Cumu installà Google Play Market in u smartphone Meizu

L'ibernazione hè un modu di risparmiu energeticu chì hè primurimativamente indirizzatu à i portatili, ancu s'ellu pò esse utilizzatu ancu in computer. Quandu cambiate in essa, l'infurmazioni nantu à u statu di u sistema operativu è l'applicazioni sò registate nantu à u discu sistema, e micca in RAM, cume si verrà in u modu di rimbastu. Fighjatevi cume attivate l'ibernazione nant'à un PC cù Windows 10.

Hibernazione in Windows 10

Hà u pianu operativu chì ùn hà una manera oberta per attivarla, senza dà altrettante u numeru di u risparmiu d'energia in questu situ è ​​oghje. "Parametri". Consideriamo in più dettagliu l'azione chì deve esse fatta per abilità l'ibernazione è furnite una opportunità pratica per a transizione in questu.

Nota: Se avete un sistema operativu installatu nant'à un SSD, hè megliu ùn attivà micca e usanu u modu di hibernazione - à causa di a costante riscrittura di grandi quantità di dati, questu puderà ridurce a vita di u drive à u sondu solidu.

Passu 1: Enable Mode

Dunque, per pudè andà in hibernazione, deve prima esse attivatu. Questu pò esse fattu in dui modi.

"Linea di cumandamentu"

  1. Run "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. Per fà quessa, cliccate à dirittu destro in u menu "Start" (o "WIN + X" annantu à a tastiera) è selezziunate l'alimentu pertinente.
  2. Inserite u cumandatu sottu è cliccate "ENTER" per a so implementazione.

    powercfg -h on

  3. L'ibernazione sarà attivata.

    Nota: S'ellu hè necessariu disattivà u modalità in questione, tuttu hè in u listessu "Linea di cumannu"currendu cum'è amministratore, inserisci powercfg -h off è cliccate "ENTER".

    Vede ancu: Eseguendu a "Linia di comando" in nome di l'amministratore in Windows 10

Editor Editor

  1. Chiama a finestra Run (chiavi "WIN + I"), inserite u comando chì seguita, cliccate nant'à "ENTER" o "OK".

    regedit

  2. In a finestra chì si apre Editor Editor seguite a strada sottu o ghjustu copia u"CTRL + C"), incolla in a barra di indirizzu ("CTRL + V") è cliccate "ENTER".

    HKEY_LOCAL_MACHINE SISTEMA CurrentControlSet Controlla Potenza

  3. In a lista di i file contenuti in u cartulare target, truvate "HibernateEnabled" è aprite dopu cliccendu dopu cliccà u bottinu di sinistra (LMB).
  4. Modificate u valore DWORD, specificendu in u campu "Valore" numeru 1, allora premete "OK".
  5. L'ibernazione sarà attivata.

    Nota: Per disattivà l'ibernazione, se hè necessariu, in "Cambia DWORD" inserite un numeru in u campu "Valore" 0 e cunfirmi i cambiamenti premendu u pulsante "OK".


  6. Vede ancu: Eseguite Editor di u Registro di sistema in Windows 10 OS

    Fighjà di i metudi propositi sopra, ùn attivate micca u modu di risparmiu di energia chì cunsideremu, assicuratevi di riavvià u vostru PC dopu avè fattu sti azzioni.

Passu 2: Setup

Se vulete micca solu intrà u vostru computer o laptop in modu d'ibernazione, ma ancu per forzarli à "mandà" lu dopu un pocu di tempu di inattività, cum'è accade cù u schermu spento o durante u sonnu, duveru altre impostazioni.

  1. Aprite "Opzioni" Windows 10 - per fà ciò, cliccate nantu à a tastiera "WIN + I" o aduprà l'icona per lanciatu in u menù "Start".
  2. Skip to section "Sistema".
  3. Dopu, selezziunu a scheda "Power and sleep mode".
  4. Cliccate nantu à u ligame "Opzioni avanzate di energia".
  5. In a finestra chì si apre "Alimentazione" seguite u ligame "Preparà una Schema di Potenza"situata à fronte di u modalità attualmente attiva (u nome hè in grassettu, marcatu cù un marcatore).
  6. Allora selezziunate "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
  7. In a finestra di dialogu chì sarà aperta, alternativamente espandà e listine "Dorme" è "Hibernazione dopu". In u campu visu u articulu "Stato (min.)" specificate u periodu di tempu desideratu (in minuti), dopu chì (se micca azzione), u computer o u laptop portanu in ibernazione.
  8. Cliccate "Applicà" è "OK"affinchì i vostri cambiamenti da effettu.
  9. Da quellu passatu, u sistema operativu inattivu andrà in hibernazione dopu u periodu di tempu chì specificate.

Passu 3: Aghjunghje un Pulsante

E azzioni descritte sopra permettenu non solu di attivà a modalità di risparmiu d'energia, ma dinò in una certa misura per automatizà u so operazione. Se vulete esse in auturità di entrà in PC à l'ibernazione, cume si pò fà cù u fermu, riavvia è in modalità sleep, duverete scavà un pocu di più in a configurazione di l'alimentazione.

  1. Ripetite i passaggi # 1-5 descritti in a parte precedente di l'articolo, ma in a finestra "Alimentazione" saltu à a sezione "Azzioni di Pulsante di Potenza"presentatu in a sidebar.
  2. Cliccate nantu à u ligame "Modificà i parametri chì ùn sò micca attualmente disponibili".
  3. Verificate a casella accantu à l'elemento attivu. "Modu Hibernazione".
  4. Cliccate nantu à u bottinu "Salva modifiche".
  5. Da quellu passatu, puderete accedere à u vostru computer o laptop in una modalità di risparmiu di energia, ogni volta chì vulete, chì vi discurremu dopu.

Passu 4: A transizione à l'ibernazione

Per uttene u PC in a modalità d'ibernazione a risparmi energetica, avete bisognu di fà quasi stessi passi per fermà u rializiu o riavvi: chjama u menù "Start"spingi u pulsante "Shutdown" è selezziunate l'elemento "Hibernazione"chì aghjunghemu à stu menu in u passu precedente.

Conclusione

Ora sapete cum'è abilità l'ibernazione in un computer o un laptop portendu Windows 10, è cume per aghjunghje a capacità di cambia in stu mode da u menù "Shutdown". Spìsu chì stu picculu articulu hè statu utili per voi.