Vigilanza moderna da Samsung cù una larga gamma di funzioni

I primi orologi intelligenti travagliavanu solu in combinazione cù un smartphone, ma i mudelli muderni stessi sò una piattaforma per e applicazioni, anu una schermata luminosa. Un esempiu vivu hè a vigilanza di Samsung Gear S3 Frontier. In un pacchettu compattu cumminisce un grande serie di funzioni, modi di sport.

U cuntenutu

  • Design bellu di u novu mudellu
  • Scambiu di dati cù altri dispositivi è altri paràmetri di orologio
  • Fassi u mudellu sportivu

Design bellu di u novu mudellu

U design vole favurendu parechje: u corpu hè diventatu più aggressivu, hà un anellu di navigazione frittatu per controllà. Orologi intelligenti ponu esse portati da omi è donne. L'accessori à a manica hè perfettamente abbinatu à ogni tippu di abbigliamento. Inoltre, pudete sempre cambià a cinghia. Cinghie 22mm adatta u Samsung Gear S3 Frontier.

A mostra di a novità hà altu dettu di a definizione è l'imagine. Se sceglite a funzione di a cumparazione permanente di u dial in u schermu, allora u mudellu hè facilmente cunfusu cù u solitu orologio meccanicu! U prugramu hè prutettatu da un vetru di prova.

Per controllà u vostru watch smart, aduprà l'anellu di navigazione. Pudete cambià modi, applicazioni, elenchi di scorrimentu girendu l'anellu in a direzzione desiderata. Also utilizatu per cuntrullà dui pulsanti. Unu di elli torna indietro, è l'altri cumparisce nant'à u schermu principale. Pudete sempre selezziunà l'icona desiderata toccendu u touch screen, ma i utilizatori dichiaanu chì aduprà l'anellu rotativu hè assai più praticu.

In a memoria di u dispositiu ci sò più di 15 dialici diversi, è a so lista hè sempre aggiornata. Pudete sempre scaricà novu versioni libere o scaricate quelle pagate in Galaxy Apps. Micca solu u tempu hè affissatu nantu à u dialettu, ma ancu altre informazioni impurtanti per l'utente. Pudete sempre aduprà i widget girendu l'anellu à a destra. A rotazione à sinistra dà una transizione à u centru di allerte. Flick down to open the panel with options (cum'è un mudellu mudernu).

Scambiu di dati cù altri dispositivi è altri paràmetri di orologio

Pè cunnessione di u smartphone aduprendu Bluetooth è una applicazione speciale da u fabbricante. A RAM deve avè almenu 1,5 GB, è a versione di Android hè più altu di 4,4. U processore Exynos 7270 assuciatu à 768 MB di RAM assicura un travagliu veloce di tutte e applicazioni.

Nantu à e funzioni di basa di u gadget hè di evidenziare:

  • calendario;
  • ricordi;
  • u tempu;
  • sveglia;
  • galleria;
  • missaghji;
  • lettore;
  • telefunu;
  • S Voice.

E duie ultime applicazioni permettenu di aduprà a Samsung Gear S3 Frontier cume un auricellu wireless. A qualità di u discursore hè basta per fà una telefonata à u volantu o à u mumentu in cui u smartphone hè troppu luntanu. Ci sò regolarmente novi prugrammi per a piattaforma.

Fassi u mudellu sportivu

Guarda Samsung Gear S3 Frontier ùn hè micca solu un gadget intelligente, ma dinò un dispositiu chì controlla a salute di u pruprietariu. L'accessori à a manica attende l'attività fisica di u pruprietariu: impulse, distanza percorsa, fasi di sonnu. Seguitate u gadget per a quantità di acqua o caffè consumatu durante u ghjornu. L'applicazione S Salute tiene una traccia di i parametri vitali, chì si vene in i diagrammi persunali di culore verde.

L'atturatori pò seguità a jogging, a ciclismo, esercitiu in a palestra, squats, pushups, salti è altri esercizi diversi. L'accuratezza di u monitor di frequenza cardiaca ùn hè micca inferiore à u livellu di sensori di torna. Pudete cuntenite modi di funziunamentu diversi durante u sport. L'orelli di Samsung informeranu u pruprietariu nantu à u numeru di calorie brusiate, a distanza percorsa.

Hà dinò, u Samsung Gear S3 Frontier hè un strumentu intelligente è eleganti chì pudarà appiccà sia l'atleti sia l'omi lontani da u sport.