A storia di navigazione hè una funzione di navigatore integrata. Questa lista utile serve a vede e pagine web chè sò state chjamate involuntariamente o ùn sò micca salvate in i vostri segnalatori. Tuttavia, succede chì un utente hà cancellatu accidentalmente un elementu impurtante di a storia è vulete rimborsarlo, ma ùn sà micca cumu. Fighjate una veduta à e azzioni possibili chì ci permetteranu di ripristinà a storia di navigazione.
Recuperate u cronistori di u navigatore eliminatu
Ci hè parechje maniere per risolve a situazione attuale: aduprà u vostru contu, attivà un prugramma spiciali, lancia un rollback di sistema o visualizza a cache di u navigatore. Eiezioni campione saranu eseguite in un navigatore web. Google Chrome.
Metudu 1: Usa un account Google
Sarà assai più faciule per ripresentà un annu cancellatu se avete u vostru contu in Gmail (altri navigatori web ancu dispuniscenu di a capacità di creà conti). Questu hè a via d'usciu, perchè i sviluppatori anu avutu a capacità di conservà a storia in u account. Tuttu funziona cumu: u vostru navigatore si cunnessa à u nube di archiviazione, di rigalu per elli chì a so impostazioni sò salvate in u cloud è, se hè necessariu, tutte e informazioni ponu esse restituite.
Lezione: Crea un contu in Google
I passi chì seguanu vi aiutanu à attivà a sincronizazione.
- Per fà una sincronizazione, hè necessariu "Menu" Google chrome push "Impostazioni".
- Spingi "Login Chrome".
- Dopu, inserisci tutti i dati necessarii per u vostru contu.
- In "Impostazioni"u link hè visibile in cima "U me conti"Cliccendu nant'à, sarete portati à una nova pagina cun infurmazioni nantu à tuttu ciò chì si trova in u nube.
Metudu 2: aduprate u prugramma Recuperu Prò
Prima ci vole à truvà u cartulare in u quale a storia hè conservata, per esempiu, Google Chrome.
- Fighjate u prugramma Handy Recovery è aprite. "Disk C".
- Vai in "Utenti" - "AppData" è cercate a cartella "Google".
- Cliccate u pulsante "Ripristinare".
- Una finestra si sviverrà nantu à u schermu induve avete bisognu di sceglie una cartella per a ripresa. Selezziunu quellu in u quale i file di navigatore sò situati. In u quadru sottu, verificate tutti l'articuli è cunfirmi cliccando "OK".
Ora riavvi Google Chrome è vede u risultatu.
Lezione: Cumu aduprà Riprudenza Handy
Metudu 3: riprisentà u sistema operativu
Forse, pudete aduprà u metudu di rimborsu di u sistema prima di u tempu di eliminazione di storia. Per fà quessa, devi fà e azzioni elencate sottu.
- Cliccate à diretta nantu à "Start" allora andate à "Pannello di cuntrollu".
- Espandi l'elemento "Vede" cù a lista è sceglite "Piccole Icone".
- Avà cercemu un articulu "Recuperu".
- Avemu bisognu di una sezione "Running System Restore".
Apparirà una finestra cù i punti di recuperu dispunibili. Duvete selezziete quellu chì precede u mumentu di l'eliminazione di a storia, è attivate u.
Lezione: Cumu creà un puntu di riparazione in Windows
Metudu 4: attraversu u cache di u navigatore
In casu chì avete cancellatu a storia di Google Chrome, ma ùn avete micca spicatu a cache, pudete provà à truvà i siti chì avete utilizatu. Questu metudu ùn dà micca una garanzia di u 100% chì vi truverete u situ desideratu è vedite solu l'ultime visite in rete cù stu navigatore web.
- Inserite in a barra di indirizzu di u navigatore:
chrome: // cache /
- A pagina di u navigatore mostra a cache di i siti Web visitati di recente. Usendu a lista proposta, pudete provà à truvà u situ chì avete bisognu.
Questi modi fondamentali per ripristinà una storia di u navigatore eliminatu devinu aiutà a trattà u prublema.