L'ibernazione hè un modu di risparmiu energeticu chì hè primurimativamente indirizzatu à i portatili, ancu s'ellu pò esse utilizzatu ancu in computer. Quandu cambiate in essa, l'infurmazioni nantu à u statu di u sistema operativu è l'applicazioni sò registate nantu à u discu sistema, e micca in RAM, cume si verrà in u modu di rimbastu. Fighjatevi cume attivate l'ibernazione nant'à un PC cù Windows 10.
Hibernazione in Windows 10
Hà u pianu operativu chì ùn hà una manera oberta per attivarla, senza dà altrettante u numeru di u risparmiu d'energia in questu situ è oghje. "Parametri". Consideriamo in più dettagliu l'azione chì deve esse fatta per abilità l'ibernazione è furnite una opportunità pratica per a transizione in questu.
Nota: Se avete un sistema operativu installatu nant'à un SSD, hè megliu ùn attivà micca e usanu u modu di hibernazione - à causa di a costante riscrittura di grandi quantità di dati, questu puderà ridurce a vita di u drive à u sondu solidu.
Passu 1: Enable Mode
Dunque, per pudè andà in hibernazione, deve prima esse attivatu. Questu pò esse fattu in dui modi.
"Linea di cumandamentu"
- Run "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. Per fà quessa, cliccate à dirittu destro in u menu "Start" (o "WIN + X" annantu à a tastiera) è selezziunate l'alimentu pertinente.
- Inserite u cumandatu sottu è cliccate "ENTER" per a so implementazione.
powercfg -h on
L'ibernazione sarà attivata.
Nota: S'ellu hè necessariu disattivà u modalità in questione, tuttu hè in u listessu "Linea di cumannu"currendu cum'è amministratore, inserisci powercfg -h off è cliccate "ENTER".
Vede ancu: Eseguendu a "Linia di comando" in nome di l'amministratore in Windows 10
Editor Editor
- Chiama a finestra Run (chiavi "WIN + I"), inserite u comando chì seguita, cliccate nant'à "ENTER" o "OK".
regedit
- In a finestra chì si apre Editor Editor seguite a strada sottu o ghjustu copia u"CTRL + C"), incolla in a barra di indirizzu ("CTRL + V") è cliccate "ENTER".
HKEY_LOCAL_MACHINE SISTEMA CurrentControlSet Controlla Potenza
- In a lista di i file contenuti in u cartulare target, truvate "HibernateEnabled" è aprite dopu cliccendu dopu cliccà u bottinu di sinistra (LMB).
- Modificate u valore DWORD, specificendu in u campu "Valore" numeru 1, allora premete "OK".
- L'ibernazione sarà attivata.
Nota: Per disattivà l'ibernazione, se hè necessariu, in "Cambia DWORD" inserite un numeru in u campu "Valore" 0 e cunfirmi i cambiamenti premendu u pulsante "OK".
Vede ancu: Eseguite Editor di u Registro di sistema in Windows 10 OS
Fighjà di i metudi propositi sopra, ùn attivate micca u modu di risparmiu di energia chì cunsideremu, assicuratevi di riavvià u vostru PC dopu avè fattu sti azzioni.
Passu 2: Setup
Se vulete micca solu intrà u vostru computer o laptop in modu d'ibernazione, ma ancu per forzarli à "mandà" lu dopu un pocu di tempu di inattività, cum'è accade cù u schermu spento o durante u sonnu, duveru altre impostazioni.
- Aprite "Opzioni" Windows 10 - per fà ciò, cliccate nantu à a tastiera "WIN + I" o aduprà l'icona per lanciatu in u menù "Start".
- Skip to section "Sistema".
- Dopu, selezziunu a scheda "Power and sleep mode".
- Cliccate nantu à u ligame "Opzioni avanzate di energia".
- In a finestra chì si apre "Alimentazione" seguite u ligame "Preparà una Schema di Potenza"situata à fronte di u modalità attualmente attiva (u nome hè in grassettu, marcatu cù un marcatore).
- Allora selezziunate "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
- In a finestra di dialogu chì sarà aperta, alternativamente espandà e listine "Dorme" è "Hibernazione dopu". In u campu visu u articulu "Stato (min.)" specificate u periodu di tempu desideratu (in minuti), dopu chì (se micca azzione), u computer o u laptop portanu in ibernazione.
- Cliccate "Applicà" è "OK"affinchì i vostri cambiamenti da effettu.
Da quellu passatu, u sistema operativu inattivu andrà in hibernazione dopu u periodu di tempu chì specificate.
Passu 3: Aghjunghje un Pulsante
E azzioni descritte sopra permettenu non solu di attivà a modalità di risparmiu d'energia, ma dinò in una certa misura per automatizà u so operazione. Se vulete esse in auturità di entrà in PC à l'ibernazione, cume si pò fà cù u fermu, riavvia è in modalità sleep, duverete scavà un pocu di più in a configurazione di l'alimentazione.
- Ripetite i passaggi # 1-5 descritti in a parte precedente di l'articolo, ma in a finestra "Alimentazione" saltu à a sezione "Azzioni di Pulsante di Potenza"presentatu in a sidebar.
- Cliccate nantu à u ligame "Modificà i parametri chì ùn sò micca attualmente disponibili".
- Verificate a casella accantu à l'elemento attivu. "Modu Hibernazione".
- Cliccate nantu à u bottinu "Salva modifiche".
- Da quellu passatu, puderete accedere à u vostru computer o laptop in una modalità di risparmiu di energia, ogni volta chì vulete, chì vi discurremu dopu.
Passu 4: A transizione à l'ibernazione
Per uttene u PC in a modalità d'ibernazione a risparmi energetica, avete bisognu di fà quasi stessi passi per fermà u rializiu o riavvi: chjama u menù "Start"spingi u pulsante "Shutdown" è selezziunate l'elemento "Hibernazione"chì aghjunghemu à stu menu in u passu precedente.
Conclusione
Ora sapete cum'è abilità l'ibernazione in un computer o un laptop portendu Windows 10, è cume per aghjunghje a capacità di cambia in stu mode da u menù "Shutdown". Spìsu chì stu picculu articulu hè statu utili per voi.