Cumu uninstall in Mac OS X

Parechji utenti novelli di OS X si chjude cume rimuovere i prugrammi in un Mac. Da una parte, questu hè una missione semplice. D'altra parte, parechje istruzioni nantu à sta questione ùn furniscenu micca informazioni complete, chì ponenu qualchì volta difficoltà quandu si disinstalla alcune applicazioni assai popolari.

In sta guida, puderete amparà in dettaglio nantu à cume si elimina correttamente un prugramma da un Mac in diverse situazioni è per diverse fonti di prugrammi, è cum'è per rimuovere i prugrammi di sistema OS X integrati, se ne vulia ghjunghje.

Nota: se voglii scappà improvvisamente u prugramma da u Dock (launchpad sottu à u schermu), cliccate puru nantu à u cù un clicghju destro o duie dita nantu à u touchpad, selezziunate "Options" - "Remove from Dock".

Un modu faciule per rimuovere i prugrammi da un Mac

U metudiu standard è più spessu descrittu hè ghjustu trascinà u prugramma da a cartella "Programmi" in u Cestu (o usando u menu cuntestu: cliccate à dirizzione diritta nantu à u prugramma, selezziunate "Sposta in Cestu".

Stu metudu funziona per tutte e applicazioni installate da l'App Store, è per molti altri prugrammi di Mac OS X scaricati da fonti terze.

A seconda varianta di u listessu metudu hè a rimozione di u prugramma in LaunchPad (pudete chjamà pinzendu quattru dita nantu à u touchpad).

In Launchpad, avete bisognu di attivà a modalità di cancellazione cliccendu nantu à una qualsiasi di l'iconi è tenendu u bottinu finu finché l'iconi cumincianu à "vibrà" (o premendu e tenendu u tasto Option, chjamatu Alt, sul tastieru).

L'iconi di quelli prugrammi chì ponu esse smaricati in stu modu pruveranu l'immagine di a "Croce", cù a quale pudete rimuovere. Funziona solu per quelle applicazioni chì sò state installate in Mac da l'App Store.

Inoltre, finendu una di e opzioni di sopra, hà bisognu di andà à a cartula "Biblioteca" è vede se ci sò cartulari di programmi cancellati lasciati, pudete puru sguassà li se ùn sarete micca da aduprà in futuro. Verificate ancu u cuntenutu di i sottocartelle "Supportu applicazione" è "Preferenze"

Per navigà versu questa cartella, aduprate u metodu chì seguita: aprite u Finder, è dopu, sempre chì tenisu premutu u tastu Option (Alt), selezziunate "Vai a" - "Biblioteca" in u menù.

Un modu difficiule di disinstallà un prugramma in Mac OS X è quandu usarli

Finu à u sumentu, tuttu hè assai semplice. Tuttavia, alcuni prugrammi chì sò abbastanza spessu aduprati, ùn pudete micca sguassà in questu modu, cum'è in regula, sti prugrami "voluminosi" installati da siti di terze parti aduprendu u "Installer" (simili à quì in Windows).

Alcuni esempi: Google Chrome (cun ​​u stretch), Microsoft Office, Adobe Photoshop è Creative Cloud in generale, Adobe Flash Player è altri.

Cumu trattà cù tali prugrammi? Eccu alcune opzioni possibili:

  • Alcuni di essi anu i so "disinstallatori" (dinò, simuli à quelli chì sò presenti in l'OS da Microsoft). Per esempiu, per i prugrammi Adobe CC, bisogna prima eliminà tutti i prugrammi cù u so utilità, è dopu aduprà u desinstalatore di "Creative Cloud Cleaner" per rimuovere in permanenza i prugrammi.
  • Certi sò rimossi in modi standard, ma necessitanu passi in più per pulì u Mac di i file rimasti.
  • Hè pussibule chì u modu "quasi" standard di rimuovere u prugramma funziunate: ancu bisognu di mandà u fogliu à u paniere di riciccamentu, ma dopu a volta duverete eliminà altri file di prugramma associati à u prugramma da cancellà.

È cum'è in finalu tuttu u stettu per rimuovere u prugramma? Quì l'opzione più sicura sarebbe di digità in a ricerca di Google "Cumu rimuovere Nome di u prugramma Mac OS "- quasi tutte l'applicazioni seriate chì necessitanu passi specificu per rimuoverli, avenu istruzzioni ufficiali in materia à i siti di i so sviluppatori, è cunsiglii di seguità.

Cumu rimuovere u firmware di Mac OS X

Se provate a rimuovere tutti i prugrammi Mac preinstituiti, vedete u missaghju chì "L'oggettu ùn pò esse cambiatu o cancellatu perchè hè necessariu da OS X".

Ùn mi piace a toccu di applicazioni incastite (chì pò dà un malfunzionamento di u sistema), tuttavia, pudete rimuoverli. Questu hà bisognu di l'usu di u Terminal. Per lanciatu, pudete aduprà a ricerca di Spotlight o a cartella Utilities in i prugrammi.

In u terminal, inserite u cumandamentu cd / Applicazioni / e premete Invescia.

U comandu successu hà da rimuovere direttamente u prugramma OS X, per esempiu:

  • sudo rm -rf Safari.app/
  • sudo rm -rf FaceTime.app/
  • sudo rm -rf Photo t
  • sudo rm -rf QuickTime

Pensu chì a logica hè chjaru. Se avete bisognu di entrà una password, i caratteri ùn sò micca visualizzati à l'entrata (ma a password hè sempre stata inserita). Durante a disinstallazione, ùn ricevi micca a cunfirmazione di a cancellazione; u prugramma serà semplicemente staccatu da u computer.

À quellu fine, cum'è si pò vede, in a maggior parte di i casi, rimuovere i prugrammi da un Mac è abbastanza sèmplice. Raramente, ci vole à fà un sforzu per truvà cume pulì completamente u sistema da i schedari di l'applicazione, ma questu ùn hè micca difficiule.