state discusse in sopra. U nomu chì sarà attribuitu à a matrice hè visualizzato in Speditore. Pò esse chiusu, cliccendu nantu à u pulsante di chjaru standard in u angulu in dirittu superiore.

Lezione: Cumu assignà un nome a cella à Excel

Operazioni di gamma nominate

Cum'è ghjunghiatu sopra, l'arrazi cù nomi pò esse aduprati quandu si eseganu varie operazioni in Excel: formule, funzioni, strumenti speciali. Facciamo un esempiu concrete di cum'è ciò chì succede.

Nantu à un sulitu, avemu una lista di mudelli di apparecchiature di l'infurmazione. Avemu un compitu nantu à u secondu fogliu in a tavula per fà una lista sferzente da sta lista.

  1. Prima di tutti, nantu à u fogliu di listinu, attribuemu a fascia di un nome cù i metudi descritti sopra. Cusì, quandu selezziunate a lista in u campu di nome, avemu da vene u nome di a matrice. Chì sia u nome "Modelli".
  2. Dopu à ciò, avemu muvutu in u struveru duve a situazione hè situata in cui avemu a creazione di un elencu di sì. Selezziunate a zona in u tabellu in cui pianu di integrà a lista di menù à nantu à a lista. Move to tab "Dati" è cliccate nantu à u pulsante "Verificazione di i dati" in u blocu di l'utili "U travagliu cù i dati" nant'à u tape.
  3. In a finestra di verifica di i dati chì principia, andate in tab "Opzioni". In u campu "Tipu di dati" sceglite u valore "Lista". In u campu "Sorgente" in u casu solitu, bisognu inserisce manualmente tutti l'elementi di u listinu elencante di u futuru, o dà un link à a so lista, s'ellu si trova in u documentu. Ùn hè micca bè pratico, soprattuttu se a lista hè situata nantu à un altru stratu. Ma in u nostru casu, tuttu hè tantu più simplice, da noi avemu attribuitu u nome à u array corrispondente. Cusì basta mettere una marca è uguale è scrivite questu nome in u campu. L'espressione seguente hè ottenuta:

    = Modelli

    Cliccate nantu à "OK".

  4. Ora, quandu avete puntatu u cursore nantu à una cella chì avete applicatu a verifica di i dati, un triangulu appare à a destra. Cliccando nantu à stu triangulu aprite una lista di dati di entrata, chì traghje da a lista nantu à un altru fogliu.
  5. Avemu ghjustu à sceglie l 'opzione desiderata affinchì u valore da a lista hè visualizatu in a cella scelta di a tavula.

A gamma detta hè ancu pratice per aduprà cume argumenti di varie funzioni. Fighjà una veduta à cume hè applicatu in pratica cù un esempiu specificu.

Dunque, avemu una tavula in a quale i salarii mensili di i cinque filiali di l'impresa sò listati. Avemu bisognu di cunnosce u fatturatu totale per Filiale 1, Filiale 3 è Filiale 5 per tuttu u periodu indicu in a tavula.

  1. Prima di tutti, assegnu un nomu à ogni riga di u rughjonu rispettivu in a tavula. Per u rughjone 1, selezziunate a zona cun cellule chì cuntenenu una data nantu à fattura per 3 mesi. Dopu avè selezionatu u nome in u campu di nome "Branch_1" (ùn vi scurdate chì u nomu ùn pò micca contene un spaziu) è cliccate nantu à a chiavi Enter. U nomu di a zona rispettiva sarà attribuitu. Se vulete, pudete aduprà qualsiasi altru modu di nomu, chì hè statu discusse in alto.
  2. Di listessa manera, mettendu in evidenza e zone pertinenti, diamo i nomi di e righe è altre rami: "Branch_2", "Branch_3", "Branch_4", "Branch_5".
  3. Selezziu l'elementu di u fogliu in u quale a sumatoria sumatoria sarà visualizzata. Cliccemu nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  4. Azione hè principiatu. Maestri di funzioni. A muvimentu per blocchi "Matematica". Stop a selezzione da a lista di operatori dispunibili nantu à u nomu "SUMM".
  5. Attivazione di a finestra d'argomentu di l'operatore SUM. Questa funzione, chì face parte di un gruppu di operatori matematichi, hè specificamente prughjetta per riassumere valori numerici. A sintassi hè rappresentata da a formula seguente:

    = SUM (numero1; numero2; ...)

    Cume ùn hè micca difficiule da capisce, l'operatore sintetisce tutti l'argumenti di u gruppu. "Numero". In u forma di l'argumentazioni, sia i valori numerichi stessi pò esse aduprati, com'è e referenze à e cellule o gamme in cui sò situate. Quandu i matrici sò aduprati comu argomenti, si usa a somma di i valori contenuti in i so elementi, calculatu in background,. Puderemu dire chì noi "salti" cù l'azione. Hè per risolve u nostru prublema chì summazione di intervalli sarà aduprata.

    Operatore tuttu SUM pò avè da unu à 255 argumenti. Ma in u nostru casu, avemu bisognu solu di trè argumenti, postu chì ne aghjunghemu e so trè gamme: "Branch_1", "Branch_3" è "Branch_5".

    Dunque, setate u cursore in u campu "Number1". Chì avemu dittu i nomi di i gamme chì anu da aghjunghje, allora ùn hè micca bisognu di intrà e coordinate in u campu o di evidenziare e spazii cumplicate in u stru. È basta sulu specificà u nome di a matrice da aghjunghje: "Branch_1". In i campi "Number2" è "Number3" per quessa, fate un registru "Branch_3" è "Branch_5". Dopu chì e manipulazioni sopra citate sò state fatte, cliccemu nantu à u "OK".

  6. U risultatu di u calculu hè affissatu in a cella chì era assignata prima di andà à Wizard di Funzione.

Come si vede, l'assegnazione di u nome à i gruppi di celle in stu casu hà permessu di facilità u compitu di aghjunghje i valori numerici situati in elli, paragunatu à se se operavanu cù indirizzi, è micca nomi.

Naturalmente, sti dui esempi chì sò citati sopra mostranu luntanu da tutti i vantaggi è a possibilità di aduprà catene nominate quandu le utilizanu cum'è parte di funzioni, formule è altri strumenti di Excel. Varianti di l'usu di matrici, chì ne eranu datati u nomu, innumerevoli. Tuttavia, questi esempi ci permettenu ancu di capiscia i principali vantaggi di l'assignazione di nomi à e zone di un stratu in comparazione cù l'usu di i so indirizzi.

Lezione: Cumu calculà a quantità in Microsoft Excel

Gestione di i nomi di gamma

Gestisce e spazii nominati creati hè più faciule da Gestore di nomi. Usendu stu strumentu, pudete assignà nomi à l'arrazi è a cellule, cambiate e spazii esiste dighjà nominati è li eliminanu. Cumu assignà un nome cù Speditore avemu parlatu in precedenza, è avemu amparatu cum'è fà qualchì altra manipolazione in essa.

  1. Per andà à Speditoremove in tab "Formule". Dunque, fate un clic nantu à l'icona, chjamata Nome Manager. L'icona specificata hè situata in u gruppu "Nomi specifici".
  2. Dopu andatu à Speditore per fà a manipolazione necessaria di a gamma, hè necessariu truvà u so nome in a lista. Se a lista di elementi ùn hè micca larga, allora hè abbastanza simprivu di fà quessa. Ma se in u libru attuale ci sò parechje decine di matrici nominate o più, allora per facilità u compitu hà sensu d'usu un filtru. Facemu clic nantu à u pulsante "Filtrà"ponu in u angulu in dirittu superiore di a finestra. U filtru pò esse effettuatu in l'arei chì seguite da selezziunà l'elemento pertinente in u menu chì si apre:
    • Nomi in fogliu;
    • in u libru;
    • cun errori;
    • micca errori;
    • Nomi specifici;
    • I nomi di e tabelle.

    Per esse torna in a lista cumpleta di l'elementi, selezziunate solu l'opzione "Cancella filtru".

  3. Per cambià i limiti, nomi o altre pruprietà di un intervagliu nominatu, selezziunate l'elementu desideratu in Speditore è spingà u pulsante "Cambia ...".
  4. A finestra di cambiamentu di nomi apre. Ci hè esattamente i stessi campi cum'è a finestra per creà un intervallu chjamatu, chì avemu parlatu in precedenza. Solu sta ora i campi saranu riempiti di dati.

    In u campu "Nome" Pudete cambià u nomu di a zona. In u campu "Nota" Pudete aghjunghje o edite una nota chì esiste. In u campu "Range" Pudete cambià l'indirizzu di a matrice detta. Hè pussibule fà quì cù l'applicazione di l'introduzione manuale di e coordinate necessarie, o ponendu u cursore in u campu è sceglie u array corrispondente di cellule in u stru. U so indirizzu apparirà immediatamente in u campu. U unicu campu in cui i valori ùn ponu micca esse editati - "Area".

    Dopu chì a modifica di dati hè finita, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

Ancu in Speditore s'ellu hè necessariu, pudete effettuà a procedura per l'eliminazione di u intervallo nominatu. In questo casu, naturalmente, ùn hè micca cancellata a zona nantu à u strettu, ma u nome li dette. Dunque, dopu a procedura hè stata cumpleta, u array specifiatu pò esse accessu solu attraverso e so coordinate.

Questu hè assai impurtante, postu chì se avete dighjà applicatu u nomu cancellatu in una formula, allora dopu cancellà u nome, a formula si trasforma in erronu.

  1. Per fà una procedura di rimozione, selezziunate l'elementu desideratu in a lista è cliccate nantu à u bottinu "Elimina".
  2. Dopu à questu, una finestra di dialogo hè lanciata, chì vi chiede di confermà a vostra determinazione di sguassà l'elemento selezionatu. Questu hè fattu per impedisce all'utente di seguità in modu erratu di sta procedura. Allora, se sì sicuru di u bisognu di sguassà, allora avete bisognu di cliccà nantu à u pulsante. "OK" in a scatula di conferma. In u casu contrariu, cliccate nantu à u bottinu. "Annulla".
  3. Comu pudete vede, l'elemento selezionatu hè statu rimuutu da a lista. Speditore. Ciò significa chì l'arraia à a quale era attaccata si perde u so nome. Oghji hè identificatu solu per e coordinate. Dopu tutte e manipule in Speditore cumpleta, cliccate nantu à u pulsante "Chiudi"per cunsultà a finestra.

L'utilizazione di un intervallo cù nome pò fà più faciule di travaglià cù formule, funzioni è altri strumenti di Excel. Elementi designati stessi pò esse cuntrullati (modificatu è eliminatu) cù un speciale integratu Speditore.