Cumu aduprà a Bussula 3D


Oghje a Bussula 3D hè unu di i prugrammi più popolari per creà disegni 2D è mudelli 3D. A maiò parte di l'inginezi usanu per sviluppà piani di custruzzioni è i siti di custruzzioni interi. Hè anch'ellu largamente adupratu per calcoli di ingegneria è altri scopi simili. In a maggior parte di i casi, u primu prugramma di modellazione 3D insegnatu da un prugrammatore, ingegnere, o costruttore hè a Bussula 3D. È tuttu perchè hè assai pratice d'usu.

U serviziu di Bussula 3D inizia cun installazione. Ùn vogliu micca tantu tempu è hè assai standard. Una di e missioni principali di u prugramma Compass 3D hè u schema più cumunu in u formatu 2D - nanzu à tuttu ciò hè statu fattu nantu à Whatman, è ora ci hè Compass 3D per questo. Se vulete sapere cumu tracciarle in Bussula 3D, leghje queste istruzioni. Descrive dinò u prucedimentu di a installazione di u prugramma.

Ben, oghje guardemu a creazione di disegni in Bussula 3D.

Scaricate l'ultima versione di Bussula 3D

A creazione di Fragmenti

In più di i disegni a veru, in Bussula 3D pudete creà parti separate di parti ancu in u formatu 2D. U frammentu differisce da u disegnatu in quantu ùn hà micca un mudellu per Whatman è in generale ùn hè micca prughjettu per qualsiasi attività di ingegneria. Si pò dì chì un terreno di furmazione o un terreno di furmazione in modu chì l'utente possa pruvà à disegnà qualcosa in Bussula 3D. Benchì u frammentu pò esse successu trasferitu à un disegnu è adupratu in a risoluzione di prublemi di l'ingegneria.

Per creà un fragmentu, quandu si principia u prugramma, bisogna cliccà nantu à u "Pulsu Crea un novu documentu" è in u menu apparutu selezziunate l'elemento chjamatu "Fragmentu". Dopu, cliccate "OK" in a stessa finestra.

Per creà fragmenti, com'è per i disegni, ci hè una barra speziale speciale. Hè sempre à a sinistra. Ci sò e seguenti sezioni:

  1. Geometria. Hè u rispunsevule di tutti l'oggetti geometri chì saranu usati più tardi in a creazione di u fragment. Ci hè tutti i generi di linee, rotundità, rotti è sì.
  2. Taglie. Concepitu per misurà parti o u pezzu sanu.
  3. Legenda Hè prupusitu di esse inseritu in un fragmentu di testu, tavulu, basa di dati o altre designazioni di custruzzioni. À u fondu di questu articulu hè un articulu chjamatu "Designazione di e costruzioni". Questu articulu hè disignatu per travaglià cù i nodi. Cù sì, pudete inserisce simbuli più mirati, cum'è a designazione di noduli, u so numeru, a marca è altre caratteristiche.
  4. U editing Questu articulu permette di spostà qualchì parte di u fragmentu, rotarlo, rende a scala più grande o più chjura, e sì.
  5. Parametrizzazione. Usendu stu elementu, pudete allineare tutti i punti nantu à una linea specifica, fà qualchi segmenti paralleli, stabilisce una tangenza di dui curve, ripara un puntu, e sì.
  6. Misurazione (2D). Quì pudete misurà a distanza trà dui punti, trà curve, nodi è altri elementi di u fragmentu, è truvà e coordinate di un puntu.
  7. Selezzione. Questu articulu permette di sceglie qualchì parte di u fragmentu o u so tuttu.
  8. Specifica. Questu articulu hè destinatu à quiddi chì sò pratichi professionalmente in ingegneria. Hè disignatu per stabilì legami cù altri documenti, aghjunghje un oggettu di specifica è altre attività simili.
  9. Rapporti. L'utente pò vede in i rapporti tutti i pruprietà di un fragmentu o qualchì parte di ellu. Pò esse lunghezza, coordinate è più.
  10. Inserisci è macronutrienti. Quì si pò inserisce altri frammenti, creà un frammentu locale è u travagliu cù elementi di macro.

Per scopre cumu una di sti elementi funziona, ghjustu bisognu di aduprà. Ùn ci hè nunda di cumplicu, è chì, sì avete studiatu a geometria in a scola, pudete trattà dinò cù a Bussula 3D.

È oghji avemu pruvucu à creà un qualchì frammentu. Per fà quessa, aduprate l'elemento "Geometria" in a barra di strumenti. Cliccendu nantu à questu articulu in lu fondu di a barra di strumenti vi mustrarà un pannellu cù elementi di l'elemento "Geometria". Sceglite quì, per esempiu, a linea di solitu (segmentu). Per fà u attinu, avete bisognu di mette u punto di partenza è a fine. Da u primu à u secondu segmentu si terrà.

Comu pudete vede, quandu trà una linea à u fondu, apparisce un novu pannellu cù i parametri di sta linea stessa. Dove pudete specificà manualmente a lunghezza, u stilu è e coordinate di i punti di linea. Dopu a linea hè fissa, pudete sorte, per esempiu, un circaru tangenziale à sta linea. Per fà quessa, selezziunate l'elemento "Circulu tangente à 1 curva". Per fà quessa, tenite u pulsu di u taschinu scumpule nantu à l'elemento "Circle" è selezziunate l'elementu chì avemu bisognu in u menu di menù a sferza.

Dopu à quellu, u cursore cambia in un quadru, chì avete bisognu di specificà a linea nantu à a quale u circunferiu sarà tracciatu. Dopu cliccatu nantu ad elli, l'usu vedrà dui cerchi nantu à e parti di una linea dritta. Cliccendu nantu à unu di elli, hè capace di riparallu.

Da a stessa manera, pudete applicà altri oggetti da l'elemento Geometria di a barra di strumenti 3D di Bussula. Ora utilizate l'elemento "Dimensioni" per misurà u diametro di un cercuolu. Ancu sì sta infurmazione pò esse trovata, è se fate un clicu annantu à questu situ (in seguitu vi mostrà tutte e infurmazioni). Per fà quessa, selezziunate "Dimensioni" è selezziunate "Dimensione Lineare". Dopu, avete bisognu di specificà dui punti, a distanza trà a quale serà misurata.

Avà inseremu u testu in u nostru fragment. Per fà quessa, selezziunate a vocazione "Designazioni" in a barra di strumenti è selezziunate "Inserisci testu". Dopu à quì, u cursore di a mouse hà da indicà induve u testu cumincerà da cliccà nant'à u postu dirittu cù u bottinu sinu di u mouse. Dopu à quì, basta inserite u testu desideratu.

Comu pudete vede, quandu inserisce un testu in u fondu, e so proprietà sò esposte, cume a dimensione, u stile di linia, u fontu è assai di più. Quandu u fragmentu hè creatu, avete bisognu di salvarli. Per fà quessa, cliccate solu nantu à u salvu nantu à u pannellu superiore di u prugramma.

Cunsigliu: Quandu crei una fetta o un disegnu, inserisci subitu tutti i fermi. Questu hè pratice perchè altrimenti u cursore di a mouse ùn sarà micca legatu à un oggettu è l'utente ùn pò puru micca fà un fragmentu cun righe dritte. Questu hè fattu nant'à u pannellu superiore ponendu u pulsante "Attaccamenti".

A creazione di i dettagli

Per creà una parte, quandu aprite u prugramma è cliccate nantu à u pulsante "Crea un novu documentu", selezziunate l'elemento "Dettellu".

Quì l'articuli di a barra d'utenu sò un pocu diversa da ciò chì hè quandu crea un frammentu o un disegnu. Quì pudemu vede u seguitu:

  1. Modificà i dettagli. In sta sezione truvate tutti l'italii di primura di primu necessariu per creà una parte, cume un pezzu, un'estrusione, un taglio, un arrustu, un foru, una pendenza è l'altru.
  2. Curve spaziali. Aduprendu sta sezione, pudete tracciare una linea, un circaru o una curva in a stessa manera cume era fatta in u fragment.
  3. Surface. Quì pudete specificà a superficia di estrusione, rotazione, punta a una superficie esistente o creandula da un set di punti, fà un patch è altre operazioni simili.
  4. Matrici L'utente pò specificà una matrice di punti longu la curva, dritta, arbitrariamente, o in un altru modu. Allora questu array pò esse adupratu per specificà superficie in l'elemento di menu precedente o creà relazioni nantu à elli.
  5. Geometria ausiliaria. Pudete trà un asse à traversu dui limiti, creà un pianu offset parallellu à un esistente, crea un sistema di coordinate locale, o crea una zona in cui certe azzioni saranu eseguite.
  6. Misurazioni è diagnostichi. Cù questu articulu pudete misurà a distanza, l'angulu, a lunghezza di u bordu, a zona, u centramentu di massa è altre caratteristiche.
  7. Filtri. L'utente può filtrà i corpi, i cerchi, i piani o altri elementi cù i parametri specifichi.
  8. Specifica. U listessu cum'è in u fragmentu cù alcune caratteristiche per u mudellu 3D.
  9. Rapporti. Anu cunnisciutu à noi u puntu.
  10. Elementi di design. Hè praticamente u listessu articulu "Dimensioni" chì avemu scontri in a creazione di un fragmentu. Cù questu articulu pò truvà a distanza, angulata, radiale, diametrale è altri tipi di dimensioni.
  11. Elementi di u corpu di a foglia. L'elementu principali quì hè a creazione di un corpu di zolla, traslucendu u schema in a direzione perpendicolari à u so pianu. Inoltre, ci sò elementi cume shell, pieghjà, pieghjanu nantu à u schizzo, ughjettu, foru è assai di più.

A cosa più impurtante da capisce quandu crei una parte hè chì quì travagliemu in spaziu tridimensionale in trè piani. Per fà ciò, avete bisognu di pensà spazialmente è immediatamente visualizà in a vostra mente ciò chì sarà a parte futura. À propositu, quasi una stessa barra di strumentu hè usata quandu crea a assemblea. L'assemblea hè fatta da parechje parti. Per esempiu, se in dettaglio putemu creà diverse case, allora in l'assemblea pudemu trà una strada tutta cù e case create prima. Ma prima hè di megliu à amparà à fà e parti singuli.

Proventemu à fà qualchì dettagliu semplice. Per fà quellu, prima ci vole à sceglie un aereo in cui tracciunu un oggiu iniziale, da chì daveremo dopu un principiu. Cliccate nantu à u pianu desideratu è in una finestra chjuca chì apparirà cum'è una infurmazione dopu, cliccate nantu à l'elemento "Sketch".

Dopu, videmu una immagine 2D di u pianu sceltu, è a sinistra ci sò elementi di a barra di uta famosi, cume Geometria, Dimensioni, etc. Tratta un rettangulu. Per fà quessa, selezziunate l'elemento "Geometria" è cliccate nantu à "Rettangulu". Dopu à quellu, avete bisognu di specificà dui punti nantu à i quali si pò truvà - a vena alta in diritta è in più à sinistra.

Ora, nantu à u pannellu superiore, avete bisognu à cliccà nantu à u "Sketch" per uscire da stu modalità. Cliccando nantu à a rotella di a mouse, pudete girà i nostri piani è vede chì esiste un rettangulu nantu à unu di i piani. L'alimentu hè fattu cliccendu "Ruota" in a barra di strumenta in cima.

Per fà un rettangulu fora di stu rettangulu, avete bisognu di utilizà a operazione di estrusione da l'elemento "Edit Part" in a barra di strumenti. Cliccate nantu à u rettangulu creatu è selezziunate sta operazione. Sì ùn vedite micca questu articulu, tenite u pulsu di u bottinu sinu di u mouse induve si vene in a figura sottu è in u menu di menù in menù selezziunà l'operazione desiderata. Dopu chì a operazione hè selezionata, i so parametri appariranu sottu. E principali sò esiste una direzzione (in avanti, in ritornu, in duie direzzioni) è tipu (à una distanza, in cima, à a superficie, attraverso tuttu, à a superficie più vicina). Dopu avè sceglie tutti i parametri, bisogna cliccà u pulsante "Crea oghjettu" in a parte di sinistra di u listinu pannellu.

Avà avemu a prima forma tridimensionale dispunibile. Per ciò chì si cunsulta, per esempiu, pudete fà un arrotondamentu in modu chì tutti i so anguli sò rotondi. Per fà quessa, in "Editare parti" selezziunu "Arrotondamentu". Dopu, avete bisognu di cliccà nantu à quelle facce chì diventeranu rotonde, è in u pannellu inferiore (parametri) selezziunu u rossu, è premete torna u pulsante "Crea oghjettu".

Allora pudete aduprà a operazione "Cut Extrusion" di u listessu elementu "Geometria" per fà un buctu in a nostra parte. Dopu avè selezionatu questu articulu, cliccate nantu à a superficie chì sarà estrusi, selezziunu tutti i parametri per questa operazione in u fondu è cliccate nantu à u pulsante "Crea oggetto".

Ora pudete pruvà di mette una colonna sopra a figura chì ne risulti. Per fà quessa, apri u so pianu superiore cum'è un schizzo, è traccia un cercu in u centru.

Andemu torna in u pianu tridimensionale cliccendu nantu à u bottu di Sketch, cliccate nantu à u circò creatu è selezziunate a operazione di Extrusion in l'elemento Geometria di u pannellu di cuntrollu. Specifichi a distanza è l'altri parametri in lu fondu di u schermu, cliccate nantu à u pulsante "Crea oggetto".

Dopu tuttu ciò, avemu avè qualcosa di simu.

Important: Se e barre di l'utili in a vostra versione ùn sò micca situate cum'è illustratu in l'immusioni sopra, vi tocca à visualizà questi pannelli annantu à u schermu. Per fà quessa, selezziunate a tabulazione "Vede" nantu à u pannellu superiore, dopu i "Barre di strumenti" è selezziunate e caselle accantu à i pannelli chì avete bisognu.

I travagli sopra descritti sò forti in Compass 3D. Avendu amparatu à funziunà, imparerai à aduprà stu prughjettu in tuttu. Benintesa, per descriviri tutte e funzioni di funziunamentu è u prucedimentu di l'Utilizzo di Bussula 3D, devi scrive diversi volumi di istruzzioni dettagliate. Ma pudete ancu studiare stu prugrammu da te. Allora, si pò dì chì avete dighjà u primu passu versu esplorà a Bussula 3D! Avà pruvate à disegnà a vostra scrivania, a sedia, u libru, u computer o a stanza in listessu modu. Tutte e operazioni per quessa sò cunnoscute.